• Type accommodatie

• Waardering

30 accommodaties in

Yalikavak

Reviews over Yalikavak

Authentiek, modern, heerlijke temperatuur!

Yalikavak Fan, 18-10-2017

Super lief havendorpje met een authentiek haventje en daaromheen gezellige restaurantjes en een paar honderd meter verderop een mondaine Jachthaven, met de grootste jachten die er zijn, talloze dure winkels en restaurantjes erbij met uitzicht op de luxueuze jachten en zee. Zien en gezien worden is het hier.

Geen discotheken en clubs.. Heerlijk als je ervan houdt om lekker te genieten op terrasjes of lekker na te tafelen en wilt genieten van de echte Turkse sfeer. Het strand langs de boulevard wordt onderhouden door de horeca met strandbedjes waar je heerlijk op kunt genieten van het fantastische uitzicht in de baai met een heerlijk zeebriesje waardoor het nooit te warm is hier. Yalikavak we love this place!!

wat een heerlijke plek!

Kris, 22-8-2017

Het dorp is een plaatje: een prachtige, pittoreske haven met allemaal leuke (vis)restaurantjes aan het water. En tegelijk prachtige beachclubs, waar dj's goed staan te draaien voor de mooi uitziende party people. Uitgaan onder de sterrenhemel, met uitzicht over de baai vol prachtige jachten. En overdag heerlijk zwemmen bij de vele leuke strandjes.

Top!

Fantastisch!

Nadia, 9-7-2017
    Locatie is super, zowel oude en nieuwe haven de moeite waard te bezichtigen.

mooiste plaats in turkije

astrid backx, 21-2-2017

geweldig mooie plaats vlak bij Bodrum korte transfer.

een geweldig mooie jachthaven een mooi klein plaatsje waar iedereen heel vriendelijk en beleefd is ,de klant is keizer ipv koning.

na 20 keer Turkije (wij gaan nooit terug naar dezelfde plaats hebben we hier ons hart verloren en gaan we zeker terug het is echt een paradijs op aarde.

prachtige omgeving, wat is niet goed???? ik kan niets verzinnen mooi zwembad aan de boulevard geen geluidsoverlast.

hier kunnen wij nog jaren terug !!!!

de foto is de achtergrond op mijn laptop zodat ik het weer elke dag terug zie !!!!

Wat een mooie plek

Jeanet, 10-7-2016
    Het is een erg leuk dorpje waar ook zeer zeker goed te zien is wat er was en wat er bij is gekomen het was echt van gewone mensen naar rijke mensen maar wel leuk om eens te zien.
Yalikavak scoort een 8,2 uit 10, op basis van 218 reviews