Hotel Turunc

512 reviews over Hotel Turunc

• 2019
    10Gerald Gijsbertsen19-08-2019

Geweldig en zeer vriendelijk

In één woord: super! Schoon, vriendelijk personeel en schitterend uitzicht! Jammer alleen van de 3 uur transfer van vliegveld naar t hotel (dalaman of bodrum) maar dat ben je snel weer vergeten als je er zit! Alles is er. Net als 2007 én 2008 nu wéér een geweldige tijd! En zoveel hotelbezoekers, maar je ‘komt ze” (door de ruime opzet) “niet tegen” zoals hotels in Marmaris

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Nicole brasse14-07-2019

Heel mooi hotel gast vriendelijke mooie omgeving en we komen al 18jaar in turunc

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Linda v W30-05-2019

Heerlijk

Hier ga je heen voor het prachtige uitzicht,het lekkere eten en het relaxen.

Je kunt lopend via de boulevard binnen 5 minuten in het centrum staan. En er is op maandag een marktje. Ook kun je bij 't centrum een watertaxi naar Marmaris of Icmeler nemen. Ook kun je hier allerlei soorten excursies boeken.

Het hotel is wat ouder, maar mooi en over het algemeen netjes onderhouden en schoon. Je kunt als je wilt de hele dag, deelnemen aan allerlei activiteiten. De animatie s'avonds is soms goed, maar er zijn ook echt shows die van lage kwaliteit zijn. Er zijn heerlijke zwembaden., fijn strand en een Aquapark. Persoonlijk vind ik dit het mooiste gebied in Turkije. Wij zaten in gebouw c met lift op afdeling 4. De schoonmaak minimaal. Ook deden ze niks met de premium voorwaarden. Op andere afdelingen was het wel,OK schijnt. Tip: Ga naar Ela jewellery om haar sieraden te bekijken. Ela is erg vriendelijk en hanteert goede prijzen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Irma evers29-10-2018

Het is een fantastisch sprookje

Hotel turunc gelegen achter mamaris ligt in een pittoresk histories gebied , je begeeft je tussen oeroude bergen maar wel direct aan zee . Het hotel is als een sprookje van 1001 nacht ..het personeel is meer dan vriendelijk en de omgeving is schoon ..de kans dat er een schildpad voorbij wandelt is erg groot..vanaf het hotel wandel je in 5 minuten langs een prachtige haven naar het gezellige centrum . Dus ook voor mensen die slecht ter been zijn is dit een aanbeveling ! Ook zijn er genoeg dagjes uit vanuit het centrum te regelen en erg goed betaalbaar . Ik kan deze reis voor de volle 100% aanbevelen ...het was in een woord Fantastisch.

Gereisd met partner in september 2018

• 6K.15-10-2018

Prachtige ligging maar nooit weer

Hotel heeft een prachtige ligging maar ook vrij afgelegen. De gasten waren voornamelijk Russen. (circa 90%) De sfeer alles behalve gezellig /relaxed te noemen. Borden werden vol geschept met eten waardoor wij en anderen in de rij lang moesten wachten totdat het eten weer werd aangevuld. Dit gebeurde soms ook niet. Na 24 uur vonden wij het welletjes en wilden de hostess vragen om een ander hotel. Wij zouden gebeld gebeld worden op de kamer maar helaas is dit niet gebeurd waarna wij vervolgens een mail hebben gestuurd naar touroperator. 24 uur later nog geen reactie en toen maar een SMS gestuurd. Opnieuw geen reactie. Vervolgens touroperator in Nederland gebeld. De hostess heeft ons gebeld en het heeft alsnog tot donderdag geduurd voordat wij overgeplaatst konden worden naar top hotel Aqua in Içmeler. (nog heel erg bedankt Carolien) Turunç resort is absoluut geen 5 sterren waard! De wifi is zeer slecht en het eten is matig. Voor ons nooit weer.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10nicole27-09-2018

zeer fantasies

heel mooi hotel en we komen er al 16 jaar in het zelfde hotel

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Burpster20-08-2018

Voor een keer leuk, niet voor herhaling vatbaar

Busreis (met stop) vanuit Dalaman 2,5 uur. Stop was ok en je kunt er diverse producten tegen gangbare prijzen krijgen. Receptie van het hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden de familiekamer met gescheiden kamers. Hiervan kon een deur niet dicht vanwege uitzetting (of constructie?) Ook was een poot van het bed afgebroken en drie dagen later bij het andere bed. Wel vlug verholpen overigens. Kwaliteit bedden > ruk (of je moet van SM houden...) Eten erg gevarieerd en lekker. Zwembaden prima. Glijbanen ook, maar wel een klim zeg. Of je moet via de gebouwen met de lift omhoog. Eerst vier en dan twee etages. Dan nog een stukje klimmen. Wel 'poeterig' overal. Schoonmaak kamers matig (2x niet gebeurt, ook geen schone handdoeken). Vooral op het strand vonden wij het ronduit smerig. Neem een snorkel mee. Kun je je prima mee vermaken. Taxiboot naar Marmaris aan te raden. kosten 20 Lira p.p en duurt ong. 45 min. Heul veul Russen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Karin16-08-2018

Geweldig mooi en gezellig hotel

Prachtig mooi resort in geweldige omgeving, reis erheen was wat lang maar zeker de moeite waard. Eten was goed elke dag wat anders, super personeel, geweldige entertainment. Minpuntje zijn de harde bedden. Verder erg schoon allemaal. Weinig Nederlanders heel veel Poolse en Russische gasten maar totaal niet vervelend. 2 grote zwembaden, 1 waar alle animatie was en de ander lekker rustig. Totaal geen erg in dat het druk was....geen gezeur met de bedjes was altijd plek bij t zwembad of t strand. Door de ruime opzet van het restaurant had je geen rijen bij het eten echt top geregeld, voldoende tafeltjes om te eten. Als je geen kleine kinderen mee hebt ga je lekker om 20.30u eten dan is er meer dan voldoende nog en kan je rustig eten zonder schreeuwende kinderen. Echte aanrader dit hotel....we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Plijter28-05-2018

Een Super hotel zeer vriendelijk behulpzaam goed eten we hebben ontzettende mooie 2 weken gehad wij komen daar al 10 jaar het is als thuis komen wij gaan beslist weer terug

Turunç Resort Hotel Team, Gen.Müd.Yardımcısı, 29-05-2018

Liebe Familie Plijter,

vielen Dank für Ihre motivierende Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

Freundliche Grüsse

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Familie02-09-2017

Mooiste plek! Hotel was oké.

Wij komen al jaren in Turkije op verschillende plekjes maar dit was wat ons betreft het mooiste plekje in Turkije! Met hotel was oké. Kamers netjes maar de bedden waren hard ( jammer). Eten was prima. Personeel was vriendelijk ( vooral als ze fooi kregen). Hygiene bij de zwembaden en de wc was slecht! Animatie team was matig voor kinderen!

De zee was prachtig helder! Laat je vooral verrassen wat daar te zien is tijdens het snorkelen 😄🐢 Er zijn weinig Nederlands in het hotel vooral veel Turkse en Poolse toeristen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel Turunc info