Géén boekingskosten

Aparthotel Mercan Story

TurkijeEgeïsche ZeeYalikavak

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Mercan Story voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 70 reviews

Meer aparthotel info

70 Reviews over Mercan Story

• 10Diana20-06-2019

Volgend jaar weer

Voor de 5e keer geweest en echt zelfs 14 dagen is te kort . Niks is te gek voor ze je wordt echt in de watten gelegd, zelfs de eigenaar kan heerlijk koken . Alles komt van hun eigen boerderij dus vers en onbespoten Volgend jaar zeker weer

• 10Ger24-09-2018

Fantastisch!

Superlocatie en erg vriendelijke mensen die er alles aan doen om jou een fantastische vakantie te laten beleven!

• 9Nanon10-09-2018

Geweldig!

Appartementen super schoon, super vriendelijk personeel die voor je klaar staan. Zwembad en strand...dus je kan kiezen! Eten voortreffelijk. Wij komen er graag! Elke donderdag avond BBQ alles vers van eigen Boerderij. En heerlijk weer.

• 10Diana07-09-2018

Geweldig

Wij waren nu voor het eerst met zijn 2e , waren hier al 3x geweest met kids. Zou echt maar ook echt nergens anders heen willen . Je voelt je daar meteen thuis , en ze behandelen je als familie . Echt super daar , maar dat is in heel yalikavak vinden wij 💋❤💋

• 9Fam. Jagt14-08-2018

Geweldige plek om helemaal tot rust te komen. Appartementen prima en niet onbelangrijk voorzien van goedwerkende airco. Appartementen worden goed schoon gehouden. Gastvrije eige-naar, personeel vriendelijk en hulpvaardig. 1x p.w. BBQ +producten van eigen boerderij. Zwem-bad, zee en strand met ligbedden voor de deur. Gelegen aan einde van boulevard. Yalikavak is een plaatsje met diverse restaurants, winkeltjes, markt en jachthaven dit allemaal op loopafstand van Mer-can Story.

• 9Non11-02-2018

Rust, gezelligheid en fijne appartementen

Appartementen complex erg schoon, zwembad en de zee op loopafstand! Supervriendelijke eigenaars helpen met alles. 1x in de week een heerlijke BBQ. Goed georganiseerd en alle groente van eigen boerderij. Kortom heerlijk vertoeven! Wij komen hier elk jaar. Het dorp is op loop afstand en daar zijn genoeg restaurantjes..2x in de week een leuke markt.

• 10astrid01-11-2017

ons paradijs op aarde!

geweldige vakantie voorherhaling vatbaar, wat erg apart is want ik wil eigenlijk nooit terug naar dezelfde bestemming. na 20 jaar de hele kust van Turkije afgereisd te hebben, heb ons paradijs gevonden. geweldig lieve behulpzame mensen en een schitterende plek aan het einde van de boulevard. geen massatoerisme geen drukte mooie appartementen goed verzorgd en op de koop toe een geweldig uitzicht, elke avond weer genieten van de zonsondergang. gezellig dorp met voldoende restaurantjes en terrasjes en een schitterende jachthaven heerlijk om te wandelen en jachten te bekijken . Mercan Story bedankt voor de geweldige service en tot 2018

• 9Thuiskomen14-10-2017

Voor de 5e keer op rij weer thuiskomen!! Accommodatie en ligging TOP!
    Mercan Story we love you😍

• 8Lekker een weekje bijkomen21-09-2017

Heerlijk weekje

Yalikavak is een heerlijk plaatsje met goede restaurants al dan niet aan het water. Je kan vanaf het appartement zo de boulevard oplopen. Als je een klein stukje doorloopt kun je naar het hele chique gedeelte van de haven lopen, daar liggen schepen van miljoenen, erg leuk om dat eens te zien. Het huisje is basic maar prima, met een heerlijk balkonnetje, en erg goede airco. Wij zaten in appartement 5 dat gelijk aan het mooie zwembad lag, hier had je zeker geen last van.Het personeel is echt super, ze zijn altijd bereid om te helpen. Hiervoor staat dat er zeer slecht engels wordt gesproken, maar dat is onzin de beheerder spreekt zeer goed engels en de meeste personeelsleden ook, mochten ze het niet begrijpen roepen ze er iemand voor je bij. Als je ontbijt bijboekt krijg je wel elke dag hetzelfde, dus geen buffet, maar op het bord ligt genoeg om uit te kiezen, thuis eet je ook niet elke dan 10 verschillende dingen.Het is daar echt super !! lekker rustig geen all-inclusive gedoe, gewoon relaxt. Wij zeggen : zeker doen !!

Het is wel jammer dat touroperator helemaal geen hostess meer op locatie laat komen, een gemiste kans voor excursies, we kregen bij aankomst alleen een krantje en werden naar een bus verwezen, halverwege de heenreis moesten we nog een keer overstappen en verder niets meer gehoord of gezien. Onze buren hadden gelukkig nog een uitklap foldertje gehad en enkele folders met excursies , hier mochten wij van meegenieten.

• 9Frits24-08-2017

Super. 'T St. Tropez van de Bodrum regio.

Een story zoals t hoort. Prima accomodatie met voldoende ruimte bij zwembad en zee. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en goede keuken.

Aparthotel Mercan Story info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)