Hotel Latanya Park Resort

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Yaliciftik (bij Bodrum)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Latanya Park Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

126 reviews over Hotel Latanya Park Resort

• 2019
    8Mr_P-Mrs_R22-09-2019

Prijs kwaliteit is in orde.

Na 25 keer Turkije kunnen wij wel stellen dat Latanya Park Resort een ouder 4-sterren resort met prachtige tuin is en mooie prijs kwaliteit verhouding heeft. In september was ongeveer 65% van de bezoekers Duits en nog wat aardige Tsjechen en Polen, wij waren de enige Nederlanders. Het eten en drinken (Tuborg bier) is van goede kwaliteit. Geruime tijd per dag kun je tegen borg gebruik maken van de handdoek service, een gratis lekker ijsje eten en in de koffie bar een lekker gratis Italiaans bakkie koffie drinken. Het WiFi signaal is niet best en in de bijgebouwen zelfs niet aanwezig. Het strand is een kiezelstrand, via de steiger is de mooie zee (snorkelen) te bereiken. Het resort ligt erg rustig en Bodrum ligt op 30 Dolmus minuten. Helaas kun je niet ver wandelen op het strand (baai) en ook niet op een trottoir aan de voorzijde van het hotel. Complimenten aan het personeel en speciaal aan guest relation(Engels sprekend) Tülin Erdemir.

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

8M. de Nijs17-02-2010

Heerlijk rustig resort

Ondanks dat na grondige verbouwing het resort wel wat kinderziektes had was het een heel fijn resort. Na klachten over kamer kregen we onmiddellijk betere (duurdere) kamer met schitterend zeezicht. Het was in mei wel erg rustig maar dat was geen probleem. Verder vriendelijk personeel, leuke animatie en lekker eten. Jammer dat het nergens meer te boeken is...???

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Ellen Timmer11-10-2009

Luxe hotel, rustig gelegen !!

Eind september 2009 een weekje Latanya "gedaan". Erg mooi hotel, gelegen in prachtige tuin. Personeel vriendelijk; eten zeer goed. Wel enigszins afgelegen, maar dat vonden wij juist een voordeel. Paar minnetjes: 's avonds veel lawaai van de animatie; had ook te maken met einde ramadan (suikerfeest). En waarom altijd "muziek" (herrie met een hoog "boem-boem-gehalte") bij het zwembad (zelfs al ligt er niemand) en bij de bars ? Jammer, want de meeste mensen komen toch voor de rust ? 's ochtends om 04:30 uur werden de vloeren geboend met een lawaaimachine, helaas goed te horen in de luxe kamers van het hoofdgebouw. Verder zeer luxe hotel, vooral de kamers. Ga ook even snorkelen vanaf het (helaas keien-) strand. Veel vissen te zien. Bert & Ellen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Denise23-08-2009

Geweldig!

Ik ben net terug met de bus gekomen en ik heb alweer heimwee. Het personeel is super! heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn vader had problemen aan zijn been en het personeel hielp hem de hele tijd. Ook hebben ze eten gebracht en steeds gevraagd of we iets nodig hadden. Ik raad dit hotel aan, aan iedereen die van een leuke vakantie houd met vriendelijk personeel. Vooral de mensen daar zijn vriendelijk en hebben altijd wel zin om gezellig te kletsen. Eigenlijk verdient dit hotel 5 sterren!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Dayi18-07-2009

geweldig hotel

Kindvriendelijk, rustig, goede service eigenlijk was alles bijna perfect. Het enige negatieve was geen kapsalon (wel vermeld), geen kinderbuffet en men had ons op de familykamers moeten attenderen bij boeken. Standaard kamer iets te klein voor met kinderen. Strand en zee niet geschikt voor kleine kinderen maar zwembad is genoeg. Voor de rest echt prachtig hotel en zeker aanraden waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Anneke16-06-2009

geweldig hotel

Hoi,

Latanya Beach resort is een geweldig hotel wanneer je van rust houd. Het is een kleinschalig resort, in een mooie omgeving, direct aan het strand met een geweldige service.

Alleen gereisd in juni 2009

• 8Gerrit & Janneke13-06-2009

Klasse, prachtig, goed en mooi.

Prima Hotel, waar niets op aan te merken valt. Zeer klantvriendelijk. Fijne kamers en rustig gelegen. Mooi zwembad en direct aan het strand. Prachtige tuin. All-In service van goede kwaliteit. Goed onderhouden. 30 minuten van Bodrum. In directe omgeving van Hotel geen activiteiten. Er komen Italianen - Turken - Belgen -Duitsers - Nederlanders en Estlanders.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9haas 09-03-2009

prima

minimale score is voor het animatieteam spelletjes met gasten die heel lang duren en met alcohol waar de hele familie bij is dom.verders waren ze heel saai overdag en in de disco waren gelukkig de gasten wel aardig. groet hans en beatice uit holland .

Gereisd in maart 2009

• 9Guido en Paulette22-10-2008

zeer goed

Top voor een vriendelijke prijs , personeel mits een kleine ti zeer vriendelijk en gedienstig.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9tien van doorne07-08-2008

perfect

dit was onze 5de maal turkije alincluse maar dit was zo goed nog nooit meegemaakt

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Hotel Latanya Park Resort info