Hotel Woxxie

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
Hotel Woxxie
7,9

742 reviews over Hotel Woxxie in het Nederlands

Prima vakantie maar nooit meer.

Ivonne
28-8-2019

Basic hotel. Bij aankomst in de kamer SHOCK. De kamer was in een ander gebouw, vies, schimmel, overal vlekken, oud, stank, toilet bleef doorlopen, balkon waar ik net in mijn eentje op kon staan. Geklaagd bij de receptie, moest de volgende dag terugkomen. Na wat “goede” gesprekken, andere kamer gekregen in het hoofdgebouw en die was super. Schoon, fris, mooi balkon. Dit was een duurdere kamer dus als je hier boekt moet je geen standaard kamer nemen. Hotel was verder prima, aardig personeel, heerlijke massage, zwembad was klein maar prima. De matrasjes van de bedjes mochten ze wel eens schoonmaken, erg vies. Het eten was prima, iedere avond buffet met div. gerechten en altijd iets vers van de grill. Bij het ontbijt stond altijd iemand verse omeletten/pannenkoeken te bakken. Het strand lag onderaan de heuvel maar er was shuttle service. Stadje was prima bereikbaar met dolmus/taxi. Animatie savonds was slecht al er al iets te doen was.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima basic hotel

Maria
12-8-2019

Basic hotel. Prima superior kamer. Eten is divers en afwisselend. Kamer werd elke dag, keurig, schoongemaakt . In het restaurant en bij het zwembad laat de hygiëne te wensen over. Stoelen en tafels op het terras worden niet schoongemaakt evenals de ligbedjes en tafeltjes bij het zwembad. Het hotel is sfeerloos en mist de Turkse gezelligheid. Personeel is vriendelijk, maar niet gemotiveerd. Jongens achter de receptie zijn behulpzaam. Dame bij de receptie schijnt Nederlands te praten, maar vertikt dit bij de Nederlandse toeristen. Wij hadden een paar kleine probleempjes op de kamer en deze zijn, direct, opgelost door bemiddeling van de reisleider van touroperator. Op tien minuten afstand van Turgutreis en met de Dolmus kost dat 1 euro pp. Naar Bodrum kost het 2 euro pp en ben je 35 minuten onderweg. Geen winkeltjes of restaurantjes in de buurt. Wat ook opviel is dat er veel glassplinters op het terras van zwembad en in het hotel lagen.

Super leuk

Naual
13-7-2019

We vonden het super leuk,mooie kamer met prachtige uitzicht naar zee.poetsdame passeert elke dag voor te poetsen verse lakens en handdoeken te vervangen,animatie voor de kinderen was top!!! Vriendelijke personeel en manager van hotel. We hadden het naar ons zin.

Kom er zeker terug

Priscilla otto
11-7-2019

Mooi hotel met goede prijs kwaliteit. Vriendelijk personeel 😁👍🏻 Mooie ligging vlak bij het strand met shuttel service en een strandbar. Prachtig uitzicht over de zee en mooie zonsondergang te zien. Mooie Schone ruime kamers. En op 5 min met de dolmus bus van het stadje turgutreis vandaan. Leuke animatie voor jong en oud.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Cees van der Zande
9-7-2019

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd Met partner in juni 2019

Denk geen volgende keer

Evelien
13-10-2018

Ligging en omgeving prachtig.zeer vriendelijk personeel,vooral de meneer die de hele dag loopt te vegen.kamers prachtig,schoonmaak kan vele malen beter.het eten tijdens diner was louw tot koud,Weinig variatie per dag.tijdens ons verblijf was dagelijks de directeur aanwezig,die geen enkel woord sprak met de gasten.er waren veel Russen aanwezig.

Nooit meer.

Joop
7-10-2018

De ligging is prachtig, de kamers zijn schoon en ruim. Het eten laat nogal te wensen over, niet warm en bijna iedere dag hetzelfde. Toiletten bij eetzaal etc. smerig. De manier waarop de general manager met zijn medewerkers omging stuitte ons enorm tegen de borst. Ondanks dat verdienen de medewerkers achter de receptie, de bediening etc voor hun vriendelijkheid en klantgerichtheid en dikke pluim!

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi hotel, geen 2e keer...

H. van den Bosch
4-10-2018

Mooi hotel, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel.. Kamers werden wat minder goed schoongemaakt, na klacht werd dit wel wat verbeterd.

Een aardige Turkse man loopt de hele dag te vegen en te ruimen in het hotel zelf en buiten, dus echt netjes. Als je van winkelen houd dan moet je iets anders zoeken. Heel veel russen en andere nationaliteiten , weinig Nederlanders

Gereisd Met vrienden in september 2018

Ligging en hotel geweldig.Hygiëne en eten slecht

Sabrina
6-7-2018

Vloer kamer vies. Badkamer vies. Eten alleen kip. Kamers en hotel mooi. personeel lief. Alleen Russen.

Prijs kwaliteit zeer goed voor dit hotel

Antoinette
18-6-2018

Wij hebben ons er goed vermaakt, het eten was goed genoeg variatie zeker voor deze prijs. De kamer was groot met een prachtig uitzicht, we hadden superieur kamer met zeezicht. Op het strand is het ook goed vertoeven met een beach bar voor een drankje en hapje in de middag. Het personeel is ook alle zeer vriendelijk en behulpzaam. Mensen die klagen snap ik niet, wil je echt luxe dan moet je een duurder resort opzoeken.

Gereisd Met partner in juni 2018

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woxxie in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woxxie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.