Hotel Woxxie

737 reviews over Hotel Woxxie in het Nederlands

Denk geen volgende keer

Evelien
13-10-2018

Ligging en omgeving prachtig.zeer vriendelijk personeel,vooral de meneer die de hele dag loopt te vegen.kamers prachtig,schoonmaak kan vele malen beter.het eten tijdens diner was louw tot koud,Weinig variatie per dag.tijdens ons verblijf was dagelijks de directeur aanwezig,die geen enkel woord sprak met de gasten.er waren veel Russen aanwezig.

Nooit meer.

Joop
7-10-2018

De ligging is prachtig, de kamers zijn schoon en ruim. Het eten laat nogal te wensen over, niet warm en bijna iedere dag hetzelfde. Toiletten bij eetzaal etc. smerig. De manier waarop de general manager met zijn medewerkers omging stuitte ons enorm tegen de borst. Ondanks dat verdienen de medewerkers achter de receptie, de bediening etc voor hun vriendelijkheid en klantgerichtheid en dikke pluim!

Mooi hotel, geen 2e keer...

H. van den Bosch
4-10-2018

Mooi hotel, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel..

Kamers werden wat minder goed schoongemaakt, na klacht werd dit wel wat verbeterd.

Een aardige Turkse man loopt de hele dag te vegen en te ruimen in het hotel zelf en buiten, dus echt netjes.

Als je van winkelen houd dan moet je iets anders zoeken.

Heel veel russen en andere nationaliteiten , weinig Nederlanders

Stip Reizen

Vloer kamer vies. Badkamer vies. Eten alleen kip. Kamers en hotel mooi. personeel lief. Alleen Russen.

Prijs kwaliteit zeer goed voor dit hotel

Antoinette
18-6-2018

Wij hebben ons er goed vermaakt, het eten was goed genoeg variatie zeker voor deze prijs. De kamer was groot met een prachtig uitzicht, we hadden superieur kamer met zeezicht. Op het strand is het ook goed vertoeven met een beach bar voor een drankje en hapje in de middag. Het personeel is ook alle zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mensen die klagen snap ik niet, wil je echt luxe dan moet je een duurder resort opzoeken.

Prima hotel voor de juiste prijs

Frans
17-6-2018

Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben er geen spijt van gehad door de negatieve reviews die wij hadden gelezen. Het hotel had werkelijk een schitterend uitzicht vanaf onze kamer( superieur kamer).Van alle negatieve opmerkingen klopt er maar een van en dat is de harde muziek bij het zwembad. Snap niet waarom dat zo is,maar wij zijn alleen maar naar het strand geweest en hebben daar geen last van gehad. Al met al een prima vakantie gehad in een prima hotel.

Prima hotel

Marieke
25-10-2017

Mooie kamer met fantastisch uitzicht op zee ( superior room). Bedden prima,badkamer prima in orde,elke dag warm water.

Eten prima,elke dag genoeg keuze.

Strand heerlijk, ook beachbar erbij,waar eten en drinken gewoon te halen was.

Door medereizigers klachten over schoonmaak,en die kan inderdaad beter.

Jammer dat manager niet wat strakkere hand heeft, jongen die 's morgen eitjes bakt: elke dag in keuken zit en niet op plek waar hij aan het werk zou moeten zijn.Elke ochtend koffiemachine bij moeten vullen bij ontbijt( misschien handiger voor het ontbijt doen?)

Al met al toch prima hotel,heb mooie tijd daar gehad.

Gewoon een goed hotel!!

G.Kruize
16-10-2017

Woxxie ligt in Akyarlar,dus verwacht géén Bodrum of Alanya. Géén barstreets en géén boulevards. Kijken dus wat je boekt!! En niet achteraf gaan lopen zeuren dat er niets te doen is.

Woxxie is gewoon een super hotel en bijzonder betaalbaar. Personeel in het restaurant spreekt inderdaad weinig Engels maar ze begrijpen wat je bedoeld. Het eten is echt geweldig. Veel variatie en voor ieder wat wils. En dus ook níet koud zoals wordt beweerd. Kamers worden goed schoongemaakt en elke dag schone handoeken. Geen spoortje schimmel in de badkamer aangetroffen. Goed was ook de handdoekenservice. Niks geen versleten handdoeken maar mooie grote badlakens. Zwembad is mooi groot en schoon. Er zijn zelfs faciliteiten op het strand. Zoals ligbedden,mooie pier en een bar waarje ook de middag snack kan krijgen. Van alle negatieve reviews blijkt er dus maar 1 (één) te kloppen. De harde muziek bij het zwembad. Maar wij lagen aan het strand ;-)

Nooit weer

Lieneke
12-10-2017

Geboekt bij touroperator op hun site stond 4 sterren en score 8.2. Nou bij aankomst zeer smerige kamer(is doucheput vol haren).Na geklaag nieuwe kamer gekregen maar nog niet schoon.Gangen in hotel vies,openbare toiletten vies.Aanwezige supermarkt/kapper was een bouwval! Begrijp niets van score 8.2 en 4 sterren want dat is t echt niet! Later overgeplaatst naar ander hotel.

nooit meer

winny
12-10-2017

Het enige wat super is aan het hotel is de ligging.

Personeel onvriendelijk bij een klacht verstaan ze je niet meer ,het woord hygiëne kennen ze niet.

Het eten is koud maar daar hebben ze een oplossing voor jawel een magnetron.Dankzij een hele goede reisleider zijn we met 17 personen over geplaats naar een echt 4 sterren hotel.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woxxie in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woxxie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.