Hotel Bendis Beach

Hotel Bendis Beach
7,6

17 tips over Hotel Bendis Beach

Martin, 28-9-2015

Voor 1,50 euro per persoon reis je met de dolmus naar Turgutreis. Hier kun je bij restaurant La Villa letterlijk op het strand eten terwijl je naar de ondergaande zon kijkt!

Op zaterdag is er in Turgutreis een grote markt waar het erg leuk is om te shoppen. Ook is er een versmarkt met lekker vers en goedkoop fruit.

Elderik, 10-7-2015
heel jammer als je aan zwembad komt dat er geen bedjes meer vrij zijn ,ik kwam om 06.02 uur en geen bedje meer vrij.daar moeten ze echt iets aan doen..
Cyril en Margaret Holten , 29-5-2015

Voldoende aanbiedingen via Selim voor leuke uitjes zoals:

#Een bootreis langs de stranden,(details komt ie zelf vertellen je kunt hem niet missen )

# Een marktbezoek

en deze uitjes zijn een stuk goedkoper als bij je eigen

# Er is een hamam en sauna bij het hotel, de hamam is heerlijk, wij hebben genoten van verschillende treatments voor een mooie prijs.

Het strand ligt heel dichtbij je kunt er vanuit het hotel zo heenlopen , Het hotel geeft je een badhandoek .

We hebben een aantal aanbieders voor Bendis Beach voor je op een rij gezet:

ingrid, 27-5-2015
De boot langs de kust is heel leuk om te doen. En de hamman was ook heerlijk
Chris Hof, 7-10-2014

Zeker voor mensen die slecht ter been zijn prima!

Alles gelijkvloers. Mits je ook je kamer op de begane grond hebt.

Geertml, 4-7-2014

- Gumusluck (klein vissersdorpje)

- Strand in het plaatsje Ortakent

- Dagje Kos Griekenland

M.Schouten, 21-6-2014

De Hamam bij het hotel is heerlijk! Echt een aanrader!

Verder werden via het hotel excursies georganiseerd waaronder een boottocht langs de noord-/zuidkust. Vervoer en lunch zijn hierbij inbegrepen. Goed geregeld!

Voor de jongeren wordt ook 1-2 keer per week geregeld dat ze uit kunnen gaan in Gümbet, vervoer is geregeld.

Eveline, 8-6-2014
Bezoek kos! Transfer is maar 20 minuten
vanmassenhove catherine, 1-6-2014
neemt een puletje mee voor s avonds aan de bar wat fris aan gezien die zich buiten bevind
Gerrianne Wessels, 16-10-2013

turgutreis centrum ben je binnen 10 min. met dolmus (3 lira p.p)

bodrum centrum ben je binnen 45 min. met dolmus (6 lira p.p)

boottrip is een aanrader! (burak-3) erg leuk en niet duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Bendis Beach voor je op een rij gezet: