Géén boekingskosten

Hotel Family Belvedere

TurkijeEgeïsche ZeeYalikavak

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Family Belvedere voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 425 reviews
+91/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 425 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

437 Reviews over Family Belvedere

• 3N Blom16-10-2019

Rond uit vies hotel met slecht eten en veel achter

Toilet erg smerig douche ook Hotel zou 4 oktober 2019 sluiten de laatste paar dagen van 30 sept tm 4 okt 2019 was eten zeer slecht drank wat op was Zwembad trappetje los heel veel achterstallig onderhoud

• 9Jeanet Schoolderman17-05-2019

Hotel zag er weer goed uit naar 2 jaar hier weer terug geweest maar het was mooi opgeknapt en het eten is ook verbeterd. Ga zeker nog eens terug.

• 4Born02-10-2018

Nooit meer!

Ranzig hotel.....alles is vies/pikkerig Het toilet spande de kroon met een mega aangekoekte poeprand. Alle faciliteiten waren niet beschikbaar onder het mom einde seizoen! Hebben dit in Turkije nog nooit meegemaakt. Nooit meer naar dit hotel. Bizar dat dit hotel wordt aangeprezen.

• 6Katinka25-08-2018

Uitzicht ja, hygiëne nee

Zwembad en ligging zijn fantastisch. Het uitzicht is bijzonder mooi. 2 personeelsleden die Engels spraken maar helaas niet achter de receptie zaten. Bedden worden gedurende 8 dagen niet verschoont en welgeteld 2x op verzoek schone handdoeken gehad. 2 stoelen bij een 3 persoons kamer. Tijdens lunch en diner ruim voor tijd aanwezig zijn anders heb je geen plaats. Wifi werd geloof ik aan gewerkt maar is tot heden nog waardeloos. Om gezellig bij het zwembad, maar ook bar en eten te kunnen zitten moet je wel aardig wat skills bezitten om een plaatsje te kunnen bemachtigen. Er is weinig schaduw en nog minder stoelen. De ruimte zou er wel voor zijn. Het personeel probeert er wat van te maken maar door de taalbarrière is dat wat lastig.

• 9Raymon van Wakeren23-07-2018

Leuk,goed kleinschalig hotel met mooi uitzicht

Leuk kleinschalig 3ster hotel

Dit hotel ligt op de berg waardoor je uitzicht erg mooi is. Zwembaden zijn schoon en er is een schuttelservice naar het strand. Dit hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding dat houd voor mijn in dat wat we krijgen voor het geld dat we betalen goed genoeg is. Tevens zien we dat er elk jaar weer extra opgeknapt word. Dit jaar zijn er renovaties aan de kamers geweest en zijn er weer ligbedden met kussens. Het eten is Turks en wil je een lekkere steak of iets anders eten zijn er verschillende restaurantjes in het dorp waar je lekker kunt eten. Dit doen wij zeker 2 a 3 x tijdens ons verblijf. Het eten in het hotel is goed maar in een buffet vorm en daar moet je van houden. Wij hebben hier weer lekker vakantie kunnen houden en tot rust gekomen. Wil je veel activiteiten doen op een groot vakantieoord dan raad ik je aan om een splash of aquaresort te nemen maar die zijn standaard 5ster en duurder.

• 8Menno Beijer06-07-2018

Wij vinden het fantastisch...

Een kleinschalig hotel met vooral een familiegevoel. Eenvoudig maar heel fijn om te zijn. Een hotel met een fantastisch adembenemend uitzicht op de zee. De kamers zijn eenvoudig maar wel voorzien van alles wat je nodig hebt.

Het eten in het restaurant is vooral gericht op recepten uit Turkije. Kipgerechten, maar ook vis en kalfsvlees staan op het menu, en een uitgebreide keuze in verse groenten en fruit om zelf een mooie salade samen te stellen, zodat je elke keer wat anders eet. Maar geen 12 verschillende restaurants en ook geen biefstuk om drie uur nachts. Daarvoor moet je naar een ander en veel duurder hotel. Wij zijn er voor de negende keer geweest en gaan in augustus dit jaar voor de tiende keer. Wij vinden het samen een geweldige plak met zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Voor een driessterren hotel in deze regio is het een wereldplek voor de prijs die je ervoor betaald.

• 1Adil28-09-2017

Ongelooflijk vies en waardeloos

Goedkoop en smerig hotel. Schoonmaak (handdoeken en bed opmaken) gebeurt alleen als je er zelf over gaat klagen. Schimmel in de badkamers en gewoon bruin water. In de kamer zat er meer los dan vast. Kon daar bijna geen reet doen allemaal vanwege 'het seizoen' dat afgelopen was. De koks krabben aan hun buik en hoofd terwijl ze het eten opdienen. Voor mij nooit meer.

• 4Sharon05-09-2017

Super slecht

Het leek wel red mijn vakantie! De prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet. De kamers waren vies haren op de grond, mieren in het bed van mijn dochter, contactdoos kwam uit de muur wat naast het bed van mijn zoontje zat. Eten was zeer weinig tenzij je elke dag salade wilt eten. Personeel was niet zo van het ophalen van de glazen langs het zwembad. De glijbanen stonden niet de hele dag aan en als ze aan stonden wilde je er echt niet af. Mijn dochter had zich opengehaald en het zwembad waar de glijbanen in uitkwamen was erg vies en troebel. Kortom wij zijn na 1,5 dag overgeplaatst naar een ander hotel want hier wilde wij niet langer blijven. Het leek net een oude bruine kroeg overal. Uitzicht was wel erg mooi dat is het enige positieve. Wil je lekker eten en genieten van je vakantie neem dan niet die hotel.

• 10Karin15-08-2017

Geweldig!

Hotel belvedere is een echte aanrader! Mooi uitzicht vanuit de kamers en een mooi zwembad. Ook het eten is erg lekker, elke dag iets anders. De kamers zijn wel verouderd maar je hebt alles wat je nodig hebt en het is schoon. Ook zijn de bedden erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en doen alles om je tevreden te houden. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Jeanet10-07-2016

Je voelt je er echt thuis.

Het is een mooi hotel al zijn de kamers wat verouderd. Je hebt er echt een schitterend uitzicht wat eigenlijk alles weer goed maakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. wij hebben weer echt genoten en gaan zeker weer terug.

Hotel Family Belvedere info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar