Aparthotel Mercan Story

Meer aparthotel info

71 reviews over Aparthotel Mercan Story

• 9Geurt van Kooten 05-07-2015

Nummer een in Turkije!

We zijn al vaker in Turkije geweest, echter dit is voor ons het paradijs. Niet druk, gezellig dorp met heerlijke eettentjes, mooie boulevard om te wandelen of hard te lopen. Appartement erg goed voor Turkse begrippen, alle lof voor Cem, Mustafa en Addin.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Rob29-09-2014

Paradijsje !!

Yalikavak is gelukkig nog steeds onbekend bij het grote publiek,maar het is echt een paradijsje.De mooiste en beste jachthaven van het middellandse zeegebied met de meest waanzinnige jachten.Het dorp is te gek en het hotel is heerlijk. Fijne kamer gehad met leuk uitzicht.Leuk zwembadje.Eigen strandje met een ongelooflijk uitzicht.Heel aardig personeel.Kortom een aanrader.Twas fantastisch.

Gereisd met partner in september 2014

• 9meneer de Vries23-09-2014

Geweldige vakantie gehad!

Heerlijk rustig appartementencomplex op een mooie locatie. Prima appartement, ruim genoeg, lekkere bedden, nette douche. Er werd regelmatig schoongemaakt en we kregen voldoende vaak handdoeken. Prima zwembad, lekker warm water en genoeg ligbedden en strandje met gratis ligbedden op 50 meter afstand. Gezellig plaatsje met leuke restaurantjes en winkeltjes. Op donderdag een grote gezellige markt. Vriendelijk personeel. Wij boekten inclusief ontbijt. Niet nodig, je kunt ter plekke ook nog je ontbijt regelen en hebt dan de keuze om ook eens ergens anders te ontbijten of het zelf te regelen. Wij hebben hier een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Alex12-09-2014

fijne plek

mooie appartementen. net opgeknapt, maar wel met de franse slag. Dat mag de pret niet drukken. Die bij zwembad op bovenverdieping zijn het mooist qua lokatie. Dit jaar is uitbreiding naar achteren ook gereed gekomen. Uitzicht achter wel ok maar voor kijk je op parkeerterrein. Volgend jaar komt er een turks bad / spa bij. Enige gemis is peuter badje. Kids 2 en 4 hebben zich echter prima vermaakt in het grote zwembad en in de zee.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Rob30-08-2014

Fantastische plek

Mooi appartement net gerenoveerd,eigenaar en personeel erg vriendelijk. Spreken niet allemaal goed Engels maar ze begrijpen je wel. Als er iets niet goed is of als je iets mist in je appartement wordt dat gelijk geregeld. Het ontbijt voor 15 TL is simpel maar voldoende. Strand heerlijk, direct tegenover ingang. Zwembad niet groot maar voldoende en schoon. Bedjes voldoende en het is niet nodig om met je handdoek te " reserveren" zowel bij zwembad en strand. Neem een x een drankje op het strand word wel een beetje verwacht. Omgeving erg leuk met genoeg restaurantjes en bars. Leuk oud haventje een een super de luxe nieuwe jachthaven.Leuk om naar die enorme jachten te kijken. Verder is Yalikavak rustig en gezellig, geen grote mensen massa's. Ook de markt op donderdag moet je zeker gezien hebben. En ga zeker op 80 meter van Mer-can richting haventje eten bij Pancho's! Super lekker eten door Nederlandse /Turkse Ali. Niet alleen Mexicaans maar ook voor een super mooie malse biefstuk, DOEN!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Fam. Kuiper14-08-2014

Onvergetelijke vakantie

Keurig hotel, mooie planten. Alles zit er schoon en goed onderhouden uit.de ligging is top. Dicht bij het strand en dichtbij het centrum en toch heel rustig. Er hangt een relaxte sfeer. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was top en niet duur. De kamers waren perfect en de badkamer was ook keurig netjes. Wij zijn 12 dagen geweest en de kamer is 4 keer schoongemaakt , meer dan genoeg!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9jeroen13-08-2014

