Hotel Family Belvedere

Hotel Family Belvedere
7,4

46 tips over Hotel Family Belvedere

lennart, 10-8-2015
Kan iemand mij vertellen hoe de fitness eruit ziet?
Nano81, 2-6-2015
Lopend naar het dorp kan prima. Het is dan wel verstandig om zo snel mogelijk richting de boulevard te lopen (naar hoofdweg lopen, stukje naar links, oversteken en de weg naar beneden richting zee volgen). Dit loopt een stuk prettiger dan langs de hoofdweg. Terug is het vooral klimmen. Je kan ervoor kiezen om met de dolmus terug te gaan. Vraag bij het instappen wel of de chauffeur helemaal naar boven gaat. De kans is dan groter dat dit ook gebeurd en dat bespaart je een (steile) klim naar boven.
Anoniem, 26-10-2014
3 pers.kmr. maar dan met 3 aparte bedden en veel uitgebreider ontbijtbuffet div. soorten brood en zoet, dinerbuffet met vis en vlees en niet alleen kip.

We hebben een aantal aanbieders voor Family Belvedere voor je op een rij gezet:

Gerrit, 22-9-2014
Alle kamers zijn voorzien van airco, en hebben een zitje
Ed, 14-9-2014
De nieuwe Marina haven is schitterend. Leuk is de markt op donderdag. Pak een taxi die brengt je boven op de berg scheelt een flinke klim.
Kim Westerveld, 31-8-2014
Strand van het hotel niet veel bijzonders.De andere baai heeft een heel mooi strand waar je heerlijk kunt liggen als je een consumptie neemt.Wij hebben hier erg genoten.

Margret, 27-8-2014
Met het busje van het hotel naar het strand. Niet op het eigen strandje van het hotel gaan liggen maar een stuk naar links lopen. Daar zijn allerlei leuke strandtentjes met heerlijke bedden. Daar mag je gewoon gratis op liggen als je af en toe een lekker theetje of iets te drinken besteld. Uiteindelijk betaal je daar belachelijk weinig voor én je ligt er superdeluxe bij!
Patrick Jacquot, 23-8-2014
De boottocht met het piratenschip is erg leuk om te doen! Deze staat in de haven van Bodrum, en wij hebben deze geboekt via Corendon. Verder was de fotoshoot bij het Hotel erg leuk om te doen, de foto's zijn super mooi.
Schuimke, 17-8-2014
Kijk voor een paar honderd euro meer a.u.b. naar een 5 sterren resort. deze zijn over het algemeen veel beter en je krijgt er waar voor je geld.
sandra van dorst, 17-8-2014
Sterren omlaag gooien en de prijs naar behoren te doen

We hebben een aantal aanbieders voor Family Belvedere voor je op een rij gezet: