Büyükada

We hebben een aantal aanbieders voor Büyükada voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Büyükada voor je op een rij gezet:

Reviews over Büyükada

• 8Ellen31-03-2014

mooi eiland zonder verkeer en schoon.

Mooie huizen en natuur. Ga lekker wandelen, het is niet erg groot. Ga niet uit eten bij Mimosa.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in maart 2014

• 3veld.can21-07-2012

Nooit meer!

De fout gemaakt hier naar toe te gaan in de zomer. Massaal worden de toeristen aangevoerd. Boten blijven op en aan varen. Met de honderden (duizenden) worden de toeristen aangevoerd. Iedereen door de smalle staatjes meteen richting de paardenkoetsen. Een rij van 50 meter is normaal. Vlug in de koets, ritje van 10 minuten, betalen en vlug weer uitstappen voor de volgende toerist. Paarden zagen er afgemat uit in de brandende hitte. We zijn 3 straatjes ingelopen hebben ergens iets gedronken en snel de eerstvolgende boot terug genomen. Tijdens de heenreis krijg je al folders in je handen gedrukt om vooral maar op de dure ligstoeltjes te komen liggen aan de kunstmatige strandjes! Kortom: Een zware tegenvaller! In het voorjaar / najaar als er bijna geen toeristen zijn zal het er wel leuk uitzien. Voor ons in ieder geval nooit meer. Kom zelf uit midden Turkije en schaamde me voor deze onfatsoenlijke tentoonstelling. Dus vermijden in de zomer.

• 4Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Cultuur

juli 2012

• 10derya29-01-2012

harika bir yer

sevgilinizle romontık bır aksam veya ailenizle keyifli bir aksam gecirebilecegınız bır yer

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9marlies05-04-2011

Heerlijk die rust

De Prinseneilanden, op een uur met de veerboot varen vanaf onder andere Kabatas (Istanbul), zijn een verademing na de drukte van deze prachtige stad. Ik bezocht Buyukada en Heybeliada op 2 dagen. Heybeliada is kleiner dan Buyukada maar qua sfeer erg vriendelijk en gemoedelijk. Ik heb er een paar aangename uren verbracht. Ook naar deze eilanden ga ik zeker weer terug.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving