Géén boekingskosten

Hotel Mio Bianco Resort

TurkijeEgeïsche ZeeTurgutreis (bij Bodrum)
7GoedScore uit 44 reviews

• Sportfaciliteiten

46 Reviews over Mio Bianco Resort

• 10Fatma20-06-2015

Amazing holiday!

Just came back from mio bianco and loved every single moment there. The staff speak great English and are very accommodating. The manager, Soner bey, was so professional and made sure we were happy with every aspect of our holiday. The location is great too. A 30 second walk from a really nice, quiet and very clean beach with the drinking and eating facilities at the same distance which is great when you don't want to walk too much in that heat.

The rooms had astonishing views and the location was a short distance from bodrum city centre as well as gumbet. The hotel has such a tranquil, relaxed vibe about it which is one of the main reasons we chose it. The price of the hotel is great considering the facilities available at the hotel, around the hotel, its cleanliness and delicious wide range of foods.

Had a wonderful time with mio bianco and will definately be going again. Thank you so much for everything!

Fatma

• 5Lucie Horstová12-08-2014

Rozpačitá dovolená

Na fotkach jsou nafocene krasne pokoje s balkonem, opak je pravdou, protoze jsme skoncili ubytovani v dire, ktera pachla zatuchlinou, o balkonu jsme si mohli jako dve osoby jen zdat, balkon maji pouze apartmany v bytovkovych budovach u bazenu - ck ovsem inzeruje balkon jako samozrejmost kazdeho pokoje! Nenechte se napalit jako my, neni ani kde ususit plavky, na tom neuveritelne spinavem zabradli tezko. Vymena pokoje nic nevyresila. Cely vecer az do rannich hodin hluk z diskoteky od plaze, pres den ruch z ulice. Recepce beze zbytku velice neochotna, ostatni personal pravy opak, zaslouzi pochvalu. Jidlo velice chutne, uklid fungoval na vyzadani a spise se jednalo o doplneni toal.papiru ci rucniku. More ciste a studene, plaz sterkova, boty do vody nutne, je tam pas kamenu asi 2 metry od brehu. Lehatek je dost, z kosu a ratanovych dvojlehatek nas vyhaneli - asi cekali spropitne. Hlavni bazen krasny a denne cisteny, totez i ostatni dva. Obcas tam letalo neuveritelne mnozstvi vos pri veceri.

• 5linda20-11-2013

nooit meer!!!!!

1 dag voor vertrek kregen we van touroperator te horen dat hotel goldenbeach al ging sluiten, ze hebben ons als alternatief hotel mio bianco aangeboden, dit aanbod namen we erg graag aan, ook de appartementen hoe het op de site stond waren we erg verrast, bij aankomst op 3 oktober, kregen we een kamer wat niet staat aangegeven op de foto, dit was de 1e teleurstelling voor ons, toen we de douche gingen bekijken overal schimmel en niet fris, ook geen zitje op het balkon erg jammer, hier ook geen animatie en niks te beleven, glijbanen waren ook al dicht, geen drinken in het restaurant, we moesten naar buiten voor de drinken. ook savonds is hier niks te doen, en het ligt behoorlijk afgelegen. het eten was erg koud en steeds hetzelfde en erg koud, geen variatie en erg vies. savonds op de kamer hebben we maar een zak chips opengetrokken. en van het eten kregen we ook last van ons maag, hier hebben we 1 dag gezeten. de volgende dag zijn we door touroperator overgeplaats mio bianco nooit meer!

• 5mariska29-10-2013

dit nooit meer

wij zoude 1 oktober 2013 op vakantie gaan in hotel golden beach, wij werden een paar uur voor vertrek gebeld door touroperator dat golden beach gesloten was, wij konden alleen nog naar hotel mio bianqo. toen we hier aankwamen was ook dit hotel al voor de helft gesloten, geen anitmatie, restaurant half open, bar dicht. glijbanen buiten werking. het eten wat er lag was lauw of koud. en elke dag hetzelfde.de koekjes en cakjes van 16.00 kreeg je ook weer als ontbijt, na de 3de dag begint dat echt te vervelen. drinken moest je buiten halen omdat de bar in het restaurant gesloten was. de eerste 3 dagen regen gehad dus moest je in de regen gaan staan voor drinken te halen. savonds is er niks te beleven, buiten het hotel ligt er niks en het is er erg donker en afgelegen. na de 4de dag hebbe wij een ander hotel gekregen van touroperator. dit heeft onze vakantie weer goed gemaakt.

• 2C. de Boer13-10-2013

Dit nooit meer!

Omdat het geboekte hotel vroeger ging sluiten zijn we in dit hotel terecht gekomen. Het eten was lauw, weinig keuze, iedere dag hetzelfde, de middag snack was frites en hamburgers die er uren later nog lagen. Het personeel had er totaal geen zin meer in. Het was koud in de eetzaal, zo koud dat het personeel in een trui en zelfs één constant met een jas aan liep. Animatie was er niet meer. Gelukkig konden we van onze reisorganisatie na twee dagen al naar een ander hotel

• 7J Oosterom10-10-2013

Rdelijk hotel

In november 2012 bij een touroperator geboekt voor hotel Golden Beach. Bij aankomst op het vliegveld van Bodrum op 24 september na 2 uur vertraging kregen we van de hostess te horen dat er voor 35 personen overboekt was bij Golden Beach. Dus moesten we naar hotel Mio Bianco. Na alle negatieve berichten bij Zoover over hotel Golden Beach waren we blij dat we daar niet naar toe moesten. Alleen werd de ware reden niet echt verteld. De hostess draaide er wat omheen. We hebben in hotel Mio Bianco toch al bij al een leuke vakantie gehad. De kamers waren mooi en schoon alleen kon de badkamer wel een goeie schrob beurt gebruiken. Het eten was goed. Alleen jammer dat er totaal geen animatie meer was en dat je bij slecht of koud weer geen aparte zaal was waar je goed kon vertoeven. En ook vonden wij het jammer dat je 's avonds niet even een wandelingetje kon maken omdat het hotel toch aan een drukke weg ligt en er geen voetpad lag en het er erg donker was.

• 8Monique22-09-2013

Heerlijk gehad!

Vanuit Golden Beach overgeplaatst naar Mio Bianco.. Wat een verschil. Frisse lichte schone hotelkamer, leuk zwembad en een mooi stand met steiger met heerlijke ligbedden en muziek! En vooral het eten was lekker & gevarieerd. Kortom nog een heerlijke paar laatste dagen van onze vakantie hier gehad!!

• 9Ron08-09-2013

Fantasties Hotel. Een Aanrader

Hotel Mio Bianco is een heel fijn appartementen complex. De appartementen hebben een zeer mooie inrichting, zijn Luxe en het appartement waar wij waren had zelfs een Prive terras aan het water. Het restaurant was heel goed er werd een ruim aanbod geboden aan eten en drinken en het personeel is vriendelijk en beleeft. Het Hotel is zeker 4 sterren waardig de schoonmaak is ook super Niets negatiefs over dit hotel te bedenken dus. Een aanrader

• 10Dariusz18-02-2013

Polecamy

Hotel troszkę dalej od centrum, ale poza tym świetna obsługa, piękne pokoje, rewelacyjne animacje i bardzo dobre jedzenie.

• 3alex11-02-2013

nooit meer

Geen fijne 3 dagen gehad. Personeel wel aardig maar niet echt gemotiveerd om alles schoon te houden. Zelf tafel, kinderstoel e.d. schoongemaakt. Onze baby kroop 5 meter en was zwart. Na melding van glas niet meer rond laten kruipen. Geen velige omgeving bij het kinderbad, stinkt, is opgeruwd beton en is vies. Water ijskoud en ligt in de schaduw achter op het park. Slecht onderhoud aan de tuin. KAmers niet schoon, zelfs vies en schimmelplekken. Om bij het strand te komen met een buggy de hoge bult op (4x keer per dag) auto's razen voorbij, andere optie met golfkar, maar ook niet veilig. Balie en hal personeel wel zeer vriendelijk. eten kan er mee door, werd met iedere maaltijd minder. Zwembaden werden niet schoongemaakt, tafels niet opgeruimd. We konden met de kleine ergens gaan zitten en hij voornamelijk in zijn tent of buggy. Wij waren er in dezelfde periode als de onderstaande recentie. Ook wij zijn naar een ander hotel gegaan.

Hotel Mio Bianco Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)