Sorteren

Reviews over Turunc

Het is een fantastisch sprookje

Irma evers
    29-10-2018

Hotel turunc gelegen achter mamaris ligt in een pittoresk histories gebied , je begeeft je tussen oeroude bergen maar wel direct aan zee .

Het hotel is als een sprookje van 1001 nacht ..het personeel is meer dan vriendelijk en de omgeving is schoon ..de kans dat er een schildpad voorbij wandelt is erg groot..vanaf het hotel wandel je in 5 minuten langs een prachtige haven naar het gezellige centrum .

Dus ook voor mensen die slecht ter been zijn is dit een aanbeveling !

Ook zijn er genoeg dagjes uit vanuit het centrum te regelen en erg goed betaalbaar .

Ik kan deze reis voor de volle 100% aanbevelen ...het was in een woord Fantastisch.

zeer fantasies

nicole
    27-9-2018

heel mooi hotel en we komen er al 16 jaar in het zelfde hotel

Angenehm ruhiger Urlaub ohne Kindergeschrei

Peter
    30-8-2018

Am besten gefallen hat uns die Ruhe in der Anlage und in den Zimmern. Auch die Ausicht ist wunderbar.

Am wenigsten gefallen haben uns die Sitzgelegenheiten im Zimmer und auf dem Balkon. Wenn man schon eine Küche hat, dann braucht man auch einen Esstisch und vernünftige Stühle.

Voor een keer leuk, niet voor herhaling vatbaar

Burpster
    20-8-2018

Busreis (met stop) vanuit Dalaman 2,5 uur. Stop was ok en je kunt er diverse producten tegen gangbare prijzen krijgen. Receptie van het hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden de familiekamer met gescheiden kamers. Hiervan kon een deur niet dicht vanwege uitzetting (of constructie?) Ook was een poot van het bed afgebroken en drie dagen later bij het andere bed. Wel vlug verholpen overigens. Kwaliteit bedden > ruk (of je moet van SM houden...) Eten erg gevarieerd en lekker. Zwembaden prima. Glijbanen ook, maar wel een klim zeg. Of je moet via de gebouwen met de lift omhoog. Eerst vier en dan twee etages. Dan nog een stukje klimmen. Wel 'poeterig' overal. Schoonmaak kamers matig (2x niet gebeurt, ook geen schone handdoeken). Vooral op het strand vonden wij het ronduit smerig. Neem een snorkel mee. Kun je je prima mee vermaken.

Taxiboot naar Marmaris aan te raden. kosten 20 Lira p.p en duurt ong. 45 min. Heul veul Russen.

Geweldig mooi en gezellig hotel

Karin
    16-8-2018

Prachtig mooi resort in geweldige omgeving, reis erheen was wat lang maar zeker de moeite waard. Eten was goed elke dag wat anders, super personeel, geweldige entertainment. Minpuntje zijn de harde bedden. Verder erg schoon allemaal. Weinig Nederlanders heel veel Poolse en Russische gasten maar totaal niet vervelend. 2 grote zwembaden, 1 waar alle animatie was en de ander lekker rustig. Totaal geen erg in dat het druk was....geen gezeur met de bedjes was altijd plek bij t zwembad of t strand. Door de ruime opzet van het restaurant had je geen rijen bij het eten echt top geregeld, voldoende tafeltjes om te eten. Als je geen kleine kinderen mee hebt ga je lekker om 20.30u eten dan is er meer dan voldoende nog en kan je rustig eten zonder schreeuwende kinderen. Echte aanrader dit hotel....we gaan zeker nog een keer terug.

Turunc scoort een 8,7 uit 10, op basis van 157 reviews