Zeer mooi appartement geheel gerenoveerd

We hebben 2 weken verbleven in app. Mer-can story. Alles is nieuw in de appartementen. Zeer luxe badkamer, gratis airco, gratis wifi, niet de snelste maar whatsapp werkt, gratis kluisje. Appartement ligt direct aan het stand en heeft daar haar eigen lig bedjes. Zeer aardig personeel en eigenaar, iedereen doet zijn best om het naar je zin te krijgen daar. Als er iets is wordt het gelijk opgelost( dus gewoon vragen als je iets niet goed vind). Schoonmaak was matig maar kwam door wisseling schoonmaak bedrijf, op het eind van de vakantie was deze weer goed. Veel Nederlanders met kinderen in het appartement van diverse leeftijden, dus veel speel kammenraatjes, voor de rest turken en enkele ander nationaliteiten. Alles is op loop afstand vanaf het appartement, strand op 5 m, centrum op 20/30m. palmarina haven 10 tot 15 min, diverse grote supermakten de in de buurt(10/15 min lopen), en ook een turkse aldi (bim). de markt op donderdag is ook ongeveer 10/15min lopen. Onze vakantie was hier top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Fidan04-08-2014

Waard om te boeken!

Locatie: omgeven door winkels en restaurants en luxe jachthaven. Genoeg te doen/zien. Strand: Geen gevecht om ligbedden. Badkamer: geheel vernieuwd, met douchecabine. Schoon. Keuken: geheel vernieuwd. Alles aanwezig om zelf te kunnen koken. Genoeg winkeltjes in de buurt om boodschappen te doen. Elke dag uit eten kan duur zijn.

Personeel: zeer vriendelijk en hulpzaam, inclusief de schoonmakers.

Minpunten: onaangenaam verrast dat je op het strand van Mercan iets moest bestellen. Dat vind ik niet horen als je zelf gast bent van Mercan. Helaas is er in de buurt geen 'vrije' strand te vinden. Ieder hotel heeft een stukje strand in beheer. Als je daar 2 weken verblijft kan dit erg duur uitvallen.

Schoonmaak: wij verbleven er 10 dagen, en er is 1x schoongemaakt. We moesten letterlijk vragen om nieuwe handdoeken. Wel worden elke dag de prullenbakken geleegd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Anna30-07-2014

Heerlijk ontspannen vakantie

Een prima plek voor een relax vakantie met het zwembad en het strand op korte afstand. Mercan story is rustig maar centraal gelegen in het gezellige Yalikavak, waar je erg lekker kan eten, en een leuke haven op loopafstand heeft. Het weer is er lekker omdat het regelmatig wat waait en het niet te warm of benauwd aanvoelt. Het appartement is netjes ingericht en wordt regelmatig schoongemaakt door het erg vriendelijke personeel dat altijd voor je klaar staat, of in is voor een praatje. Het is leuk om de plaatselijke markt te bezoeken of de domus te pakken naar bijvoorbeeld Bodrum. Kortom, een erg leuke plek om op vakantie te gaan.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Monique Bloem26-07-2014

heerlijk

Wij zijn voor de 3de keer opnieuw naar Mercan Story geweest, en het was weer geweldig, wat is het daar toch heerlijk. Wij zijn er weer voor 3 weken geweest. Alle appartementen zijn vernieuwd, en zien er erg mooi uit. Het personeel is super vriendelijk en erg gastvrij. Het eten bij Mercan Story is heerlijk en betaalbaar. Ook het eten bij Mavi Balik (in het dorpje) is heerlijk een echte aanrader. En ja, wij gaan volgend jaar weer naar Mercan Story. Het is een heerlijk rustige plek, direct aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Aparthotel Mercan Story info