Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial

KinderhotelWeer vandaag25°18°
8,6

75 reviews over Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial in het Nederlands

Anders

rustgevend in in prachtig domein

lootens dirk
30-9-2017

wat een prachtig domein en ook de verzorgde sauna en flora. zeer groot zwembad met genoeg animatie (vree wijs team) ook kun je rust vinden met een prachtig uitzicht op zee. het eten is zeker 4* waard (misschien iets te lauw) maar met smaak en genoeg keuze voor iedereen .dankzij tussenkomst van manager om een situatie op te lossen (kamer met zeezicht gekregen met uitzonderlijk mooi frontaal zeezicht) was adembenemend groot daarvoor dank .bodrum is met de dolmus goed bereikbaar (30 min a40 min )ook de terugkeer zeer gemakkelijk.ook mensen met kinderen is dit hotel aan te raden gezien de kindvriendelijkheid .ik zou zeggen laat je verleiden in een groene oase en rust uit.familie lootens-lecluyse dit hotel is voor ons een 8.6 waard

Super vakantie!

Frederik Van Assche
27-7-2013

Mega gezellig hotel! Alles perfect in orde. Toffe ligging in een baai. Wel niet vlakbij Bodrum zelf, maar daardoor heb je hier rust. Lekker van eten en vriendelijk personeel. Voor kinderen tussen 12 en 15 jaar is er 'The Hangout'. Een tof (Scandinavische) animatieprogramma. De kinderen waren er dolenthousiast over en willen volgend jaar al terug naar hier komen.

beoordeling hotel

anoniem
14-10-2010

Wij waren de eerste 2 weken van oktober naar bodrum afgezakt. Alles was naar wens zoals we van een maic life keten hadden verwacht enkel het eten was redelijk koud. Het antwoord van het management was dat er een mircogolf beschikbaar was. Dit vond ik persoonlijk echt niet kunnen. Misschien had dit er ook alles mee te maken dat het hotel toch eind oktober dicht gaat en verkocht zal worden aan een engelse touroperator. Maar toch jammer dat de mensen deze slechte ervaring moeten meemaken tenslotte hebben zij ook betaald voor een leuke vakantie.

gezellig resort met veel animatie

kathleen
30-8-2010

net leuke vakantie achter de rug in magic life. Het resort ligt in een mooie baai, maar buiten het hotel is er niks. daar er in het hotel zelf veel activiteiten zijn maakt dit het ruimschoots goed. De haven en omgeving in Bodrum is heel levendig met veel winkeltjes en marktje en ongeveer half uurtje met de bus. Goed georganiseerde activiteiten en animatie zowel overdag als 's avonds. De kamers zijn ok en het eten is gevarieerd met veel keuze bufetten. Zeker een aanrader !

supervakantie

inchi
17-8-2010

Super animatieteam-zeer goed management-lekker eten - in één woord : aanrader !

G-E-W-E-L-D-I-G

Ellen
29-7-2010

in een woord GEWELDIG!!

de ligging is een klein minpuntje, maar door het mooie risort hoef je eingelijk nergens naar toe!

Het eten heel erg lekker!! mooi zwembad aardig animatieteam, wel oosterijks, maar dat was geen probleem want ze probeerde zo goed mogelijk Engels te spreken.

handdoeken inclusief, Alles was eingelijk inclusief! mooie kamers! alleen was bij onze kamer de vloer niet gedaan dus als je er met blote voeten liep , wel vieze voeten kreeg:P

leuke vakantie

Patrick, Conny en de kinderen
14-7-2010

Wij zijn er geweest van 29/06 tot 10/07 en hebben er een leuke vakantie doorgebracht, fantastische animatie voor de kinderen niet zo groot als de andere Magiclifes maar best in orde.

De kamers al wat ouder en zijn misschien eens aan renovatie toe.

Het hoofdrestaurant was soms heel druk maar wij gingen dan ook dagelijks à la carte eten wat dit ruimschoots goed maakte.

ZALIGSTEOOIT

alexia gobin
28-6-2010

Dit was de droomvakantie van ons .

We hebben ons rot geamuseerd.

De shows waren zowel voor kinderen als volwassenen geschikt.

Het was WARM en THE BEST.

Geweldig, goed Hotel.

Roos
24-6-2010

Wij Hebben een super vakantie gehad. Niets was verkeerd aan dit hotel. Wij hebben veel Luxe resorts bezocht, maar dit staat nu boven aan ons lijstje! Personeel super aardig, Animatie Team voor jong en oud Super. De Shows, de zwembaden, de kamers alles is gewoon perfect. Haast geen nederlanders, veel duitser. Wij komen zeker terug!

Een echt familiehotel

de bie sophie
30-5-2010

Het hotel is vooral een familiehotel maar we hebben ons toch goed kunnen vermaken. het animatieteam doet echt hun best om het iedereen naar hun zin te kunnen maken. Als je duits spreekt heb je een voordeel want het hotel is van een oostenrijkse groep,maar ze doen hun uiterste best om engels te praten. Het eten was lekker,alleen waren sommige gerechten soms wat koud en dat is wel zonde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Club Bodrum Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.