Hotel Yasmin Bodrum Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag37°24°
Hotel Yasmin Bodrum Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Yasmin Bodrum Resort voor je op een rij gezet:

482 reviews over Hotel Yasmin Bodrum Resort in het Nederlands

Carel
25-6-2019

Zeker een aanrader. Mijn vriendin hebben echt van het heerlijke eten, omgeving en weer genoten.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig.

Ben
25-6-2019

Super vakantie gehad vorig jaar in Side geweest maar dit was veel beter. Top hotel, Erg gast vrij voor iedereen wat wilst. Ik ga zeker terug.

Top vakantie

Micheal de Vries
24-6-2019

Top vakantie gehad. Leuk personeel, goed eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

BeachCheck

Geweldige hotel je moet het gezien hebben

Birol
24-6-2019

Ik zeg, dit is een geweldige hotel. Ik wil eerst zeggen dat ik de slechte referenties niet begrijp of er is echt veel veranderd. Want dit geweldige hotel heeft zeker zijn klasse. Eten is hier uitstekend, veel soorten van alles wat en ook is het hotel locatie geweldig. Er wordt goed schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en zij lachen altijd. Ik heb in deze hotel genoten. Ik ga zeker terug. Deze hotel verdient zeker zijn sterren. Ik zeg boeken je zal er geen spijt van hebben.

Zonde van je geld. Hotel heeft zijn tijd gehad.

Joyce vuijk
2-8-2018

Oké nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt. Iedereen die een slecht review heeft geschreven het klopt. Hotel is absoluut geen 5ster. Klopt geen familie kamers. Je krijgt een slaap bank erbij of een op klapbed. Personeel interesseert ze niet. Helpen niet .sturen je van de hak naar de tak. Of kijken je aan en lopen weg. Is op sorry. Komt de volgende dan hebben ze wel. Geen water af en toe. Heb jeje gezeep Ojee water is op. Tv en föhn die lost zitten. Wc die zwart zijn van binnen. Lampen die het niet doen.Geen waterkoker voor kleine kinderen voor thee op de kamer.Restaurant geen plek voor een groep van 14.Geentafelschuiven.vakantie is om te relaxen en genieten niet om elke dag bij de receptie testaan en weer te klagen waarom is dit nog niet gemaakt.Nog maals persoon is de baas daar en doet maar wat ze maar willen.Ik ga elke jaar naar Turkije elke keer andere plaats En andere hotel. Mijn advies boek nooit deze hotel. Niet je geld waard.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek!

Esther
1-5-2018

Net terug van 11 dagen Yasmin Resort en kan niet anders zeggen dan dat we een heerlijke vakantie hebben gehad. Hotel is net weer open na een grondige opknapbeurt, kamers zijn gerenoveerd en zwembaden opnieuw betegeld. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Eten goed en gevarieerd. Specialiteitenrestaurant ( Turks,Italiaans en vis) heel sfeervol en leuk voor de afwisseling. Animatie team doet het leuk en zijn niet opdringerig. Ook voor de kleintjes is er vermaak en zelfs oppas mogelijk. Het Resort ligt wat afgelegen , maar vanuit het hotel word je voor een paar euro naar het centrum van Turgutreis gereden waar het leuk vertoeven is. Enigste nadeel vond ik dat er slecht Engels gesproken werd door het personeel. Maar voor de rest zeg ik...Doen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Nooit meer ,zeer vies hotel

Bianca
8-10-2017

Alles is oud vies en smerig geen tot weinig schoonmaak overal in het hotel alles is vervallen en kapot in de kamer kan je niet op boten voeten een stap zetten of ze zijn zwarte kamers voor 2 personen word verhuurd voor groep komt gewoon een bank in maar is echt geen familie kamer .... personeel is ok uitzicht mooi en eten lekker maar totaal geen sterren hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Helaas de beste tijd gehad

Barry
27-9-2017

Ik heb helaas niet genoeg onderzoek gedaan en was even snel op het totaal cijfer afgegaan. Dat lijkt heel wat een 8,6 op 660 reviews. Maar helaas is de glorie tijd van dit hotel wel voorbij. Wat de voorgangers al geschreven hebben klopt helaas allemaal. Er word zeer slecht onderhoud gepleegd aan het hotel of beter gezegd welk onderhoud. Alles is verrot / kapot of zwaar verouderd. Bijv beschimmelde kitranden, lekkend bad zodat hele kamer blank staat, zeer smerig qua schoonmaken vet en stof is overal terug te vinden, kapotte tegels, kapotte houten planken, kapotte stoelen op je terras waar je echt niet op durft te zitten. Ga zo maar door. Helaas is het personeel net zoals het hotel slecht!!! Waardeloze bediening en met waardeloos bedoel ik onbeschoft en ongeïnteresseerd. Eten is ook niet om naar huis over te schrijven je merkt gewoon aan alles dat ze er klaar mee zijn. En dan als laatst alles wat ze beloven op de reissites qua all-in formule vind je daar niet meer terug.

Nooit meer! Geen 5 sterren!

Elmas
1-9-2017

Het is een vies hotel, vervallen eigenlijk, er zijn te veel gasten waardoor de schoonmaak niet optimaal is. Te veel Iraniers, Russen, weinig tot geen Nederlanders. Enige pluspunt is animatieteam, die betrokken zijn. Je merkt dat het personeel het zat is, doordat er zoveel gasten verblijven in het hotel, en te weinig personeel. Het uitzicht van hotel is heerlijk en wederom een pluspunt.

Fantastisch resort

Marroy
9-8-2017

Mooi resort, goed eten en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Italiaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur, Tapijt, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yasmin Bodrum Resort in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yasmin Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.