Appartement Sunset Garden

Meer appartement info

1 review over Appartement Sunset Garden

• 8Jojanneke02-09-2008

Eenvoudig maar goed

Alweer het 4e jaar in Turunc, dit jaar voor het eerst naar sunset geweest. Vorig jaar wisten we al wel van het bestaan af, maar was het nog niet te boeken in Nederland. Het is een eenvoudig appartement, verwacht er niet te veel van. Je betaald er ook niet veel voor. Het zwembad is groot en heerlijk om aan te liggen. De ligging van het appartement is ook ideaal, binnen 3 minuten sta je op het strand, de winkelstraat en in de haven. Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met familie in september 2008

0 tips over Appartement Sunset Garden

1 vraag over Appartement Sunset Garden

• Annette , 17-06-2010

Wie weet...

Wie weet bij welke reisorganisatie Sunset Garden te boeken is?

Appartement info

• Adres