Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale
8,1

58 tips over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

Kirsten, 30-5-2015
Gümüslük is een erg schattig havenstadje / dorpje. Heel authentiek, makkelijk te bereiken met de dolmus.
Herman_rietveld, 24-5-2015
Op het strand of op de pier lig je wat rustiger als de muziek van de animatie je iets te heftig wordt. Ruim voldoende plaats, prima bedden en parasols.
Mark en Silvia, 27-1-2015
Ook het animatie Team was erg leuk,voor de kleine kinderen en ook de grotere kinderen maar de volwassenen als je het leuk vind komen ook aan bod.. de jongens en meiden doen echt alles om het zo leuk en gezellig mogelijk te maken ...

We hebben een aantal aanbieders voor Kadikale Resort / Club Kadikale voor je op een rij gezet:

JenC, 30-10-2014
Bezoek een dagje het authentieke vissersdorpje Gumusluk. Hier kan je door het laagstaande water naar Rabbit Island lopen (neem wel waterschoenen mee, ivm kleine stenen). Vanuit het resort kan je daar naartoe lopen (45m) of pak je de Dolmus voor ongeveer 3TL. Ook een bezoekje aan Turgutreis is zeker de moeite waard, mensen zijn zeer vriendelijk, komen soms spontaan een praatje maken zonder bijbedoelingen. Geen vervelende verkopers. Fortje bovenop de berg van het resort: mooie foto locatie.
Els_22, 11-10-2014
De gewone kamers zijn maar klein en donker. Kamers met zeezicht zijn een hele klim naar boven zonder liften maar zijn echt veel beter...
Fam Kluijtmans, 11-9-2014
Boottocht gemaakt met de Thomas boot voor 30 e p persoon incl iets te eten op de boot,alleen de drank is apart betalen.Een aanrader omdat je 7 uur op de boot zit voor die prijs.

de Barse, 16-8-2014
Eigenlijk geen. Misschien iets te zeggen over de discotheek welke weinig animo had.
estervansonsbeek, 9-8-2014

-handdoeken service geopend tussen 09.00-12.00 en 14.00-18.30u

-boottocht maken met de 'Thomas boot' welke door een lokale operator in het hotel wordt gepromoot (loopt rond).

-dagje naar Kos

-dagje Bodrum met bezoek aan het fort

-gezinsbehandeling in de hamam (scrub, foammassage, oliemassage, masker, etc) (onderhandel over de prijs!)

Trees, 3-7-2014
De Piratenboot met Thomas is zeker een aanrader!
Mechiel, 30-6-2014

Ga naar Dalyan en Kos!

Dalyan kan je Caretta Caretta schilpadden zien en is gewoon super mooi

Kos is echt leuk op de fiets/scooter