Hotel Family Belvedere

426 reviews over Hotel Family Belvedere in het Nederlands

Ongelooflijk vies en waardeloos

Adil
28-9-2017

Goedkoop en smerig hotel. Schoonmaak (handdoeken en bed opmaken) gebeurt alleen als je er zelf over gaat klagen. Schimmel in de badkamers en gewoon bruin water. In de kamer zat er meer los dan vast. Kon daar bijna geen reet doen allemaal vanwege 'het seizoen' dat afgelopen was. De koks krabben aan hun buik en hoofd terwijl ze het eten opdienen. Voor mij nooit meer.

Super slecht

Sharon
5-9-2017

Het leek wel red mijn vakantie! De prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet. De kamers waren vies haren op de grond, mieren in het bed van mijn dochter, contactdoos kwam uit de muur wat naast het bed van mijn zoontje zat. Eten was zeer weinig tenzij je elke dag salade wilt eten. Personeel was niet zo van het ophalen van de glazen langs het zwembad. De glijbanen stonden niet de hele dag aan en als ze aan stonden wilde je er echt niet af. Mijn dochter had zich opengehaald en het zwembad waar de glijbanen in uitkwamen was erg vies en troebel.

Kortom wij zijn na 1,5 dag overgeplaatst naar een ander hotel want hier wilde wij niet langer blijven. Het leek net een oude bruine kroeg overal. Uitzicht was wel erg mooi dat is het enige positieve. Wil je lekker eten en genieten van je vakantie neem dan niet die hotel.

Geweldig!

Karin
15-8-2017

Hotel belvedere is een echte aanrader! Mooi uitzicht vanuit de kamers en een mooi zwembad. Ook het eten is erg lekker, elke dag iets anders. De kamers zijn wel verouderd maar je hebt alles wat je nodig hebt en het is schoon. Ook zijn de bedden erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en doen alles om je tevreden te houden. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Oude reviews (archief)

Je voelt je er echt thuis.

Jeanet
10-7-2016

Het is een mooi hotel al zijn de kamers wat verouderd. Je hebt er echt een schitterend uitzicht wat eigenlijk alles weer goed maakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. wij hebben weer echt genoten en gaan zeker weer terug.

Heerlijk

Gerard
1-7-2016

net weer terug van en geweldige vakantie in belvedere

aankomst voelde als thuis komen we zijn inmiddels vaste gasten daar

natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen kussen op de lig bedden ? onderhoud kamers maar als je kijkt naar wat je krijgt voor 3 en halve ster en de prijs dan is het gewoon een super hotel kom er zeker nog eens terug ligging en personeel zijn super mocht je nog twijfelen ik zeg niet doen gaan ze wachten gastvrij op je

Hotel family belvedere is een leuke hotel waar een zeer goede prijs kwaliteit verhouding is eten is iets minder maar wel goed personeel is zeer behulpzaam

Nooit meer

Monique van den Heuvel
11-10-2015

Ik heb nog nooit zo'n smerig hotel mee gemaakt nooit en echt nooit meer.

Samen met mijn vriendin hadden wij ons hier zeer op verheugd, lekker genieten van de zon en het hotel en verder lekker uitrusten. Daar is helaas niets van gekomen. Hier onder zetten wij een aantal punten op een rijtje:

➢ Wij zijn 3x naar een andere kamer verhuisd. De redenen waren: schimmel in de kamers, zeer smerig, kapotte zaken en echt compleet niet schoon gemaakt. Onze laatste kamer hebben er gewoon dode beesten een hele week lang gezeten zonder dat dit opgeruimd werd!!!!!!

➢ Het eten bood zeer weinig variatie en was ten alle tijden koud.

➢ Bijna alle ligbedjes bij het zwembad, wij schatten wel 90%, waren kapot en je moest uitkijken dat je jezelf niet bezeerde.

➢ Het zwembad was zelf ook smerig en werd niet schoon gemaakt

➢ Over de toiletten bij het zwembad kunnen we heel kort zijn: schandalig wat smerig en ook alles kapot.

voor sommige ondenkbaar

Van Zandbergen Alfons
6-10-2015

aankomst kamer 117, 2 kleerhangers en geen leg plank alles blijft in koffer De airco op 18 en het is zelfs niet koud en geeft een vieze geur af. 3 dagen lekt de airco en 3xkomen hersten.dag 4 komen we 's middags op de kamer en wat de badkamer onder water om nog maar te zwijgen van de schimmel.lange zwarte haren moeten opruimen van de grond als uit het bad Hoe oud de kamers ook zijn als ze maar goed worden gepoetst.

Dan uiteindelijk een andere kamer gekregen omdat we nog 9 dagen moesten blijven. Over eten wil ik niet echt klagen maar elke dag andere kruiden op de kip doet wonderen en dat hebben ze ontdekt nadat er toeristen na de zware regenbui van Bodrum naar hoger gelegen hotels moesten.Animatie is kut zijn er Turken is er waterpolo

het is een top hotel indien je het terug geheel renoveert heeft een mooie ligging en is zelfs heel mooi. Het hele management eruit zou ik zeggen.

supervakantie

francine
6-10-2015

Leuk hotel,mooi zwembad,fijn bed,ruim balcon,het eten was best goed kunt voor dit geld geen fijne keuken verwachtenMet dolmus naar dorp daar lekker gegeten weer eens wat anders.Mensen moeten altijd iets te zeuren hebben,dan moet je meer uitgeven dan krijg je misschien beter eten.Wij hebben een super vakantie gehad gaan zeker nog keertje der heen

Marry en Melissa Dijks
5-10-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad,moeder en dochter allebei dik tevreden.

Wat kunnen sommige mensen toch zeuren over allerlei dingen,er is goed eten ,vriendelijk personeel de kamers waren goed je bent er toch eigenlijk alleen maar snachts.

Prachtige ligging ,mooi zwembad en heerlijk weer ,we vonden het ook een erg leuk hotel met al die trapjes het was eigenlijk al een dorpje op zich.

Als het mogelijk is komen we graag volgend jaar weer terug!

Bedankt mensen van hotel Family Belvedere !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Family Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Family Belvedere in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Family Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Family Belvedere scoort een 7.38 uit 10 op basis van 431 reviews.