Appartement Es

Laatste review

Charme hotel

Rian,
27-5-2015

Voor het eerst sinds jaren weer verbleven in Es aan de haven in Turunç. Blij om te merken dat het hier nog altijd even geweldig is: super appartementen met hotelservice, personeel dat je in de watten legt zonder opdringerig te zijn en lekker eten met een werkelijk schitterend uitzicht op de baai. Jammer dat het niet aangeboden wordt in een pakketreis op de Nederlandse markt. Als het aan ons ligt, komen we hier zeker snel terug!

Kenmerken

Charme hotel

Rian
27-5-2015

2007

Met erg veel plezier zijn wij ook vanwege dit zeer byzondere appartement terug gegaan naar Turkije! De mensen zijn geweldig, niets is hen teveel en het eten geweldig!

2006

Mooie, ruime, smaakvol ingerichte appartementen, alle met een prachtig uitzicht. Het trappenlopen waard! De hotelservice is perfect, het personeel ontvangt je hartelijk en is zeer servicegericht. Een dergelijke gastvrijheid maak je zelden mee. Het restaurant, met terras, heeft het mooiste uitzicht van Turunç en een heerlijke Turkse én mediterrane keuken. Het restaurant staat bekend om zijn gefrituurde ijs (zie foto).

Een geweldig appartement

Debbie en Jaco
24-5-2006

Een geweldig appartement. We moesten wel erg veel trappen op voordat we in het appartement waren, gelukkig hielp het personeel ons met de koffers naar boven slepen. Het uizicht vanaf onze drie balkons was geweldig. Turunc is een klein maar gezellig plaatsje, met de boot kom je zo in marmaris of icmeler.

2005

Wij zaten op kamer 402, het mooiste uitzicht van de hele wereld, je moet er wel 157 treden voor over hebben. Echter het kan ook minder fraai zijn, indien mogelijk vraag/zoek dan een andere kamer uit. Super tip van Graatje. Het was van 21 augustus t/m 4 september 2005 wel zeer warm, overdag 39 s'nachts 29 graden, gelukkig dat er standaard airco op de slaapkamer zat.

Prachtig gelegen aan de haven

Greetje
4-8-2005

Prachtig gelegen aan de haven.Het dorp is een wipje(117 trappen af)bereikt!!Goede,ruime,schone appartementen.Veel wisselen van linnen en beddegoed.De keukeninrichting is niet voldoende om zelf te koken. 1 pitje met 2 pannen , 3 borden en een paar glaasjes.........maar wij aten buiten de deur en dat was geweldig lekker!!Oppassen dat je niet aan de achterkant van het gebouw terrecht komt!! Daar wordt een nieuw hotel gebouwd, pal tegen je balkonnetje aan.....

Fijne vakantie gehad, 2 weken schitterend uitzicht en reuze vriendlijke mensen in ES!!Niet geschikt voor kinderen en oudere mensen ivm de trappen!!

We hebben in dit appartment een schitterende vakantie gehad!! We moesten 140 treden omhoog lopen voordat we bij onze kamer kwamen ( zaten bijna op de bovenste kamer ) maar het was het meer dan waard, we hadden echt een prachtig uitzicht over heel Turunç, balkon met zeezicht.. we hebben er ook geweldige foto's aan over gehouden ( mooie zonsopgang gezien vanuit het balkon enzovoort ) Het personeel is zeer vriendelijk, zo vriendelijk dat ik er zelfs leuke vrienden aan over heb gehouden.. Het restaurant was bij het appartement hoort heeft erg lekker eten..kortom Es appartementen --> egt een aanrader!!!! (ik kan niet wachten tot ik er weer ben!)

Groetjes Modesty

wij zijn hier vorig jaar geweest en het is ons perfect bevallen. Erg vriendelijk personeel, schone kamer, en een geweldig uitzicht! elke ochtend eerst genieten van het uitzicht. De klim naar boven is het meer dan waar! een echte aanrader

Perfect appartementencomplex

René Slagers
11-1-2005

Perfect appartementencomplex. Inderdaad na een dagje strand een flinke klim om bij je appartement te komen. Maar ket (kleine) zwembadje vergoedt veel...

Prijs/kwalitiet iets minder gewaardeerd. Het eten is prima, de prijs in vergelijking met de rest van het dorp aan de hoge kant... Het is me er 3 jaar geleden echter zo goed bevallen dat ik er graag NOG een keer heen ga...

2004

Goed appartement, prachtig uitzicht op Turunc en prima

Mertens
20-12-2004

Goed appartement, prachtig uitzicht op Turunc en prima service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Es in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Es zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.