Hotel Bodrum Park Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Hotel Bodrum Park Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Bodrum Park Resort voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Bodrum Park Resort in het Nederlands

Gewoon boeken en genieten

juan,
22-10-2018

Het hotel is zeker een aanrader.

Ben samen met mijn vriendin 8 dagen geweest. Goed eten, vriendelijk personeel.

Ze waren 1 keer onze kamer vergeten dus hadden we geen schone handdoeken. We belde de receptie en binnen 10 min stond er iemand. En wil als tip mee geven kijk uit met de raki hun lokale drank dienkan nog al aanslaan 😜 al met al een goed hotel zeker boeken

Fantastisch, maar nooit meer

I Kalshoven,
5-10-2018

Hotel en personeel, was super, lief en servicegericht. Eten was gezien het slechte weer tijdens ons verblijf, heel belangrijk. Eten was goed, maar verveelt naar een paar dagen.

Hotel en park zijn prachtig, maar alleen bij mooi weer, wij hadden de pech van zeer slecht weer de hele week, en dan zit je in een luxe gevangenis. Want wanneer je uitgekeken bent op het park, zo groot is het niet, heb je altijd een taxi nodig om ergens naar toe te gaan, aan de andere kant van de vinger heb je meer mogelijkheden. Ga hier ondanks de goede verzorging niet meer naar tot

Tweestrijd

Reddevilll,
3-10-2018

Hotel in bodrum park resort was erg triest. Vieze kamers allemaal en overal schimmel.

Eten koud.

Het resort zwembad enzo was wel erg leuk en mooi !

Roosje,
5-5-2018

Super mooi hotel. Mooi gelegen in de bossen aan het strand. Aquaparkje met 5 glijbanen. Groot zwembad. Zeker 6 restaurants en het eten is lekker. Wel veel kip maar dat was voor ons geen probleem. Ook veel vis en veel groentes en salades. Overheerlijk vers brood. Leuk animatieteam. We hebben veel lol gehad met Furkan en Giorgi (Armani). Ze doen het erg goed en zorgen voor een gezellige sfeer. De kamers zijn erg netjes en mooi fris en schoon. Het was niet druk en er waren voornamelijk Fransen en Turken en ook Nederlandse gezinnen. We hebben een heerlijke week gehad. Nadeel vonden wij dat het erg vriendelijke personeel (behalve het animatieteam) niet of nauwelijks Engels praat.

heel mooi

robert de graaf,
30-5-2017

ik wil als eerst de animatie team bedanken fathi je inzet je energie was echt ongelofelijk mijn kind is zeer te vreden voor de aandacht die je hem hebt gegeven, ik ben nu in het hotel het is mijn laatste dag hier, ik heb heel erg genoten van de uitzicht die deze hotel heeft, als je familie park duinrel kent dan kan je het zo vergelijk maar dan met een zee en bergen, het eten was te doen niet de beste kwalitijd maar voldoende, je hebt 2 zwembaden ik was meer met mijn oudste zoon bij de activiteiten zwembad, en mijn vrouw lag met de kleine bij de relax pool dat vond ik heel positief want je kan rusten en als je drukte nodig hebt kan je naar beneden waar de animatie groep is, wat ik niet adviseer is dat het voor ouderen moeilijk is om in het hotel te zijn want je moet steeds omhoog lopen en dat is moeilijk, voor volwassenen en jongeren is het een perfecte plek, het strand is super er zijn vele soorten vissen die je kan bewonderen, dankje allemaal

goed

Manon,
12-5-2017

Wij zijn met een groep naar dit hotel gegaan en er was genoeg plek om overal met de groep samen te zitten of aan de zee te liggen. Ik weet alleen niet of dit ook zo zal zijn als het heel druk is. Bij ons was er namelijk niks te doen. het eten was oke, als je van kip houd. Er was weinig andere keus. De locatie was erg jammer. We moesten eerst 40 minuten rijden om bij Bodrum te komen. Ook de kamers waren niet fantastisch. Wel grote kamers, maar onze kamer was vochtig en vies. Maar voor de rest was het gewoon een goed hotel. maar ik zou er zeker niet nog een keer heen gaan.

Bodrum Park Hotel ligt wat verder van Bodrum dan andere hotels, zo'n 20 minuten met de Dolmüs. Een zeer mooi 5 sterren hotel met alles wat een vakantie bijzonder maakt. Goede kamers, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, (glijbanen open vanaf 01-05!), veel restaurants en een erg goede service. Wij zouden zeker nog eens terug komen, zeker on de voorjaarsvakantie waar je met een gezin voordelig een mooie vakantie kunt hebben. Houd wel rekening met hoogteverschil, maar dat is overal in Bodrum! En dan natuurlijk die heerlijke baai om te snorkelen of gewoon lekker op een loungebank te genieten van de rust...

De ligging aan een mooie baai .Door wisseling managment ,zeer ongastvrij.

Kamers vies, wel goed bed.Douche vieze bruine sluimerige randen. Na het douchen een groot waterballet. Regelmatig geen bestek en kopjes/glazen om te drinken. Wijn op bij het diner, moest zelf ergens anders wijn halen

Eten ok maar niet bijzonder, vaak vis of vlees op. Van gasten gehoord die voor het 4e jaar daar kwamen, konden het niet geloven dat het zo slecht was geworden. Die waren in shock. Animatie alleen in turks ,Bingo of Disco

Super vakantie

Mitchell
20-6-2016

We hebben daar een hele leuke vakantie gehad,

Leuk en vriendelijk personeel, goed eten

En alles werd netjes schoongehouden

ook altijd belangrijk.

Kortom een aanrader

Droom vakantie

Corina
15-6-2016

Super vakantiepark eten elke dag variatie Turks en visrestaurant klasse genoeg ruimte aan de zwembaden en aan het strand ruime lobbybar zowel binnen als buiten kamers elke dag netjes schoongemaakt mooie kamers ook personeel behulpzaam en heel vriendelijk bestaat uit hoofdgebouw met kleine bijgebouwen heb echt super vakantie gehad ga zeker dit jaar nogeens terug bodrum park ligt net buiten bodrum wat een super plaats is met prachtige haven en winkels en terrasjes is te bereiken met dolmusbus

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bodrum Park Resort in Yaliciftik (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bodrum Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.