Hotel Cactus Mirage

KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Cactus Mirage
8,5

43 reviews over Hotel Cactus Mirage in het Nederlands

Fantastische vakantie zeker voor herhaling vatbaa

jeroen spijkers,
17-10-2017

Dit hotel is ideaal voor een heerlijke en rustige vakantie! het eten is prima zeer gevarieerd, maar ook de faciliteiten zoals het zwembad is ideaal ! De kamer was was prima wordt goed schoongemaakt en het personeel was super vriendelijk! Kortom een prima vakantie.

Leuk eenvoudig en goed betaalbaar

Robin v Es,
13-10-2017

Goed hotel, niet al te druk, geen luxe, wel alles aanwezig, aquapark te lopen (niet doen in het weekend, veel te druk!) schone kamers, gelukkig wel gevarieerd eten, hier waren we bang voor omdat veel mensen anders beweerden.

Voor herhaling vatbaar.

Lynn
11-8-2014

Nadat we deze reis geboekt hadden, gingen we naar de beoordeling kijken op deze site en lazen dat het eten erg slecht werd gevonden. Wij zijn het hier niet mee eens. Het eten was gewoon lekker, gevarieerd en er was genoeg keuze. Verder waren de kamers groot genoeg en het balkon was erg fijn voor in de avonduurtjes. Oorspronkelijk hadden we het hotel ernaast (Cactus Fleur Beach) geboekt, maar deze zat vol dus werden we overgeplaatst naar Mirage. Hierbij werden we erg goed en snel geholpen door de managers van beide hotels. Het uitzicht vanuit het restaurant is prachtig. Het strand is lekker en het zwembad ook. Er is één nadeel aan dit hotel en dat is dat het personeel niet tot nauwelijks Engels spreekt, zelfs aan de receptie niet. Gelukkig was de manager er om ons te helpen, want hij sprak wel een beetje Engels. Al met al hebben wij een erg leuke vakantie gehad in Cactus Fleur Mirage en zouden wij zo nog een keer teruggaan.

een mooie plek

fam pennings
28-10-2011

we hebben met ons gezin totaal 8 personen een hele fijne week gehad een paar dagen voor vertrek te horen gekregen dat ons geboekte hotel dicht was dus dit was het alternatief! enig minpunt was dat het franstalig was en ze totaal geen engels spraken! de fransen zijn wel hele aardige mensen dat kun je beter hebben dan russen het hotel was top lekker eten en schone kamers en de animatie was in de avond erg gezellig!

Niet echt tevreden,al betere verbljiven gehad.

Eurotrotterke
28-8-2010

Ik moet zeggen dat we (ik en mijn partner) niet tevreden zijn over het hotel. Eerst en vooral is het een enorm franstalig gezind hotel, het hotel heeft een contract ondertekend met een franse touroperator om per week 50% van zijn kamers ter beschikking te stellen aan deze maatschappij. Op zich is daar niks mis mee, als de anderstalige hotelgasten er geen hinder van ondervinden. In de periode dat wij er logeerden, kloegen zelfs de turkse hotelgasten over bovenvermeld feit. Ten tweede was de kwaliteit van het eten op zich niet slecht, maar er was zeer weinig variatie in het eten, en te weinig keuze per maaltijd. Om even een voorbeeld te geven, de drooggebakken kipfilet bij het middagmaal, werd s' avonds kip in tomatensaus, de volgende dag kip in tomatensaus en boontjes, en vervolgens s' avonds een stoofpotje van kip met aardappelen in tomatensaus...etc. Onze hotelkamer was niet echt hygienisch, de poetsvrouwen deden wel hun best, dit tevergeefs met alle vochtproblemen op de kamer.

Genieten in een fantastisch hotel

Fam. Rozendom
12-6-2010

We hebben enorm genoten in dit fantastische hotel. Waren één van de eerste gasten van het seizoen, dus alles was super netjes en schoon.! Het eten was perfect, voor elk wat wils. Variatie genoeg, elke dag was er een ander aanbod. Het personeel deed er alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Vriendelijk en behulpzaam, je voelt je hier echt gast. Bij aankomst in het hotel om 22.00 uur werden we met een maaltijd opgewacht. Omgeving is prachtig, vrij rustig gelegen, maar beslist niet afgelegen. Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar.

