Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial

Hotel Magic Life Club Bodrum Imperialsterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Turgutreis (bij Bodrum)

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Life Club Bodrum Imperial voor je op een rij gezet:

• All inclusive

78 reviews over Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial

• 2019
    8T1097010-09-2019

Top vakantie, super!

Prachtig ligging, leuk sfeer, erg groen leuk strand en zwembaden. Aan de sanitair kan iets gedaan worden maar echt niet slecht. Vriendelijk en respectvol personeel. Goede restaurant, goed service naar een clinic/doktor. Activiteiten en shows voor iedereen. Een wellness en hamam die we ieder dag hebben bezocht. Aan de winkel in hotel kan wat aan gedaan worden, heb slecht ervaring. Super vriendelijk fotograaf dat we leuke foto sessie hebben gehouden met de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8lootens dirk30-09-2017

rustgevend in in prachtig domein

wat een prachtig domein en ook de verzorgde sauna en flora. zeer groot zwembad met genoeg animatie (vree wijs team) ook kun je rust vinden met een prachtig uitzicht op zee. het eten is zeker 4* waard (misschien iets te lauw) maar met smaak en genoeg keuze voor iedereen .dankzij tussenkomst van manager om een situatie op te lossen (kamer met zeezicht gekregen met uitzonderlijk mooi frontaal zeezicht) was adembenemend groot daarvoor dank .bodrum is met de dolmus goed bereikbaar (30 min a40 min )ook de terugkeer zeer gemakkelijk.ook mensen met kinderen is dit hotel aan te raden gezien de kindvriendelijkheid .ik zou zeggen laat je verleiden in een groene oase en rust uit.familie lootens-lecluyse dit hotel is voor ons een 8.6 waard

Gereisd met partner in september 2017

• 10Frederik Van Assche27-07-2013

Super vakantie!

Mega gezellig hotel! Alles perfect in orde. Toffe ligging in een baai. Wel niet vlakbij Bodrum zelf, maar daardoor heb je hier rust. Lekker van eten en vriendelijk personeel. Voor kinderen tussen 12 en 15 jaar is er 'The Hangout'. Een tof (Scandinavische) animatieprogramma. De kinderen waren er dolenthousiast over en willen volgend jaar al terug naar hier komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8anoniem14-10-2010

beoordeling hotel

Wij waren de eerste 2 weken van oktober naar bodrum afgezakt. Alles was naar wens zoals we van een maic life keten hadden verwacht enkel het eten was redelijk koud. Het antwoord van het management was dat er een mircogolf beschikbaar was. Dit vond ik persoonlijk echt niet kunnen. Misschien had dit er ook alles mee te maken dat het hotel toch eind oktober dicht gaat en verkocht zal worden aan een engelse touroperator. Maar toch jammer dat de mensen deze slechte ervaring moeten meemaken tenslotte hebben zij ook betaald voor een leuke vakantie.

Gereisd met partner in september 2010

• 8kathleen30-08-2010

gezellig resort met veel animatie

net leuke vakantie achter de rug in magic life. Het resort ligt in een mooie baai, maar buiten het hotel is er niks. daar er in het hotel zelf veel activiteiten zijn maakt dit het ruimschoots goed. De haven en omgeving in Bodrum is heel levendig met veel winkeltjes en marktje en ongeveer half uurtje met de bus. Goed georganiseerde activiteiten en animatie zowel overdag als 's avonds. De kamers zijn ok en het eten is gevarieerd met veel keuze bufetten. Zeker een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10inchi17-08-2010

supervakantie

Super animatieteam-zeer goed management-lekker eten - in één woord : aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Ellen29-07-2010

G-E-W-E-L-D-I-G

in een woord GEWELDIG!! de ligging is een klein minpuntje, maar door het mooie risort hoef je eingelijk nergens naar toe! Het eten heel erg lekker!! mooi zwembad aardig animatieteam, wel oosterijks, maar dat was geen probleem want ze probeerde zo goed mogelijk Engels te spreken. handdoeken inclusief, Alles was eingelijk inclusief! mooie kamers! alleen was bij onze kamer de vloer niet gedaan dus als je er met blote voeten liep , wel vieze voeten kreeg:P

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Patrick, Conny en de kinderen14-07-2010

leuke vakantie

Wij zijn er geweest van 29/06 tot 10/07 en hebben er een leuke vakantie doorgebracht, fantastische animatie voor de kinderen niet zo groot als de andere Magiclifes maar best in orde. De kamers al wat ouder en zijn misschien eens aan renovatie toe. Het hoofdrestaurant was soms heel druk maar wij gingen dan ook dagelijks à la carte eten wat dit ruimschoots goed maakte.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 10alexia gobin28-06-2010

ZALIGSTEOOIT

Dit was de droomvakantie van ons . We hebben ons rot geamuseerd. De shows waren zowel voor kinderen als volwassenen geschikt. Het was WARM en THE BEST.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10Roos24-06-2010

Geweldig, goed Hotel.

Wij Hebben een super vakantie gehad. Niets was verkeerd aan dit hotel. Wij hebben veel Luxe resorts bezocht, maar dit staat nu boven aan ons lijstje! Personeel super aardig, Animatie Team voor jong en oud Super. De Shows, de zwembaden, de kamers alles is gewoon perfect. Haast geen nederlanders, veel duitser. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand50 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats