Hotel Golden Age

137 reviews over Hotel Golden Age in het Nederlands

NOOIT NOOIT MEER !!!!

Jan & Wil
15-8-2018

Eerlijk gezegd, teveel op op te noemen om er niet naar toe te gaan!
Slecht onderhouden resort, slechte hygiéne , eten erg eenzijdig, bestek en borden niet schoon, volle asbakken op tafel in restaurant, er loopt een grote hond die een nest jonkies heeft op het resort , door het restaurant, de BBQ is te vies om aan te zien , de zwembaden zijn erg vies, antislipmatten waar de vieze groene/bruine smurrie onderuit loopt,en ze doen er niks aan als je ze erop wijst, Kortom van schoonmaken en hygiéne hebben ze daar nog niet veel van begrepen. De kamers zijn redelijk, behalve het schoonmaken , de laatste 3 dagen werd er niks meer aan onze kamer gedaan, terwijl je ze toch 'n TIP geeft. Daar komt nog bij dat er niemand redelijk Engels spreekt, 90% is Turks ! Het enige pluspuntje is de ligging t.o.v het strand en het centrum, en voor kinderen het waterpark naast de deur .

Kortom slecht resort die absoluut geen sterren verdiend !

Gereisd Met partner in juli 2018

fantastisch

wilma
25-6-2016

Mooi hotel, prima animatie.Alleen de bediening was wel erg snel met het bord weg halen

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Verbeteringen zijn zichtbaar

Neyleo
5-2-2016

Wij waren zeker bang na al die negatieve reviews maar met de nieuwe management, waren de verbeteringen zeker zichtbaar. Aanrader, leuke mensen werken daar!

Gereisd Met partner in september 2015

Gezellig

Mariska
31-8-2015

Het restaurant is ieder voor zich. We zijn 8 dagen geweest, en na avond nummer 6 hadden we het door. Als je niet voor kruipt krijg je niks te eten. Qua eten is natuurlijk per smaak verschillend. Het aanbod was Veel salades en vers fruit, verder wat warms veel aardappelpuree, patat, sardientjes. Niet echt altijd smaakvol, maar smaken verschillen. All in assortiment zeer uitgebreid, koffie hoekje, met alcohol zijn ze niet zuig, alleen het is altijd weer door iedereen voorkruipen bij de bar. Animatie was perfect. Hele dagen door van alles geregeld en altijd muziek van de dj op de achtergrond. Nadeel dat het zwembad met de glijbanen op bepaalde tijden open is. Stond in de reisinformatie niets over in. Locatie is afgelegen, er is maar 1 winkeltje maar erg divers. Met de bus naar centrum van Yalikvak is ong 5 a 10 minuten en kost in euro's 1euro per persoon enkele reis. Bodrum centrum is 4,00 euro per persoon en duurt 30 a 40 minuten. Slechte matrassen, personeel spreekt alleen Turks

Gereisd Met partner in juni 2015

Smerig hotel, onbeschoft personeel

Wouter
30-7-2015

Dit is echt een verschrikkelijk hotel! Als je hier geboekt heb probeer om te boeken naar een ander resort! Ik hoop hiermee iemand te kunnen helpen.

In het kort: Er lag heel de vakantie kots naast de lift. Personeel wist hier van af maar deed niks. Bedden zijn zo hard als steen. Wanneer je 1 van de lampen in de kamer uit zet ging de rest knipperen. Deur van de douche ging niet dicht dus heel de kamer nat na het douchen. Salade was warm Vlees was koud Eten stond heel de dag in de zon en werd na het eten gewoon achter bewaard waarna het de volgende dag weer werd neergezet. Alle 4 hebben we voedselvergiftiging opgelopen, manager vond dit onzin en zij dat we geen bewijs hadden. Zelfs het document van de dokter zag hij niet als bewijs. Personeel spreekt geen engels en is zeer onvriendelijk. Tijdens eten wordt je ineens weg gestuurd omdat ze je tafel willen schoonmaken! We moesten maar even buiten gaan zitten... (half uur voor buffet ging sluiten)

Al met al verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Zeker geen 4 sterren waard!

Eline Zuurveld
27-8-2014

Voor ons was Golden age 10 keer ruk. 1: Eten was koud en er liepen katten bij het eten 2: Veel asociale mensen 3: Weinig keuze qua drankjes: wijn, bier, vodka 4: Wifi doet het niet goed 5: Hele harde bedden (ijzeren vering steekt) 6: Het personeel spreekt weinig tot geen Engels 7: Het stinkt in het amfitheater, omdat het naast het wc gebouw zit 8: We moesten wel 4 keer om handdoeken vragen, aangezien deze steeds vergeten waren bij de schoonmaak 9: Kamers waren pas rond 5 uur schoon, nouja schoon.. 10: Kinderen onder de 10 jaar mogen niet van de glijbaan af, terwijl dit nergens vermeld staat!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fantastisch !

Vera Kracht
19-6-2014

Wat een heerlijk hotel. De ontvangst was zeer gastvrij. We kregen een prachtige kamer. We hebben genoten van de prachtige ligging met een botanische tuin, heerlijke zwembaden en vandaar met een trapje naar de zee. Ook het eten was heerlijk. Het enthousiaste animatie-team organiseerde elke dag leuke dingen. Ik zou hier zo weer naartoe gaan !

Gereisd Anders in juni 2014

mooi

jvvvv
28-4-2014

t was mooi en t eten was goed maar wij hadden eerst een schimmelkamer maar dan moet je gewoon naar de receptie en en nieuwe rvagen

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2014

Voor ons niet weer!!

kim
      14-10-2013

Personeel in restaurant was slecht liepen chagarijnig rond. Maar bij bij de bar bij ht zwembad daar integen waren wel vriendelijk. Hotel kamer was oud en niet goed schoon, wil je het uitleggen aan de schoonmakers spreken ze geen engels! Ook het eten was niet goed, wat warm moest zijn was koud, en koud was warm. Drinken was op na 2 dagen en werd niet meer aangevuld! Wij gaan vaak naar all in en dit was voor onze doen zeer slecht!!! Wij raden dit hotel daarom niet aan!!!

Gereisd Met partner in september 2013

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Marinka
      11-10-2013

Hotel Golden Age in Yalikavak ziet er mooi en leuk uit, goede locatie, lekker twee zwembaden, strand is prima. Kamers zijn prima, ook in het oude gedeelte. Het ligt op 15min lopen van het dorpje Yalikavak,of met dolmus 5min. Personeel opzich redelijk vriendelijk, maar spreken zo goed als geen engels, behalve bij receptie. Voor de prijs die wij hebben betaald is het een prima hotel, met die verwachting moet je er ook heen gaan. Het eten is erg eentonig en vaak hetzelfde, maar dat zijn dingen die je van te voren al incalculeerd. Warme gerechten zijn vaak niet warm of je moet precies om 19.00 binnen komen. Volgens de besschrijving zijn er twee a la carte restaurants, dat is gewoon 1 restaurant, waar de ene avond italiaans eten is en de andere avond vis. Ziet er niet heel gezellig uit. Kamers zijn prima en schoon. Toiletten bij zwembad/strand en restaurant zijn echt te ranzig, die moeten ze echt beter gaan schoonmaken en nergens staan asbakken. Bloedirritant als je rookt.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Age in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Age zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.