Hotel Latanya Park Resort

Hotel Latanya Park Resort
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Latanya Park Resort voor je op een rij gezet:

112 reviews over Hotel Latanya Park Resort in het Nederlands

Heerlijk rustig resort

M. de Nijs
17-2-2010

Ondanks dat na grondige verbouwing het resort wel wat kinderziektes had was het een heel fijn resort. Na klachten over kamer kregen we onmiddellijk betere (duurdere) kamer met schitterend zeezicht. Het was in mei wel erg rustig maar dat was geen probleem. Verder vriendelijk personeel, leuke animatie en lekker eten. Jammer dat het nergens meer te boeken is...???

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Luxe hotel, rustig gelegen !!

Ellen Timmer
11-10-2009

Eind september 2009 een weekje Latanya "gedaan". Erg mooi hotel, gelegen in prachtige tuin. Personeel vriendelijk; eten zeer goed. Wel enigszins afgelegen, maar dat vonden wij juist een voordeel. Paar minnetjes: 's avonds veel lawaai van de animatie; had ook te maken met einde ramadan (suikerfeest). En waarom altijd "muziek" (herrie met een hoog "boem-boem-gehalte") bij het zwembad (zelfs al ligt er niemand) en bij de bars ? Jammer, want de meeste mensen komen toch voor de rust ? 's ochtends om 04:30 uur werden de vloeren geboend met een lawaaimachine, helaas goed te horen in de luxe kamers van het hoofdgebouw. Verder zeer luxe hotel, vooral de kamers. Ga ook even snorkelen vanaf het (helaas keien-) strand. Veel vissen te zien. Bert & Ellen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Geweldig!

Denise
23-8-2009

Ik ben net terug met de bus gekomen en ik heb alweer heimwee. Het personeel is super! heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn vader had problemen aan zijn been en het personeel hielp hem de hele tijd. Ook hebben ze eten gebracht en steeds gevraagd of we iets nodig hadden. Ik raad dit hotel aan, aan iedereen die van een leuke vakantie houd met vriendelijk personeel. Vooral de mensen daar zijn vriendelijk en hebben altijd wel zin om gezellig te kletsen. Eigenlijk verdient dit hotel 5 sterren!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

geweldig hotel

Dayi
18-7-2009

Kindvriendelijk, rustig, goede service eigenlijk was alles bijna perfect. Het enige negatieve was geen kapsalon (wel vermeld), geen kinderbuffet en men had ons op de familykamers moeten attenderen bij boeken. Standaard kamer iets te klein voor met kinderen. Strand en zee niet geschikt voor kleine kinderen maar zwembad is genoeg. Voor de rest echt prachtig hotel en zeker aanraden waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 18 2009 14:04:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

Anneke
16-6-2009

Hoi,

Latanya Beach resort is een geweldig hotel wanneer je van rust houd. Het is een kleinschalig resort, in een mooie omgeving, direct aan het strand met een geweldige service.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009

Klasse, prachtig, goed en mooi.

Gerrit & Janneke
13-6-2009

Prima Hotel, waar niets op aan te merken valt. Zeer klantvriendelijk. Fijne kamers en rustig gelegen. Mooi zwembad en direct aan het strand. Prachtige tuin. All-In service van goede kwaliteit. Goed onderhouden. 30 minuten van Bodrum. In directe omgeving van Hotel geen activiteiten. Er komen Italianen - Turken - Belgen -Duitsers - Nederlanders en Estlanders.

Gereisd Met partner in Sat Jun 13 2009 22:07:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

haas
9-3-2009

minimale score is voor het animatieteam spelletjes met gasten die heel lang duren en met alcohol waar de hele familie bij is dom.verders waren ze heel saai overdag en in de disco waren gelukkig de gasten wel aardig. groet hans en beatice uit holland .

Gereisd Anders in Mon Mar 09 2009 21:48:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

zeer goed

Guido en Paulette
22-10-2008

Top voor een vriendelijke prijs , personeel mits een kleine ti zeer vriendelijk en gedienstig.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

perfect

tien van doorne
7-8-2008

dit was onze 5de maal turkije alincluse maar dit was zo goed nog nooit meegemaakt

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

perfect

tien van doorne
7-8-2008

wij waren hier voor het eerst maar komen zeker terug wat een gastvrij hotel niets was te veel wehebben het wel eens heel anders meegemaakt we voelde ons net 4 prinsen

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latanya Park Resort in Yaliciftik (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latanya Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.