Hotel Ozcan

6.9Voldoende

• All inclusive

41 reviews over Hotel Ozcan

• 7Ron Quivooij25-10-2010

Geschikt voor mensen met gehoorproblemen.

Hoi, ik ben net terug, en wat men schrijft klopt met wel dan niet een korrel zout. Het hotel is zuiver, de kamer ruim. We hadden alleen de laatste dag warm water. Het cafe aan de overkant bezorgd erg veel geluidsoverlast, het zelfde geld voor imaan "Harry" 6x per dag, waarvan het ergste s'morgens tegen 5:30. Voor kinderen is er niets te beleven. Het eten was eenvoudig maar wel goed. Beter niet all in boeken, want voor veel minder geld eet je in het dorpje. De drankjes: bier redelijk te doen, maar vaak op. De vodka, gin, rode en witte wijn zijn zo waterig dat zelfs de russen ervoor bedankten. Raki was de eenige drank die goed te doen was. De "sapjes" komen klaarblijkenlijk uit Tjernobiel zo chemich dat je snachts licht geeft. Maar wat wil je, heb met de eigenaar gesproken. Hij krijgt van de reisbureau's 8 euro p.p. per dag geen wonder dat je dan deze tafrelen krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 6Heptemiz04-09-2010

Dit nooit meer!

Transfer duurde 4uur van vliegveld naar hotel, voor nederlanders niet te doen als je midden in de nacht aankomt en de taal niet kent. Bij onze aankomst waren alle kamers bezet. Moeizame contact met touroperator-personeel bij problemen mbt. hier bovengenoemde problemen. Verder waren we wel tevreden.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Mieke10-06-2010

Voor deze prijs een prima hotel

Er staat inderdaad een Moskee naast het hotel, en om half 5 s'morgens hoor je die 5 minuten. Daarna slaap je verder. De bar aan de overkant maakte ook wat herrie, oordopjes waren een uitkomst Maar we hebben hier verder een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Ursela07-06-2010

nooit meer

ben hier vorig jaar geweest en we werden in het bijgebouw gedropt...hoofdgebouw was nog niet open..heel de week niet geslapen omdat het hotel naast de moskee staat wat een drama eten was echt slecht kom hier nooit meer!!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8h,meurer04-11-2009

rustige en ontspannen vacantie

wij zijn 15 dg.geweest in okt.2009,het is ons goed bevallen,er waren mensen in ons hotel dat er 7wkn.was en voor de 4e achtereen volgende jaar.het is een aanrader voor een rustige vac..komen zeker nog eens terug.

henk en teuny uit kampen

Gereisd met partner in november 2009

• 8Frank Backhaus21-10-2009

Erg vriendelijk personeel

Op de site van touroperator stond dat het vlakbij een weg lag waar een overlast van zou kunnen hebben, maar van de weg heb je geen last. Heb je een kamer aan de straat zijde heb je wel last van de diverse bars en restaurants met live music tot 01.00 uur en vlakbij een Moskee (0ngeveer 35 meter) met een geluidsinstallatie en de Imam doet zijn 1e oproep om 06.00 uur ERG HOORBAAR

Alleen gereisd in september 2009

• 3B uit v26-08-2009

was echt slecht

1 eten was echt slecht. 2 drinken was nog slechter 3 kamers ruim maar niet schoon 4 spreekt bijna niemand engels 5 schone handoeken 1 x in de 3 dagen (als je geluk heb) 6 voor de kinderen word niets gedaan of geregeld 7 maaaar we hebben een plus punt de omgeving is echt mooi dus ga gerust naar turunc maar boek dan wel een ander hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 5manuela snoeren23-08-2009

Nooit meer

Voor een drie sterren hotel is de twee persoonskamer ruim, maar noch de badkamer of de koelkast worden regelmatig schoon gemaakt. Bij aankomst de wc-bril gebroken tot twee keer toe met de billen vast gezeten, voor vervanging bij de receptie gevraagd, maar pas na aandringen van het meisje van de reisorganisatie verholpen. Volgende nacht lekkende airco, wel meteen verholpen. Drie dagen geen TV. Badkamer is de eerste vier dagen niet schoon gemaakt. Weer reisorganisatie erbij gehaald. En het eten is een ramp. Geen afwisseling, koud tot lauw, RAUWE KIP (BBQ is in all die tijd niet schoon gemaakt zie foto`s), elke ochtend het zelfde, af en toe gekookt ei. Wij hadden all-in maar zijn zeven van de tien dagen uit eten geweest. De mensen van de bediening zijn wel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Turunc is mooi maar Hotel Ozcan never nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7J. en J.23-07-2009

Voor herhaling vatbaar.

Wij zijn net terug van 12 dagen Ozcan in Turunc. Het hotel is niet nieuw, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eten is oke, jammer dat de Russische gasten voordringen bij het buffet. Het uitzicht vanaf terras en strand is prachtig. Tip:neem extra handdoeken mee. Vriendelijke bevolking,onze kinderen hebben er ook leuke contacten opgedaan. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 6Caroline Kayser15-06-2009

Nooit en nooit meer

We kwamen 24.10 uur aan we kregen niet eens een wat te drinken of te eten bizaar gewoon sta je dan. Onze kamers waren smerig ik heb daar een infectie van opgelopen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Hotel Ozcan info