Appartement Green Park Suites

toon en kitty, wij zijn van 15 t/m 29 sept

toon en kitty
4-11-2005

toon en kitty,

wij zijn van 15 t/m 29 sept. in greenparksuites geweest.

wij hebben daar een heerlijke vakantie gehad.de kamers waren eenvoudig maar de ligging maakte alles goed.het eten was goed, personeel zeer vriendelijk.bij problemen werd alles opgelost.schoonmaken kon beter.omdat het complex vele trappen heeft, is het voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn geen aanrader.

Een schitterende locatie

Ruud, Angelique, Aymee en lisa
    25-10-2005

Een schitterende locatie. Complex verwaarloost en smerig. Daar is eigenlijk alles mee gezegd. We zijn op 24-10-05 teruggekomen. Er was wekelijk niets te doen voor de kinderen (2 en 3 jr) behalve een levensgevaarlijke glijbaan. Geen annimatie terwijl wel extra geld gevraagd word voor de herfstvak. Reisgids geeft aan "super kindvriendelijk". Vies zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Werd uit verschillende app. gestolen. Zeer slecht onderhouden strand in vergelijking met verop gelegen deel. Veel te veel trappen voor ouderen en kleine kinderen. Beachbar gesloten dus 88 trappen op voor een appelsapje. Touroperator bedankt voor dit geweldige advies. De klacht is onderweg

in oktober wordt er geen animatie gedaan, het stadje is uitgestorven. appartement stond op instorten en was vies, een oudere man kwam schoonmaken, maar dat kan je niet echt schoonmaken noemen. handdoeken stonken. personeel was wel erg vriendelijk. bij het ontbijt en lunch zat je gezellig met tientallen wespen om je heen. zwembad werd niet schoongemaakt. frisdrank en bier lauw en zonder prik. als het complex onderhouden was en schoon zou het een super complex zijn en nog beetje meer leren koken, maar goed misschien omdat ze over paar weken gewoon de boel sluiten en ook gaan renoveren!!

Wij zijn net weer terug , we hebben een geweldige vakantie gehad. Het ontbijt was eenvoudig maar de Lunch en het Diner was goed. Het personeel was kindvriendelijk en probeerde het iedereen naar de zin temaken.De appartementen zijn wel aan renovatie toe.Wij kijken terug op een leuke vakantie en gaan zeker nog een keer terug !

De ligging is prachtig,het eten is niet lekker maar ook niet vies,vrij smakeloos.Onze grootste ergernis waren de wespen!!Binnen in de zaal waar alles(ongekoeld bij 40 graden!!)stond,wemelde het van de wespen!Nam je je bordje mee naar buiten gelijk een zwerm wespen bij je bord!Ook de hygiéne liet veel te wensen over,kopje koffie met de lipstick randen er nog aan!Het personeel rent zich de benen onder hun gat vandaan,en de manager kijkt toe,daar moeten ze het echt niet van hebben!!Omdat je er zelf wat van moet maken,hebben wij een leuke vakantie gehad,ook dankzij het lieve personeel!En de leuke mensen om ons heen!En de schitterende omgeving speelde ook een rol!Wij zijn er van 9 Aug. tot 23 Aug. 2005 geweest.

wij zijn ook net terug en een heerlijke vakantie gehad, is

Ben Sylvia Jordy Den Helder
            2-9-2005

wij zijn ook net terug en een heerlijke vakantie gehad, eten is idd iets minder maar er lag altijd wel iets wat lekker was, heerlijk zwembad, appartementen verouderd maar een heerlijke plaats en leuke animatie voor de kids, wij willen nog weleens terug

We hebben net een geweldige vakantie afgesloten bij Green

Bennie, Nicolet, Mauro en Yusha
              1-9-2005

We hebben net een geweldige vakantie afgesloten bij Green Park Suites. Het ontbijt was magertjes, maar de jam was heerlijk. De lunch en het diner waren niet te uitgebreid maar wat er was, was goed! We hebben een keer gelunchd bij Hotel Turunc, maar wij vonden het eten bij Green Park beter al was het niet zo uitgebreid. Nadat er een wisseling had plaatsgevonden in de animatie, waren er meer activiteiten zoals waterpolo, tafeltennis, voetbal, minidisco etc.

Bij ons werden klachten als een kapotte lamp direct verholpen! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. De appartementen waren wel aan een renovatie toe. Al met al hebben we het zeer naar onze zin gehad!

Het uitzicht is werkelijk prachtig

Piet
                31-8-2005

Het uitzicht is werkelijk prachtig.

We hadden een familie kamer"B". Slechts één kamer had airco.De All Inclusive is mager.Heel beperkt assortiment. Het ontbijt is ronduit slecht. De Lunch is goed. Het diner matig. Het buffet met de koude gerechten is goed. De bar is zeer onprofessioneel ingericht. Heel erg rommelig en eerder een afhaalbuffet, dan er lekker aan te zitten. De Tafeltjes er omheen maken veel goed. Het personeel er uiterst vriendelijk. Animatie is er bijna niet geweest. Voor de kinderen mag de 'speeltuin' geen naam hebben.

Het zwembad is goed. Het kinderbad mag geen naam hebben 2 * 2 meter

Het appartement was netjes, maar verouderd, Het keukentje was geheel leeg

Voor ons met kinderen viel het allemaal nog wel mee. De zee voor de deur. Alles op loop afstand. De kinderen konden alleen ergens naar toe. Verdwalen doe je er moeilijk. De omgeving er prachtig.

het is een hele mooie ligging alleen het ontbijt vond ik niet zo lekker, er is wel veel maar niet echt iets waar nederlanders van houden. er zijn bijvoorbeeld feta kaas of worstjes en olijven. je kan wel yoghurt, jam, honing, en natuurlijk stokbrood eten. las je nog nooit in zo een land bent geweest zoals ik dan geeft het wel veel indruk op zo'n land en plaats. maar het is zeker de moeite waard om er heen te gaan!

NIET BOEKEN!!! Het is een verouderd appartementencomplex met zogenaamde all inclusive, het ding verdient nog geen 1 ster.

Wespen zitten met tientallen op het eten en in het restaurant, melk is niet gekoeld, boter is er soms, koffie en thee niet te drinken. Eten is heel eentonig en de hygiéne is twijfelachtig. Bij de poolbar is alles snel op en krijg je evt. frisdrank warm uit flessen geserveerd.

Lekkages in kamers, airco kapot, koelkast kapot, verlichting kapot maar er wordt niets gemaakt, handoeken stinken soms, kinderspeeltuin zwaar verouderd en animatie niet tot nauwelijks.

Turunc is een mooie plaats en er zijn fantastische restaurants (probeer Körfez eens of Cardak). De ligging aan zee is inderdaad heel erg mooi, gelukkig maakte dat veel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green Park Suites in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green Park Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Green Park Suites scoort een 7.13 uit 10 op basis van 24 reviews.