9FenomenaalScore uit 188 reviews

• Animatie programma
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Vanaf iedere kamer uitzicht op zee in Club & Hotel Letoonia. Minder geschikt wanneer je slecht ter been bent, want door de hoogteverschillen is het een aardige klim. Wel rijdt er een treintje. Je vindt hier een zwembad en animatie. De ligging in Fethiye van 5* Club & Hotel Letoonia is bijzonder. Vaa...

Wat zeggen bezoekers over

9FenomenaalScore uit 194 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

194 reviews

Waar voor je geld, maar wel handdoekje leggen
Door Specie op 28-09-2023
Gereisd met partner

Schitterend mooi hotelcomplex met weelderige tuinen en uitzichten. Over het algemeen vriendelijk personeel en prima kamers. Niet al het personeel spreekt goed Engels.

PLUSPUNTEN: - Erg lekker eten met heel veel keus. Voor het eerst dat de desserts in een All Inclusive hotel voor ons ook geweldig goed smaken. Maar dat zal aan Turkije liggen ;-) (Wij gaan meestal naar de Caraïben.) - Ondanks de vele kamers, doet het niet vol aan, omdat de huisjes verspreid liggen over de heuvelachtige tuinen. - Met de watertaxi naar Fethiye.

MINPUNTEN: - Zeer lange transfertijd (meer dan een uur). - Handdoekje leggen bij de (te kleine) zwembaden en langs de kust (van een strand kan je niet echt spreken). - Geen bediening op het 'strand' en geen cocktails bij de karige strandbars. - Het is een echt Club Hotel, dus overdag is het vrijwel nergens rustig. - De meeste kamers hebben geen balkon of terras (vooral die met zeezicht niet). - Veel Russen

Wat een complex
Door Hanspr op 18-09-2022
Gereisd met vrienden

Mooi opgezet complex met meerdere restaurants. Het personeel is super, het eten is erg gevarieerd, bij sommige restaurants kan je snacks a la carte bestellen. Wij hebben vele hotels mogen bezoeken, dit hotel komt in onze top 3. Als je slecht ter been bent, geef het aan bij het hotel.

Geweldig!
Door Margriet Geschiere-Doddema op 20-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Het is hier echt geweldig! Schoon en vriendelijke mensen. Wij hadden een bungelowkamer met onze kinderen 18 en 15 hun in de ene kamer gekoppeld aan onze kamer ideaal. Het enige wat ik als negatief kan zeggen over de bungalowkamers is dat als je beneden kamer hebt net als wij gezegend bent met rustige bovenburen, laatste 2 dagen kregen we nieuwe mensen boven ons die enorme veel herrie hadden dus als je boekt boek de bovenste etage als dat mogelijk is. Handdoeken leggers heb je ook hier maar waar niet. Het is echt geweldig en zijn maar 1x park afgeweest naar fethiye , Heen met de boot à €5 pp en terug met taxi €6 totaal. Je hebt geen last van muggen of ander ongedierte zo schoon! Eten divers. Wifi was prima in bungalow. Je loopt niet zo even naar een dorpje je zit wel echt op het park maar daar is zoveel te doen. Wij hebben over vakantieadressen altijd wel iets negatiefs maar kan het over dit park niet verzinnen!

Dikke aanrader
Door Jenn op 22-10-2019
Gereisd met partner

Heerlijke vakantie gehad bij Letoonia. Er is hier werkelijk van alles te beleven. Ze hebben verschillende zwembaden, maar ook 3 mini strandjes. Verschillende sportactiviteiten welke inclusief zijn, denk aan tennis, kanoën, boogschutten etc.Het eten is veelzijdig en heerlijk, veel vegetarisch ook. Verder is hotel heel groot, waardoor het niet geschikt is voor mensen die slechterbeen zijn. Je kan er verder heerlijk wandelen en overal even lekker een drankje doen. Prachtige omgeving met veel bloemen en veel groen en niet te vergeten een prachtig uitzicht!

Door Zonnetje op 20-10-2019
Gereisd met oudere kinderen

Geweldig mooi resort. Alles wat je je maar wenst: zon, lekker zwemmen in de zee, heerlijk eten en prachtige vergezichten. Geweldig animatieteam dat elke avond een leuke show verzorgt. Heel fijn dat het in oktober niet meer zo druk is!

Zeer mooi complex maar veel trappen
Door Heremans chris op 27-09-2019
Gereisd met partner

Mooi hotel Met bootje naar Fetye , maar...boot vaart maar om het uur en zit direct vol, er zouden meer bootjes moeten aren zeker op dinsdag...marktdag

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.