Turkije

Vakantie Turkije

Op vakantie naar Turkije? Zorgeloos genieten van goed eten, zon, gastvrijheid, mooie kusten en eindeloze buffetten. Laat je in de watten leggen in de hammam of relax bij het zwembad met een cocktail in je hand. Welke populaire bestemming je ook kiest voor je vakantie in Turkije, een vakantie boeken kun je het beste doen op basis van objectieve reviews. Accommodaties op toplocaties in het centrum of aan het strand en met een groot aquapark. Je vindt hier voor elk wat wils voor een vakantie naar Turkije. Waar je kunt overnachten en wat je daar kunt doen? Die informatie lees je op deze pagina.

Bezienswaardigheden en populaire bestemmingen

Twee wel heel bekende bestemmingen zijn Alanya en Antalya. Beide bestemmingen staan garant voor een perfecte zon, zee en strandvakantie. Maar ook actievelingen zitten goed in deze badplaatsen. Beide plaatsen beschikken over een kasteel op de top van de berg, waag je aan de klim of neem een taxi. Het uitzicht is in ieder geval geweldig.

Wil je naast luieren op het strand ook wat cultuur meepikken? Kies dan voor Side. Deze badplaats ligt tussen Alanya en Antalya in en wordt ook wel omschreven als een openluchtmuseum. Wanneer je het centrum van Side binnenstapt, zie je al meteen een stadsmuur en eeuwenoud theater. Deze stad ademt historie. De mooiste jachten en cruiseschepen spotten? Dat kan in de cruisehaven van Kusadasi. Breng hier ook zeker even een bezoek aan het duiveneiland. Dit eiland is verbonden met het vasteland, waardoor je er ook zonder boot kunt komen.

Wil je op jongerenvakantie naar Turkije? Marmaris is de place to be. Het nachtleven is hier bruisend en je kunt tot in de vroege ochtenduurtjes dansen en drankjes drinken. De barstreet is zo lang dat je elke avond een andere kroeg of club in kunt duiken.

Andere populaire bestemmingen waar je kunt verblijven tijdens je vakantie in Turkije zijn Belek, Kemer en Bodrum. Belek is vrij nieuw en modern. Terwijl Bodrum bekend staat om zijn charmante dorpjes. Natuurliefhebbers zitten goed in Kemer. Met een ligging aan zee en nabij het Taurusgebergte is het landschap hier mega afwisselend.

Bekijk alle accommodaties
    1.727
    2.585
    3.078

Lijstweergave

We hebben een aantal aanbieders voor Turkije voor je op een rij gezet:

Kras
Kras