Villa
5,7

4 reviews over Villa The Olive Villa in het Nederlands

Prachtige villa op een schitterende locatie!

Debora Heijne
11-3-2011

De Olive Villa in Ayvalik is een heerlijk en ruim vakantiehuis. De tuin loopt uit tot aan de zee: mooi uitzicht en lekker zwemmen! Naast de tuin is bovendien een fijn zwembad. Niet ver van de villa zijn leuke stadjes, oa Ayvalik en Cunda waar je lekker kunt slenteren en heerlijk kunt eten in de vele restaurantjes. We hebben in de zomer van 2010 een heerlijke, relaxte tijd doorgebracht in de Olive Villa, een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prachtige plek

Y.V.
9-3-2011

Heerlijk huis, goede sfeer, mooie inrichting, lekker zwembad, fijne tuin, mooi uitzicht en het centrum van Cunda is niet ver weg, met de gezellige restaurantjes, de markt en kleine straatjes om rond te dwalen.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

Genieten van Turkije - vrijheid blijheid

Oscar Oomens
20-2-2011

Ayvalik is echt Turkije. Beroemd om zijn olijf olie maar niet overstroomt met toeristen. De villa aan het water maakt het uitzicht lekker open en biedt optie on vanaf de tuin de zee in te lopen. Het grote zwembad naast de tuin was ideaal om de kids vanaf het terras in de gaten te houden en even zelf af te koelen. Heerlijk rustig gelegen zonder doorgaand verkeer toch in 10 minuten naar ruime selectie restaurants etc. We konden overal naartoe maar waren toch vaak niet weg te krijgen bij de villa die van alle gemakken voorzien was. Vrijheid voor de kids, rust voor de ouders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Bij aankomst ben je al verliefd!

Anja Kolk
9-2-2011

Bij aankomst ben je al verliefd! Puur Turkije en geen toeristische bestemming. ‘The Olive Villa’ in Ayvalik is van alle luxe voorzien. Het heeft een mooi interieur en biedt ruimte. Een villa die mij een relaxt thuis gevoel heeft gegeven, ondanks ik in Nederland geen prachtige zee en zwembad voor de deur heb. Het is een paradijs! Elke dag lekker weer en op +/- 25 min loopafstand van de winkels, markt, (haven)restaurants en cafés. Ik ben heel blij dat ik in The Olive Villa heb mogen verblijven. A place to create memories!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa The Olive Villa in Ayvalik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa The Olive Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.