Hotel Bodrum Park Resort

Hotel Bodrum Park Resort
7,4

34 tips over Hotel Bodrum Park Resort

Maggy, 6-5-2015
Neem een Hammam arrangement....heerlijk!!!!!!!
luka, 13-7-2014
De glijbanen zijn zeer leuk.
Cees de Leeuw, 2-8-2013
Probeer zeker de a la carte restaurants te reserveren. Het Italiaans restaurant is qua eten geweldig en het visrestaurant qua sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Park Resort voor je op een rij gezet:

Lusse, 18-7-2013
Boottocht van Bodrum naar Kos blijft een aanrader. Zowel bij het hotel als in Bodrum zelf te boeken.Het prijsverschil is minimaal.
Fam Disseldorp, 17-7-2013
Bodrum stad is een leuk uitje. Voldoende restaurants en genoeg te bezichtigen.
Van den h, 6-7-2013
water schoenen meenemen voor het strand veel zee egels

marieke lamberts, 22-5-2013
Dagje naar Bodrum is de moeite waard, vanaf het hotel vertrekt er regelmatig een taxibusje.
Jean-Marc, 14-11-2012
Aan de rand van het resort (lopen via de tennisbanen) weggetje oversteken dan kom je bij de rotsformaties/kust. Het is vooral de moeite om bij de rotsen te gaan zitten om te kijken naar de ondergaande zon. Let wel op met kinderen. Sommige rotsen zijn glad door het zeewater en dan kan je, zoals onze zoon lelijk vallen.
marloes, 29-10-2012
Wanneer je gaat winkelen in Bodrum, check meteen na de aankoop of alles wel in je tas zit. Wij zijn belazerd door een van de winkeliers.
Jessica van der heijde, 29-10-2012
Mensen die slecht ter been zijn, is dit park helaas niet aan te raden, dit vanwege de grote hoogte verschillen in lopen door het resort.