Hotel Yasmin Bodrum Resort

Hotel Yasmin Bodrum Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yasmin Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

477 reviews over Hotel Yasmin Bodrum Resort in het Nederlands

Heerlijke plek!

Esther
1-5-2018

Net terug van 11 dagen Yasmin Resort en kan niet anders zeggen dan dat we een heerlijke vakantie hebben gehad. Hotel is net weer open na een grondige opknapbeurt, kamers zijn gerenoveerd en zwembaden opnieuw betegeld. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Eten goed en gevarieerd. Specialiteitenrestaurant ( Turks,Italiaans en vis) heel sfeervol en leuk voor de afwisseling. Animatie team doet het leuk en zijn niet opdringerig. Ook voor de kleintjes is er vermaak en zelfs oppas mogelijk. Het Resort ligt wat afgelegen , maar vanuit het hotel word je voor een paar euro naar het centrum van Turgutreis gereden waar het leuk vertoeven is. Enigste nadeel vond ik dat er slecht Engels gesproken werd door het personeel. Maar voor de rest zeg ik...Doen!!!

Nooit meer ,zeer vies hotel

Bianca
8-10-2017

Alles is oud vies en smerig geen tot weinig schoonmaak overal in het hotel alles is vervallen en kapot in de kamer kan je niet op boten voeten een stap zetten of ze zijn zwarte kamers voor 2 personen word verhuurd voor groep komt gewoon een bank in maar is echt geen familie kamer .... personeel is ok uitzicht mooi en eten lekker maar totaal geen sterren hotel

Helaas de beste tijd gehad

Barry
27-9-2017

Ik heb helaas niet genoeg onderzoek gedaan en was even snel op het totaal cijfer afgegaan. Dat lijkt heel wat een 8,6 op 660 reviews. Maar helaas is de glorie tijd van dit hotel wel voorbij. Wat de voorgangers al geschreven hebben klopt helaas allemaal. Er word zeer slecht onderhoud gepleegd aan het hotel of beter gezegd welk onderhoud. Alles is verrot / kapot of zwaar verouderd. Bijv beschimmelde kitranden, lekkend bad zodat hele kamer blank staat, zeer smerig qua schoonmaken vet en stof is overal terug te vinden, kapotte tegels, kapotte houten planken, kapotte stoelen op je terras waar je echt niet op durft te zitten.

Ga zo maar door. Helaas is het personeel net zoals het hotel slecht!!!

Waardeloze bediening en met waardeloos bedoel ik onbeschoft en ongeïnteresseerd. Eten is ook niet om naar huis over te schrijven je merkt gewoon aan alles dat ze er klaar mee zijn. En dan als laatst alles wat ze beloven op de reissites qua all-in formule vind je daar niet meer terug.

Nooit meer! Geen 5 sterren!

Elmas
1-9-2017

Het is een vies hotel, vervallen eigenlijk, er zijn te veel gasten waardoor de schoonmaak niet optimaal is. Te veel Iraniers, Russen, weinig tot geen Nederlanders. Enige pluspunt is animatieteam, die betrokken zijn. Je merkt dat het personeel het zat is, doordat er zoveel gasten verblijven in het hotel, en te weinig personeel. Het uitzicht van hotel is heerlijk en wederom een pluspunt.

Fantastisch resort

Marroy
9-8-2017

Mooi resort, goed eten en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

Super genoten in dit hotel

Verhaegen Melissa
8-8-2016

Heel leuk hotel,

Het eten was gevarieerd en lekker, voor ieder wat. De restaurant's a la carte, waren heel gezellig, romantisch.

Aan het zwembad kon je tot rust komen. En er was ook een animatieteam waar je leuke waterspelen enz. kon mee doen. Maar deze waren zeker niet opdringerig.

Pluspunt vonden wij ook het laat ontbijt omdat wij graag eens uitsliepen op reis :-).

De mensen waren overal vriendelijk. En het meest vriendelijk waren ze in de lobbybar. Nog een pluspunt deze was 24/24 open.

De minpunten van het hotel voor ons waren:

* De matras was vrij hard

* als je wou douchen en er douchte nog iemand op de gang werd het water plots heel warm of heel koud

* de man die boottochten deed en verkocht vonden wij heel opdringerig.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar :-)

Fantastisch!

Anoniem
24-2-2016

Echt een top hotel! Wij hadden kamers in het hoofdgebouw. Deze waren zeer ruim, schoon, fijne bedden en een prachtig uitzicht! Het eten was zeer gevarieerd. 'S morgens kon je zelf je ommelet samen laten stellen en was er ook weer een uitgebreide keus! Het personeel is ook erg aardig. Eigenlijk nergens iets op aan te merken! Het enige is dat het iets ver van stadjes is, maar met de dolmus (die bijna voor het hotel stopt) zijn deze alsnog makkelijk te bezoeken! Ik zal hier zo weer terug gaan, top vakantie gehad!

Geen 5 sterren hotel

Sally M
9-10-2015

Hygiëne en onderhoud is ver te zoeken, schimmel in de douche en haren van de vorige gasten. Gemeenschappelijke delen in het hotel zijn ook niet proper, zwembad evenmin. Aan het zwembad is het ook gevaarlijk met de kapotte tegels & roosters. Om nog maar over het binnenzwembad te zwijgen, hier was het zelfs verroest en er ontbrak een stuk dak,

Het eten zas niet vers, niet op de juiste temperatuur en weinig variatie. In de eetzaal waren zwerfkatten aanwezig en ze deden hun behoefte in de bloembakken naast tafels... Tafels waren nooit gedekt of proper...

Personeel is weinig behulpzaam, onprofessioneel en kan amper engels. Als kers op de taart zijn ze onze bagage kwijtgespeeld op het einde van onze vakantie en i.p.v. ons te helpen, kregen we nog zelf de schuld.

Dit nooid meer

De mol
27-9-2015

Hotel ongehoord zeker geen 5 sterren is maar 1 ster waard al ontelbare keren naar Turkije gereisd kamers versleten bad met schimmel niet gekuisd er lagen haren in bad en op vloer tuin niet onderhouden overal papier op grond in tuin terras minibar beroesd overal stinkt het eten echt een ramp keuken en vloer alles plakt geen keus 4 soorten warm eten koud buffet en dessert ok naar Belgische norm was het hotel al lang gesloten snap niet dat touroperator hier haar klanten durft steken

Mooi plekje achter een hoge berg

p.phoelich
2-6-2015

Wij zijn in dit hotel met een muziekreis geweest. Daar is het een mooie locatie voor. Mooie plekjes aan zee en zwembad. Genoeg bedjes. Personeel is super. Ze renden echt voor ons. Het hotel ligt wel een beetje in een uithoek. Lopend kun je nergens heen. Maar er wordt gelijk een dolmus of een taxi voor je geregeld. Turgutreis ben je in een kleine 10 minuten. Een leuk plaatsje om te winkelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasmin Bodrum Resort in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasmin Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yasmin Bodrum Resort scoort een 8.17 uit 10 op basis van 634 reviews.