2008

My Vacation

The Fonz
7-10-2008

Vorige maand naar dit hotel geweest voor een weekje. Het enigste wat me echt meeviel was het weer en de zee. Het eten was eentonig, maar dat zal normaal zijn als je er een weekje zit. Als je bord nog niet leeg was kwamen ze al vragen of ze het moesten opruimen. We werden een beetje opgejaagd door het personeel zodat we sneller zouden eten. Animatie deed niet echt de moeite om ons te amuseren. Eros had een beetje te veel pretentie, Ozzie liep maar na, Celine deed in feite helemaal niets maar de enigste die me kon laten lachen was Giorgio. Als koppel werden we ook niet gevraagd om mee op stap te gaan alhoewel mijn partner en ik nog in de 20 zijn. Mijn algemene indruk is redelijk maar niet voor herhaling vatbaar. Wat ik wel nog wou weten, ze speelden altijd 2 liedjes als animatie. La Bomba en nog ene, maar die naam ken ik niet. Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet.

Dit nooit meer !

sphynx
5-9-2008

Net terug van weekje Turkije, moe zeggen dat dit wel niet meegevallen is, super onvriendelijk personeel ( mss omdat dit het einde van het seizoen was), vééél trappen zeker geen aanrader voor oudere mensen, eten bijna steeds hetzelfde, kamers wel proper en in orde, animatie was het ook niet helemaal mensen van het animatieteam op zich wel vriedenlijk maar niet goed georganiseerd, men kon er jetski doen dit voor 30Euro voor maar tien min., kortom voor mij een spijtige tegenvaller...

Prachtige vakantie!

jong koppeltje uit België
26-7-2008

Mooi hotel... de vele trappen hadden ook wel hun charme en maakten het hotel gezelliger.

Gezellig zwembad, leuk strandje met steiger en leuke watersportmogelijkheden. Gratis kano varen bvb. We hebben ook vaak gejetskiet (tegen betaling, maar het was het waard)

De kamers waren steeds proper... we vonden regelmatig bloemenkunstwerkjes op ons bed :) toffe verrassing!

Vrij modern hotel.

Je kan vrijblijvend in de nabije hotels binnenwandelen (cactus fleur enzo), daar zijn we ook eens gaan zwemmen (ook leuk zwembadje en mooi hotel) en eens in het Turks stoombad geweest (was niets speciaals).

De fotograaf trekt mooie grote foto's op je vakantie die je later kan kopen...

Het hotelpersoneel is wel vriendelijk, ze sporen je ook aan om 's avonds mee te gaan naar discotheken.

Minpunten:

- Bodrum zelf ligt verder, maar boek een excursie, dit is wel leuk en zo geraak je ook makkelijk eens naar een markt enzo.

- Animatie en eten is ééntonig (wel proper), maar dit is vaak zo in Turkije...

cactus club mirage yalikavak

Valerenda
27-6-2008

bijzonder vriendelijke bediening, super goede animatie, iedeereen heeft zich wel een breuk gelachen met Eros, Giorgio en Ozzy. Het is vlak aan het strand gelegen met prachtig helder water dat een zeer aangename temperatuur heeft. Het ligt inderdaad verder van Bodrum, maar de animatie gaat meermaals per week 's avonds op stap in Bodrum. As je voor de rest graag in Bodrum wil zitten, moet je daar maar boeken. Het eten was zeker in orde, maar er mocht inderdaad wel iets meer variatie zijn in het warme eten, toch eker voor een 4* hotel. Trappen zijn iets minder dus niet voor mensen die minder goed te been zijn. Er zijn verschillende soorten kamers, wij hadden een iets kleinere maar ze zijn zeker proper en gezellig. Super vakantie gehad en we overwegen nu al om zo snel mogelijk terug te gaan!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cactus Mirage in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cactus Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.