Hotel Mio Bianco Resort

KinderhotelWeer vandaag28°17°
Hotel Mio Bianco Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Mio Bianco Resort voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Mio Bianco Resort in het Nederlands

nooit meer!!!!!

linda
20-11-2013

1 dag voor vertrek kregen we van touroperator te horen dat hotel goldenbeach al ging sluiten, ze hebben ons als alternatief hotel mio bianco aangeboden, dit aanbod namen we erg graag aan, ook de appartementen hoe het op de site stond waren we erg verrast, bij aankomst op 3 oktober, kregen we een kamer wat niet staat aangegeven op de foto, dit was de 1e teleurstelling voor ons, toen we de douche gingen bekijken overal schimmel en niet fris, ook geen zitje op het balkon erg jammer, hier ook geen animatie en niks te beleven, glijbanen waren ook al dicht, geen drinken in het restaurant, we moesten naar buiten voor de drinken. ook savonds is hier niks te doen, en het ligt behoorlijk afgelegen. het eten was erg koud en steeds hetzelfde en erg koud, geen variatie en erg vies. savonds op de kamer hebben we maar een zak chips opengetrokken. en van het eten kregen we ook last van ons maag, hier hebben we 1 dag gezeten. de volgende dag zijn we door touroperator overgeplaats mio bianco nooit meer!

Gereisd Met partner in oktober 2013

dit nooit meer

mariska
29-10-2013

wij zoude 1 oktober 2013 op vakantie gaan in hotel golden beach, wij werden een paar uur voor vertrek gebeld door touroperator dat golden beach gesloten was, wij konden alleen nog naar hotel mio bianqo. toen we hier aankwamen was ook dit hotel al voor de helft gesloten, geen anitmatie, restaurant half open, bar dicht. glijbanen buiten werking. het eten wat er lag was lauw of koud. en elke dag hetzelfde.de koekjes en cakjes van 16.00 kreeg je ook weer als ontbijt, na de 3de dag begint dat echt te vervelen. drinken moest je buiten halen omdat de bar in het restaurant gesloten was. de eerste 3 dagen regen gehad dus moest je in de regen gaan staan voor drinken te halen. savonds is er niks te beleven, buiten het hotel ligt er niks en het is er erg donker en afgelegen. na de 4de dag hebbe wij een ander hotel gekregen van touroperator. dit heeft onze vakantie weer goed gemaakt.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer!

C. de Boer
13-10-2013

Omdat het geboekte hotel vroeger ging sluiten zijn we in dit hotel terecht gekomen. Het eten was lauw, weinig keuze, iedere dag hetzelfde, de middag snack was frites en hamburgers die er uren later nog lagen. Het personeel had er totaal geen zin meer in. Het was koud in de eetzaal, zo koud dat het personeel in een trui en zelfs één constant met een jas aan liep. Animatie was er niet meer. Gelukkig konden we van onze reisorganisatie na twee dagen al naar een ander hotel

Gereisd Anders in oktober 2013

Rdelijk hotel

J Oosterom
10-10-2013

In november 2012 bij een touroperator geboekt voor hotel Golden Beach. Bij aankomst op het vliegveld van Bodrum op 24 september na 2 uur vertraging kregen we van de hostess te horen dat er voor 35 personen overboekt was bij Golden Beach. Dus moesten we naar hotel Mio Bianco. Na alle negatieve berichten bij Zoover over hotel Golden Beach waren we blij dat we daar niet naar toe moesten. Alleen werd de ware reden niet echt verteld. De hostess draaide er wat omheen. We hebben in hotel Mio Bianco toch al bij al een leuke vakantie gehad. De kamers waren mooi en schoon alleen kon de badkamer wel een goeie schrob beurt gebruiken. Het eten was goed. Alleen jammer dat er totaal geen animatie meer was en dat je bij slecht of koud weer geen aparte zaal was waar je goed kon vertoeven. En ook vonden wij het jammer dat je 's avonds niet even een wandelingetje kon maken omdat het hotel toch aan een drukke weg ligt en er geen voetpad lag en het er erg donker was.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Heerlijk gehad!

Monique
22-9-2013

Vanuit Golden Beach overgeplaatst naar Mio Bianco.. Wat een verschil. Frisse lichte schone hotelkamer, leuk zwembad en een mooi stand met steiger met heerlijke ligbedden en muziek! En vooral het eten was lekker & gevarieerd. Kortom nog een heerlijke paar laatste dagen van onze vakantie hier gehad!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Fantasties Hotel. Een Aanrader

Ron
8-9-2013

Hotel Mio Bianco is een heel fijn appartementen complex. De appartementen hebben een zeer mooie inrichting, zijn Luxe en het appartement waar wij waren had zelfs een Prive terras aan het water. Het restaurant was heel goed er werd een ruim aanbod geboden aan eten en drinken en het personeel is vriendelijk en beleeft. Het Hotel is zeker 4 sterren waardig de schoonmaak is ook super Niets negatiefs over dit hotel te bedenken dus. Een aanrader

Gereisd Met partner in september 2013

nooit meer

alex
11-2-2013

Geen fijne 3 dagen gehad. Personeel wel aardig maar niet echt gemotiveerd om alles schoon te houden. Zelf tafel, kinderstoel e.d. schoongemaakt. Onze baby kroop 5 meter en was zwart. Na melding van glas niet meer rond laten kruipen. Geen velige omgeving bij het kinderbad, stinkt, is opgeruwd beton en is vies. Water ijskoud en ligt in de schaduw achter op het park. Slecht onderhoud aan de tuin. KAmers niet schoon, zelfs vies en schimmelplekken. Om bij het strand te komen met een buggy de hoge bult op (4x keer per dag) auto's razen voorbij, andere optie met golfkar, maar ook niet veilig. Balie en hal personeel wel zeer vriendelijk. eten kan er mee door, werd met iedere maaltijd minder. Zwembaden werden niet schoongemaakt, tafels niet opgeruimd. We konden met de kleine ergens gaan zitten en hij voornamelijk in zijn tent of buggy. Wij waren er in dezelfde periode als de onderstaande recentie. Ook wij zijn naar een ander hotel gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

Kleinschalig

Sam1989
23-11-2012

De kamers zien er nieuw en schoon uit, alleen de Kamers in hoofdgebouw nieuw, Het eten is prima voor een week maar zeker niet voor een langere periode erg op de Turkse toeristen gericht is. Het personeel erg onvriendelijk........Isabell is een uiterst vriendelijke hotel-hostess TOP...

Hotel Mio Bianco Resort voor ons zeker geen volgende keer.......

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk relaxen in Mio Bianco!

Knot
24-10-2012

Mio Bianco is een prima, mooi en leuk hotel voor een ontspannende vakantie. Het is niet perfect, dat kan je naar mijn mening voor de prijs die je ervoor betaalt ook niet vragen. Het eten is er heerlijk, voldoende drankjes en een heerlijk zwembad. Ook aan de zee is het heerlijk toeven. Het personeel is niet onvriendelijk. Ze zijn wat angstig voor de taalbarriere, want het Engels van een aantal personeelsleden is inderdaad niet voldoende. Spreek je een paar woordjes Turks, dan leven ze helemaal op en zijn ze allemaal je vrienden! Het is wel jammer dat simpelweg niet alles op orde is in het hotel, zoals sommige kamers en de prachtige ruimtes bovenin het gebouw die niet worden gebruikt. Maar: wil je voor niet teveel geld een ontspannen vakantie en goed kunnen eten en drinken en niet teveel ondernemen, dan is Mio Bianco een perfecte optie!

Wij hebben in Mio Bianco een heerlijk relaxte vakantie gehad en kwamen volledig uitgerust weer thuis.

Gereisd Met partner in september 2012

dit nooit meer

cwillekes
19-10-2012

het is een hotel dat niet meer dan 2 sterren verdient op de muren in de slaapkamers zitten grote schimmel plekken de badkamer is bijzonder smerig de bank in de woonkamer is zo vies dat je er niet op wilt zitten de vloeren zijn zo vies dat je voetzolen zwart zijn als je er met blote voeten over de vloer loopt in het zwembad zit een dikke laag schimmel langs de rand als je gaat eten moet je eerst je tafel schoon maken alles plakt het enige dat er goed is is het eten .wij hebben de zevende dag van onze vakantie de hostess gebeld en binnen een half uur zijn we in een ander hotel geplaatst

Gereisd Met partner in oktober 2012

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mio Bianco Resort in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mio Bianco Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.