Hotel Grand Park Bodrum

8.5Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Turgutreis (bij Bodrum)

8.5Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Park Bodrum voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Geniet van prachtig uitzicht op zee in het Grand Park Hotel in Bodrum of lig binnen twee minuten lopen zelf in die zee. Geen strandliefhebber? Er zijn ook binnen- en buitenzwembaden aanwezig met glijbanen en een animatieteam staat klaar voor de kids. Met de Dolmus of taxi kun jij al voor een paar euro naar het centrum van Turgutreis of Bodrum.

1319 reviews over Hotel Grand Park Bodrum

• 2019
    9Lotte05-10-2019

Erg genoten!

Momenteel genieten we van onze laatste dag in Grand Park Bodrum. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Perfect om even een weekje bij te komen. De kamers zijn netjes, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, er is voldoende plaatst aan het zwembad en aan het strand, alles is schoon en netjes en het ligt op een rustige plek. Wat ons betreft een echte aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 09-10-2019

Beste Lotte, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Loek Elsinga15-09-2019

Prettig en goed verzorgd hotel

Prima hotel alles wordt erg goed verzorgd en schoon gehouden . De gehele dag lopen er toppers bij het zwembad om alles keurig schoon te houden. Kamers prima bedden elke dag schone handdoeken prima verzorgd. Super aardig personeel in de bediening TOP. Eten is prima veel variatie. Ligt ver vanaf Bodrum centrum 22 km maar dat weet je van te voren met de taxi ben je er in 30 a 40 min kost ongeveer € 18. Jammer dat er een erg opdringerigen Hamam verkoper je ontvangt als je net 5 min gearriveerd bent en je koffer staan nog bij de receptie deze probeert je dan een hamam/ massage behandeling op te dringen voor de belachelijke prijs van € 80 .Als je hier niet op in gaat is hij boos gedurende je hele verblijf ÉÉN duidelijk MIN PUNT de muziek bij het grote zwembad is zo luit dat je daar je eigen muziek door de oordopjes heen hoort ( stonden op vol volume). Als je vraagt of het iets zachter kan wordt dit volledig genegeerd. Nergens stilte 😡

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 05-10-2019

Beste Loek Elsinga, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Petra14-09-2019

Geweldig

Goede vakantie gehad, niks op het hotel aan te merken. Eten is lekker. De wifi is heel erg goed hier een groot pluspunt. Onze kamer was ruim, badkamer schoon en netjes. Mooie zwembaden en meteen aan het strand. Geen handdoekje leggen hier. Alles wordt hier goed bijgehouden, van tuinieren tot aan schoonmaak. Vriendelijk personeel en enkele personeelsleden spreken ook Nederlands wat gemakkelijk is. Het hotel raden we aan.

Beste Petra, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 7Ingrid Van Wezel-Blad12-09-2019

Een dikke voldoende voor dit hotel

Dit hotel is prima ik geef het een 7,5, eten en drinken redelijk tot goed, kamers en hygiene, goed, maar wel iets minder als bijvoorbeeld royal wings in Lara. In omgeving geen winkels. Dus al met al goede vakantie gehad , maar een week is genoeg!!!

Beste Ingrid Van Wezel-Blad, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 7Hvis09-09-2019

Geen top hotel

Valt ons helaas tegen. We zijn er nu paar dagen, maar eten is niet echt lekker. Vaak zijn dingen koud. Personeel komt bijna niet om je bestelling ban drankje op te nemen. In de buurt helemaal niets te doen!! Om te shoppen moet je echt een taxi nemen. Hotel kamer is prima. Zwembad is best koud. Gast service is wel erg vriendelijk. Animatie doet het ook leuk. Maar voor ons is dit hotel geen topper en zeker niet voor herhaling vatbaar. Meer 4 sterren hotel. Wij raden het niet aan om hier heen te gaan. Zijn in veel hotels in Turkije geweest en er zijn heel veel betere hotels!

Beste Hvis, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9Hallet08-09-2019

Geslaagde vakantie

Super geslaagde vakantie. Het eten is heel gevarieerd en lekker, het is ook positief dat er niet alleen maar buitenlandse gerechten zijn maar ook gewoon nog traditionele Turkse gerechten. Jammer dat merendeels van het personeel geen vreemde taal spreekt, een gezellig praatje maken gaat dan lastig. De schoonmaak is goed. Als er iets kleins was wat we vroegen werd er altijd gehoor envervolg aangegeven. Eerste keer met touroperator en goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Beste Hallet, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Bodrum. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 5Bulent Ozen04-09-2019

Nooit meer

Laat ik meteen met de deur in huis vallen, dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard. Laten we het houden op een goede 4 sterren. Bij aankomst kregen een kamer zonder balkon ( balkon was er wel maar mag de naam balkon niet dragen 55 cm x 55 cm) met uitkijk op een muur. Om maar te zwijgen over de hoofdleiding van de airco die pal boven de kamer was geplaatst. Na ons geklaag kregen we gelukkig zonder poes pas een andere kamer. Ik wil wel aanmerken, als je een 5 sterren hotel bent kun je niet maken om je gasten een kamer aan te bieden die uitkijkt op een muur !! ( kamer 4435 … of iets in e buurt .. )
    Het eten : Aan vlees, vis en groente geen gebrek. Volle desert planken …. maaaaaaaar de kwaliteit pfff ver onder de maat !! ik had het idee dat de produkten die we geserveerd kregen rechtstreeks uit de vriezer kwamen. De smaak was niet best. Geen aanrader.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 05-09-2019

Beste Bulent Ozen, Eerst en vooral willen we u bedanken voor uw verblijf in Grand Park Bodrum en de genomen tijd om uw recensie over uw vakantie te plaatsen.

We zijn teleurgesteld over uw, naar onze standaarden, ongewone ervaring. Ons personeel probeert met grote inspanningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, ook tijdens de drukkere perioden.

We nemen feedback van gasten zeer serieus en deze reactie zal daarom worden gedeeld met ons team zodat we kunnen doorgaan met het verbeteren van onze service.

Wij hopen u weer te mogen welkomen in ons hotel,

• 8K en v03-09-2019

Aanrader

Hallo We hadden een week geboekt in eind augustus met onze dochtertje van 14 maanden. Grand park bodrum is een goede en prettig hotel . Je wordt netjes behandeld door de personeel . Personeel zijn allemaal zorgzaam en staan klaar om je te helpen. Het eten is heerlijk en elke dag wat anders en elke dag activiteiten en de hele dag door. Ligging van het hotel is prima direct aan het privé strand en met halfuur ben je in het bodrum centrum. Het hotel ligt 50 min van de bodrum vliegveld. Hotel kamers zijn wat verouderd vooral de badkamers zijn aan renoveren toe !! We hebben de volgende dag een andere kamer gevraagd bij de receptie omdat de kamer heel klein was en de badkamer heel oud was ( daar doen ze niet moeilijk over ) En de andere kamer was wel wat beter en groter . Airco en WiFi is goed in beide kamers koffie en thee en fris drankjes beschikbaar . Tip. Man van de hammam is heel irritant en duur en niet beleefd (niet bij hem) .

Beste Ken, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 9greet27-08-2019

fijn vakantie park

een fijn vakantie park bijzonder schoon en vriendelijk personeel.kamer is ook schoon en je krijgt als je dat wilt elke dag schone handdoeken bed 1 keer in de 3 dagen verschoond maar ook dat kan je door middel van een kaart op je bed te leggen vaker krijgen.min-puntje de soort sprei/deken waar je onder slaapt die is erg klein en kriebelt.heb zo'n deken erbij gevraagd en gekregen maar omdat het zo kriebelde onder mijn eigen badlaken geslapen.eten is ook prima ook heel veel keuze.wat ik ook vreemd zelf vond is dat kinderen soort plastic beker kregen met goudvisje erin vind dat echt niet kunnen.voor kinderen is het er echt heel fijn word veel georganiseerd.ook voor volwassenen maar wij hebben daar zelf niet zoveel mee.wel fijne strandbedjes en op de pier is het heerlijk toeven ook daar word alles goed schoon gehouden.al met al een fijn park en een aanrader.

Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 30-08-2019

Beste Greet, Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• 10Verschoren27-08-2019

Top hotel

Mooi hotel, vlak en goed rolstoeltoegankelijk. De kamer was proper en na het bedverzachter gekregen te hebben, hebben we lekker kunnen geslapen. Als er een probleempje was dan was Bo van de Guest Relations altijd daar om te helpen echt fijn en gezellig ook. Al het personeel van de schoonmaaksters tot aan de obers zijn even vriendelijk. Genoeg keuze bij het eten. Een 10 op 10 voor dit hotel, een hele fijne vakantie gehad.

Beste Verschoren, Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Bodrum. En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën