Yalikavak

Zonuren5h6h6h7h9h10h10h10h9h7h5h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°18°18°18°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen12121084100161115

Reviews over Yalikavak

Authentiek, modern, heerlijke temperatuur!

Yalikavak Fan
    18-10-2017

Super lief havendorpje met een authentiek haventje en daaromheen gezellige restaurantjes en een paar honderd meter verderop een mondaine Jachthaven, met de grootste jachten die er zijn, talloze dure winkels en restaurantjes erbij met uitzicht op de luxueuze jachten en zee. Zien en gezien worden is het hier. Geen discotheken en clubs.. Heerlijk als je ervan houdt om lekker te genieten op terrasjes of lekker na te tafelen en wilt genieten van de echte Turkse sfeer. Het strand langs de boulevard wordt onderhouden door de horeca met strandbedjes waar je heerlijk op kunt genieten van het fantastische uitzicht in de baai met een heerlijk zeebriesje waardoor het nooit te warm is hier. Yalikavak we love this place!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

wat een heerlijke plek!

Kris
    22-8-2017

Het dorp is een plaatje: een prachtige, pittoreske haven met allemaal leuke (vis)restaurantjes aan het water. En tegelijk prachtige beachclubs, waar dj's goed staan te draaien voor de mooi uitziende party people. Uitgaan onder de sterrenhemel, met uitzicht over de baai vol prachtige jachten. En overdag heerlijk zwemmen bij de vele leuke strandjes. Top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

mooiste plaats in turkije

astrid backx
    21-2-2017

geweldig mooie plaats vlak bij Bodrum korte transfer. een geweldig mooie jachthaven een mooi klein plaatsje waar iedereen heel vriendelijk en beleefd is ,de klant is keizer ipv koning. na 20 keer Turkije (wij gaan nooit terug naar dezelfde plaats hebben we hier ons hart verloren en gaan we zeker terug het is echt een paradijs op aarde. prachtige omgeving, wat is niet goed???? ik kan niets verzinnen mooi zwembad aan de boulevard geen geluidsoverlast. hier kunnen wij nog jaren terug !!!! de foto is de achtergrond op mijn laptop zodat ik het weer elke dag terug zie !!!!

Gereisd Met partner in september 2015

Leuk plaatsje

ilseschalkwijk
    12-8-2015

Yalikavak is goed aan te lopen vanuit Hotel Family Belvedere, maar voor de terugweg hebben wij gekozen voor een taxi. Dit ivm de steile berg waar je tegenop moet in de hitte ;-). Wij zijn op donderdagochtend naar het dorpje geweest, dan is er een leuke markt dus veel bedrijvigheid, ook de haven/boulevard is leuk om even langs te lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Een mooi vissersdorp , leuke plaats!

johan_larnout
    20-10-2014

Mooie locatie met een prachtige yachthaven waar je de meest luxueuse boten kan bewonderen. Pittoreske winkelstraatjes en levendige marktjes waar je heel vriendelijk wordt onthaald zonder opdringerigheid. Oergezellige drankgelegenheden en veel knusse en lekkere restaurantjes. Prachtige vergezichten over de baai van Yalikavak. Zowel zee als bergvakantie.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Yalikavak scoort een 8,1 uit 10, op basis van 218 reviews