8.3FantastischScore uit 140 reviews

126 Calis Plaji, TR-48300

Wat zeggen bezoekers over

Pelin

8.3FantastischScore uit 150 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

• 9.1
    Hygiëne
    Kindvriendelijk

150 reviews

Goed en hele gastvrij accommodatie
Door Louise op 09-01-2020
Gereisd met vrienden

Wij verbleven in Hotel Pelin in juni 2019. Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving op ongeveer 300 m afstand van de gezellige boulevard van Calis. Het personeel, met name de lieve attente schoonmaakdames niet te vergeten, blinken uit in gastvrijheid en vriendelijkheid . Ze doen werkelijk alles om het je naar je zin te maken. Een mooi groot, schoon zwembad met achter de bar, een altijd lachende zelfs na 10 uur werken, vriendelijke barkeeper. De kamers vinden wij qua comfort voldoende. Het ontbijt op het dakterras is super ook het avondeten biedt voldoende keus maar je moet wel van de Turkse keuken houden. Toch waren er een aantal minpuntjes. Te harde matrassen, het warme water en de vernieuwde Wifi vond ik ook een punt! Warm water was voorradig van 17.00 tot 20.00 . De rest van de dag moest je genoegen nemen met een koude douche. Misschien zijn de zonnepanelen op het dak hier de oorzaak van??

Geweldig hotel helemaal top
Door Jacob de Wit op 11-07-2019
Gereisd met oudere kinderen

Hotel pelin zeer goed hotel pesoneel doet er werkelijk alles aan om het ja naar de zin te maken.Barman aan het zwembad Oktay heeft ons super bediend en niks was hem te veel,ook receptie en verder alle personeel super vriendelijk en hulpvaardig.(ik verbaasde mij over zo weinig gasten heel vreemd zo`n topplek)Zwembad was helemaal top geen gemier om ligbedjes etc soms hadden we het zwembad voor ons alleen heerlijk.Dus mensen als je wat goeds zoekt is dit hotel helemaal top.Ontbijt en diner was goed en als je de pech hebt dat je een mietje bent met eten ja smaken verschillen tis geen hollands eten van alles wat keuze maken en eten.Bij vertrek dag ervoor kwam de vrouw van de eigenaar even langs om een persoonlijk cadeautje te geven heel attent vond ik dat.Bij vertrek was de lift uitgevallen 5 koffers op 4 hoog was geen probleem manager van het restaurant stuurde 5 obers naar boven en de koffers stonden klaar in de hal super.

We gaan nu voor de derde keer zegt genoeg denk ik.
Door Annie op 26-01-2019
Gereisd met partner

Fantastisch hotel en personeel.Heerlijk als je van rust houd wij gaan eind augustus. Moet even drukke weg oversteken .Dan ben je bij de boulevard en strand en gezellige terrasjes

Wij kiezen er weer voor om in de herfst te gaan
Door Elisabeh op 09-06-2018
Gereisd met partner

Pelin is een Prima hotel alleen erg jammer dat het erg weinig toeristen trekt Jaren geleden was het anders en gezellig druk

Zeer goed Hotel vriendelijk personeel.
Door evert op 21-03-2017
Gereisd met vrienden

Eten en vriendelijkheid staan op een zeer hoog peil wij hadden een geweldige kamer

Prachtig liging
Door Jan op 13-06-2016
Gereisd met vrienden

Heel goed hotel netjes 's schoon personeel super aardig behulpzaam elke dag kamers schoon plus handdoeken eete heel goed zwembad heerlijk mooi terassen er bij voor de tweede keer geweest super dit bij strand boulevard geen disco dreun in omgeving rust en ruimte heerlijk aanrader

Ook leuk voor jou

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.