Sorteren

Reviews over Turunc

Nog steeds heerlijk plaatsje

F en M
    17-1-2016

In Turunc kan je nog rustig shopppen. Veel restaurants, terrassen en barretjes.

Aanrader is restaurant Korfez!!!

prachtige omgeving

E
    25-8-2015

Turunc is een dorp in een prachtige baai. Geen super toeristische omgeving daardoor redelijk rustig. Geen opdringerige verkopers in de winkels of restaurants.

In één woord: geweldig!!

Rianne Arends
    12-7-2015

Turunç ligt tussen de bergen en is (nog) geen massatoerisme plaats. De mensen zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam en in het centrum is er genoeg mogelijkheid om te winkelen.

Met de watertaxi kun je naar Marmaris, maar daar zijn de winkeliers heel opdringerig en hangt er een andere sfeer dan in Turunç.

Voor een drankje (met of zonder alcohol) 's avonds of overdag zijn er genoeg bars, maar onze favoriet is The Corner. Gezellig personeel, leuke ligging en genoeg keuze.

Turunç is gewoon een geweldige plaats en heeft een speciaal plekje in onze harten gekregen!

Prachtig dorpje.

Marietine
    7-7-2015

Gezellig klein dorpje, in een mooie baai. Bereikbaar via een bergpas vanaf Icmeler & Marmaris of over het water met taxiboot Wij hebben ons best vermaakt, snuffelen in de winkels gezeten bij restaurantjes met terrasjes, aan het water hebben eigenstrandje met parasols en ligbedden, water activiteiten. Winkeliers zijn hier minder opdringerig. Was een leuk verblijf in Turunc.

Gezellig dorp

Els Vos
    22-6-2015

Dorp is makkelijk en snel bereikbaar via een voetpad langs de haven. Leuke winkels en gezellige restaurantjes langs de kust. Op maandag is er een kleine markt. Geen vervelende verkopers en lekker rustig rondneuzen in alle winkeltjes. Beter dan Marmaris of Icmeler.

Turunc scoort een 8,6 uit 10, op basis van 155 reviews