Hotel Sundance Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°25°
Hotel Sundance Resort

1282 reviews over Hotel Sundance Resort in het Nederlands

Geweldig resort, echte aanrader!

Cheyenne van Tilborg
17-7-2019

Genoten van een onwijs goede vakantie in dit resort. De ligging is perfect. In de buurt van een hoop leuke winkeltjes wat goed aan te lopen is, langs een boulevard en direct aan zee. Het zwembad overigens is ook erg netjes. Rondom het zwembad word de gehele dag schoongemaakt en staat er vriendelijk personeel voor je klaar. Het eten is goed te doen, heerlijk vers fruit, genoeg variatie en er valt de hele dag wel iets te halen. Het animatie team is echt top! Voor jong en oud zijn er overdag genoeg leuke activiteiten om aan deel te nemen en elke avond zetten ze goede shows neer of word er muziek gespeeld. Een erg vriendelijk en leuk team die onwijs hun best doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Ik kan niet wachten om weer terug te gaan!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

100% nooit meer.

Youssef Salamia
30-6-2019

Mede op basis van reviews naar Sundance gegaan. Wie deze reviews schrijven is mij een raaadsel? Naar mijn inziens Onbetrouwbare reviews. Los vd locatie is het hotel zeer droevig gesteld. Hotel blijkt te koop te staan want het is zeer verpauperd. Er is niks te noemen wat positief is. Hotel is absoluut niet geschikt voor kinderen. Speeltuin staat op instorten. Kamers zijn vies en muf. Eten bizar slecht en koud en elke keer hetzelfde. Entertainment slecht. Goedkope alcohol drank. Service matig. De koffie was niet best. Geen jus de Orange. Voor mensen die alleen willen slapen en ergens anders in Turgutreis willen vertoeven prima. Ik begrijp niet dat touroperator dit hotel aanbiedt. Dus mensen boek dit hotel aub niet. Wij zijn erin getrapt! Mensen mogen contact met mij opnemen! Ik ben te googelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Diana van Dijk
21-5-2019

Al meerdere keren geweest, blijft voor ons een geweldig hotel. Gerenoveerde kamer, lekker eten, schoon en super vriendelijk personeel. Dichtbij het gezellige centrum, op loopafstand . Muziek wel wat hard, Ook s'nachts door medegasten helaas.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke week

Monique
19-5-2019

Hotel schoon en netjes, prachtige familiekamer gekregen. Ligging is perfect, je loipt over een mooie boulevard langs het water naar het leuke dorpje. Vriendelijk en gezellig personeel. Wat er verteld is over het eten snap ik niets van, veel afwisseling en themas zoals visbuffet met kreeft/ garnalen...boottocht vanuit hotel met Carlos. Genoten. De tuin kan mooier. Spa goed en schoon!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig! Geloof niet in de negatieve reviews!

Nick Verbeek
19-5-2019

8 dagen all incl. Prachtige omgeving, leuke boulevar om overheen te wandelen naar de markt etc. Over het eten zag ik veel negatieve reviews: deze zijn kant en klare onzin!! Het eten was elke dag anders en prachtig en mooi gepresenteerd. Elke dag een ander thema zoals vis, vlees etc. Personeel is zo vriendelijk als het maar kan. Wij kregen een prachtige 4 pers kamer voor ons 3. Het werd netjes schoongehouden en telkens nieuwe handdoeken. De boottrip is een must, 20 euro pp voor een volle dag genieten en lachen! Mooie plekken gezien en telkens een leuke stop gemaakt.

Al met al een prachtige vakantie gehad en zeker een aanrader voor de mensen wie nog willen gaan.

Gereisd Met partner in mei 2019

Altijd weer!

Hubertus Engels
10-5-2019

Fantastische ervaring.Fijn Hotel. Alles top verzorgd. Speciaal het animatieteam Maya,bob,,Sam,Tiger, Gigi,sisco,emey

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Jacqueline van den Heuvel
10-5-2019

Geweldig hotel met prachtige uitzicht mooie kamers super goed eten vriendelijke personeel die je zo goed bediend .animatie is geweldig Tiger, maya,bob, sisco,gigi, emey ik kom hier heel snel terug vindat het geweldig

Gereisd Met vrienden in mei 2019

super mooie plek,hotel geen 5 sterren

deniz
29-10-2018

ligging is super ,klein stukje lopen naar turgutreis,hotel op zich wel gezellig.leuk animatie team,helaas van de 10 waren er nog maar 3 in okt,dus geen mooie shows hotel was geen 5 sterren waard,eerder magere 4.bestek en servies en bodem eetzaal vaak vies eten vaak koud.weinig aanbod van warme groeten,wel veel vlees en vis gasten zijn internationaal.engelsen oostblokkers.wat duitsers en niet zoveel ned in la blanche meer Nederlanders zwembad water erg koud handdoeken voor zwembad stuk of smerig stond nog oude naam eagen dream op hotel wordt opgeknapt wat ook niet overbodig is kamer had ik in selectgebouw.snachts gangen erg donker,vervelend als je aankomt of vertrekt licht in lift deed het niet.wel vermeld maar niets aan gedaan

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Zou het hotel 4* geven

Myrthe
29-8-2018

Super mooie locatie, direct aan een zee en op leuke loopafstand van het stadje met vele winkeltjes en op zaterdag een grote markt (kleding aan de ene kant v/d migros en fruit/specerijen aan de andere kant). Hotelkamers worden goed schoongehouden, maar zijn wel verouderd. Het eten was af en toe lauw, maar wel erg veel keus en gevarieerd.

*er lopen veel zwerfkatjes en -honden rondom het hotel. Voor de mensen die op de begane grond verblijven: zet even een bakje water buiten voordat je de dag begint en geef ze af en toe eens wat lekkers (geeft je een goed en ontspannen gevoel gedurende je verblijf!)🐱🐶

Gereisd Met partner in augustus 2018

5 sterren onwaardig!

Alobaydi
25-8-2018

Bij het meeste reis aanbieder wordt deze hotel als 5sterren hotel bestempeld, en dat is een totaal overschatting Maximaal 3 * -Personeel totaal ongeïnteresseerd in de gasten en spreken geen andere taal dan Turks. -Hygiëne is ver te zoeken. -Airconditioning doet het niet. -Eten is erg koud. -Totaal geen beleid, er stond een 17 jarige jongen achter de bar alcohol in te schenken. -Veel locale toeristen. -De Turkse zanger Murat Celebi komt elke 2 dagen zingen en voor geen Turkse toeristen een beetje te veel van het goede. -Locatie en ligging zeer mooi. -Turgutreis is een zeer kleine dorp en veel zwerf honden.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Indiaas, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sundance Resort in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sundance Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.