17 vragen over Aparthotel Mercan Story

• Marga, 01-12-2018 Rapporteren

Mercan Story

Jaren terug zijn wij 3 jaar aaneen naar Mercan Story geweest. Wij willen graag nog een keer terug, maar volgens ons is er geen reisorganisatie die het complex aanbiedt. Klopt dat?

• Cindy, 07-01-2015 Rapporteren

bedden in woonkamer, strand en eten in restaurants

Hallo

Wij willen (mijn man en 2 dochters van 11 en 14 jaar) deze zomer misschien naar Mercan Story maar nou wil ik graag weten hoe de bedden zijn voor mijn dochters, volgens de foto,s lijkt het er op dat ze op een slaapbank slapen, zijn deze wel goed genoeg voor mijn dochters?

En nog een vraagje over het strand. Op de foto's lijkt het net of de strandbedjes heel dicht op elkaar staan of lijkt dat zo?

Nog een vraag over de restaurants in de omgeving Zijn deze erg prijzig als ik met 4 pers ga eten?

Ik hoop dat iemand deze vragen kan en wil beantwoorden. Alvast bedankt

Groetjes Cindy

jeroen, 10-01-2015

onze dochter van 13 heeft heerlijk geslapen op de slaapbank, geen klachten van haar gehad, lag daar samen met onze zoon van 6 jaar in.

strandbedjes staan normaal uitelkaar, niet hinderlijk dicht bij elkaar.

eten is zeer goed te doen met 4 personen niet al te duur, als je even verder zoekt in de rustige straten kom je echte Turkse tentjes tegen hier kost het eten helemaal weinig.

grt jeroen

• tonny, 17-10-2014 Rapporteren

balkon

is het ruim genoeg om met 4 personen op een balkon te zitten

jeroen, 10-01-2015

het gaat net, passen 4 stoelen en een klein tafeltje op het terras. maar de achterste 2 mensen moeten wel blijven zitten als je aan het eten ben op je balkon. Maar wij vonden niet hinderlijk.

als je meer wil weten mail maar [email protected] , wij hebben er in ieder geval een heerlijke vakantie gehad

• Bob, 29-08-2014 Rapporteren

Kronen

Mercan story,een heerlijk complex,volgend jaar willen we weer,en dan wil ik daar kronen laten zetten,wie weet een goede tandkliniek in Bodrum of Yalikavak,.Wim en Nettie als jullie dit lezen wil je dan aub hierop reageren, Gr Bob en Wil

We hebben een aantal aanbieders voor Mercan Story voor je op een rij gezet:

• Farhan, 10-07-2014 Rapporteren

Prijs restaurant

Wie weet wat de gemiddelde prijzen voor een lunch en diner als je buiten de deur gaat eten? Welke restaurants zijn ook handig met een dreumes?

Alvast bedankt!

Fidan, 04-08-2014

Gemiddelde prijs is rond de 20 lira (excl. drinken). In principe kun je overal eten met een kleine. Ga eerder eten, dan is het niet zo druk. Ik persoonlijk vond dat je in de drukke restaurants geacht werd snel te vertrekken. Tafel werd opgeruimd, terwijl je nog eten in je mond hebt. Dus zoek rustigere plekken op.

farhan, 04-08-2014

Hoi vcagli,

Dank voor je reactie en tip(s)!

Gr.

• Gerrie, 29-01-2014 Rapporteren

Marga

Hallo Marga, Zou je mij ook informatie over het appartement en de leuke plaatsjes in de buurt, mijn mailadres is [email protected]

Miriam Verbeek, 17-06-2014

Wat wil je precies weten over het app? Indeling? Wat er wel en niet is? Leuke plaatjes; bodrum ongeveer 45 minuten rijden met de dolmus kost 5lira pp. Wij zijn ook een dag naar Marmaris geweest is niet duur 25 lira enkele reis maar wel 3 uur in de bus vanaf Bodrum. Wil je meer info laat het me weten. Groet Mir

• caroline, 14-01-2014 Rapporteren

slaapplekken

Ik heb 2 meiden van 16 en 18 jaar. Waar slapen deze meiden op? Zijn het 2 bedden of is het 1 slaapbank in de woonkamer? Alvast bedankt.

Marga, 08-03-2014

Hallo Vicky,

Ik stuur je vandaag de info door die ik al aan diverse mensen heb toegestuurd. mocht je nog vragen hebben laat het me dan weten! Onlangs heb ik nog contact gehad met de receptionist van Mercan Story. Men was nog druk bezig met de renovatie van de badkamer (nieuwe douchecabine en het betegelen van de muren).

Vriendellijke groet, Marga

Caroline, 20-01-2014

Hoi Marga,

Bedankt voor jouw reactie, als die slaapbanken zijn uit geklapt. Hebben we nog wat ruimte om te lopen in het appartement?? Zijn er leuke dingen in de buurt te doen?

Groetjes Caroline.

Marga, 21-01-2014

Hoi Caroline,

Laat me je mailadres weten dan kan ik je uitgebreid informeren, o.a. over de leuke dingen die je kunt ondernemen.

Caroline, 21-01-2014

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.

Rineke, 26-01-2014

Hallo Marga,

Zou je mij ook van informatie kunnen voorzien? Lijkt ons een mooie locatie om onze vakantie door te brengen en alle informatie is welkom.

Groetjes, Rineke, [email protected]

Caroline, 21-01-2014

Marga, mijn email is [email protected]

Marga, 17-01-2014

Caroline, het is de bedoeling dat je dochters ieder op een bank in de woonkamer slapen.Mocht je meer info willen hebben mail mij gerust. wij gaan in september a.s voor de derde keer.

Marga, 26-01-2014

Dag Rineke,

Vanochtend heb ik een uitgebreide mail gestuurd naar een andere belangstellende. Vanavond stuur ik je deze mail door. Mocht je nog info missen, mail gerust!

Groetjes, Marga

Rineke, 26-01-2014

Hallo Marga, zou je mij ook informatie kunnen mailen. Wij zitten er over te denken om naar Mercan Story te gaan komende zomer dus alle tips en informatie zijn welkom .

Groetjes, Rineke [email protected]

vicky, 07-03-2014

Hoi Marga,

Ik zou het heel erg fijn vinden wanneer je ons ook die info zou willen sturen. [email protected]

Alex, 27-08-2014

Hoi Marga. Wij gaan begin september. Zou je mij de mail ook kunnen sturen? [email protected] Alvast bedankt Alex

• Mark, 31-07-2013 Rapporteren

Jongeren

We hebben geboekt rond half augustus en vragen ons af of er nog gezinnen met kinderen tussen 12 en 16 jaar rond die tijd zijn?

sjon, 12-08-2013

hoi wij zijn er ook rond die tijd met een dochter van 14

Caroline, 24-06-2014

Wij gaan 16 juli voor twee weken naar Mercan met onze meiden van 16 en 18 jaar oud. Zijn er in deze periode nog meer jongeren?

• Caroline, 06-05-2013 Rapporteren

Hamman

Is er in yalikavak een haman?

jjongr, 21-08-2013

Ja, onze buren zijn er geweest(18-8-2013) maar ik kan helaas niet zeggen waar deze is.

• Tom, 23-04-2013 Rapporteren

Mailadres

Wie kan mij helpen aan het mailadres van "Mercan Story."

Alvast bedankt!

Wilma, 26-04-2013

Informatie over Mercan is te vinden in de blauwe blokjes (appartementinfo) op deze site. Het mailadres is [email protected]

Tom, 26-04-2013

Bedankt voor je reactie!!!