We hebben een aantal aanbieders voor Turunc voor je op een rij gezet:

Reviews over Turunc

Viel tegen

Margot,
    2-11-2015

Turunc is een klein plaatsje met een mooie ligging. Je komt er vanuit Marmaris over een weg met haarspeldbochten door de bergen, ongeveer 45 minuten rijden. Je kunt ook de watertaxi nemen. Het jammere in Turunc vonden wij dat het zo op de Engelsen gericht was, doodzonde!!! Echt Turks eten kun je hier nergens. Verder de typische toeristenwinkels die je ook in Marmaris ziet vol met schreeuwerige imitatie merken. Er zijn mooiere plaatsen in Turkije.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In één woord: geweldig!!

Rianne Arends,
    12-7-2015

Turunç ligt tussen de bergen en is (nog) geen massatoerisme plaats. De mensen zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam en in het centrum is er genoeg mogelijkheid om te winkelen. Met de watertaxi kun je naar Marmaris, maar daar zijn de winkeliers heel opdringerig en hangt er een andere sfeer dan in Turunç. Voor een drankje (met of zonder alcohol) 's avonds of overdag zijn er genoeg bars, maar onze favoriet is The Corner. Gezellig personeel, leuke ligging en genoeg keuze. Turunç is gewoon een geweldige plaats en heeft een speciaal plekje in onze harten gekregen!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtig dorpje.

Marietine,
    7-7-2015

Gezellig klein dorpje, in een mooie baai. Bereikbaar via een bergpas vanaf Icmeler & Marmaris of over het water met taxiboot Wij hebben ons best vermaakt, snuffelen in de winkels gezeten bij restaurantjes met terrasjes, aan het water hebben eigenstrandje met parasols en ligbedden, water activiteiten. Winkeliers zijn hier minder opdringerig. Was een leuk verblijf in Turunc.

Gereisd met partner in juni 2015

Gezellig dorp

Els Vos,
    22-6-2015

Dorp is makkelijk en snel bereikbaar via een voetpad langs de haven. Leuke winkels en gezellige restaurantjes langs de kust. Op maandag is er een kleine markt. Geen vervelende verkopers en lekker rustig rondneuzen in alle winkeltjes. Beter dan Marmaris of Icmeler.

Gereisd anders in Sun Jun 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi dorpje!

Peter Tieland,
    4-10-2014

Leuk rustig dorpje waar je nog in alle vrijheid kan rondlopen zonder lastiggevallen te worden, wat wij als zeer aangenaam ervaarden. Dit is in Marmaris wel anders. Leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes en kroegjes. We gingen elke avond naar Turunc wandelen dit is in 5 minuten bereikbaar. Leuk haventje waar je de taxiboot naar Marmaris of Icmeler kunt nemen voor een zacht prijsje. Zeer aardige inwoners.

Gereisd met partner in Tue Sep 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Turunc scoort een 9,9 uit 10, op basis van 157 reviews