Hotel Bendis Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°13°
Hotel Bendis Beach
9,8

Laatste review

Super leuke kamer en het eten is echt lekker, genoeg variatie soms in de rij maarja hoort bij all inclusive, animatie was toen slecht met onderlinge ruzies enzo en 's avonds niet veel te doen in de omgeving.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

136 reviews over Hotel Bendis Beach in het Nederlands

liever niet in september.

leny C,
1-2-2017

Informeer maar eerst wanneer ze gaan sluiten!! in september gegaan maar de laatste 4 dagen waren ze alleen maar aan het inpakken en schoonmaken. De eigenaar ontwijkt je alsof je de pest heb!

Komen hier niet meer

Inèz Deman
17-9-2016

Wij kregen een kamer met zicht op zwembad bij aankomst kamer ronduit Smerig!!! Urine in toilet glazen wand badkamer heel vuil. Bruine wc borstel midden in badkamer gewoon op de vloer, vuile lakens. Airco tweemaal stuk gegaan. Met tegenzin toch komen maken maar hebben 2 uren in kamer moeten wachten tot iemand kwam. Dan nog niet gesproken van onvriendelijk personeel! Zijn gegaan op vakantie tijdens offer feest doe dit nooit. De turken krijgen dan luxe behandeling en als toerist krijg je zelfs nog geen vriendelijk woord!! Zelfs gaat het zo ver dat turken eten geserveerd krijgen en als toerist je eten en drank zelf moet gaan halen. Wij waren niet enige toeristen die hier over klaagden!! Hier komen wij nooit meer!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bendis Beach voor je op een rij gezet:

Het was geweldig, zou er zo weer heen gaan

Leontine schuiling
16-9-2016

Ik vond alles goed, kan niet bedenken wat er niet goed was. Service was uitstekend, personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

super fantastisch

kees
10-8-2016

gewoon zeeer goed verblijf , zowel personeel , animatie als gasten. zijn er ruim twee weken geweest , hebben er een fantastische vakantie gehad.vooral die drie van het animatieteam hebben er mede voor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad.om het niet te hebben over de vriendelijkheid van de bediening , een voor een vrolijke , vriendelijke gasten. om een lang verhaal kort te maken een SUPER vakantie gehad , gaan er zeker nog een keer heen.

Fijne vakantie maar ....

Edwin
7-8-2016

Zoals andere mensen al hebben aangegeven is het een kleinschalig complex, dit heeft verder niets te maken met de uitrusting of kwaliteit van het hotel maar je kunt dus niet "anoniem" opgaan in de menigte (c;

Het klopt helaas dat het personeel en de manager slecht tot geen Engels spreekt, ook de aanwezige verpleegkundige spreekt GEEN Engels en dat is een kwalijke zaak. Over het algemeen zijn de mensen best aardig en doen hun best, het personeel en de manager zijn het niet altijd eens over wat "klantvriendelijkheid" nu inhoudt en het personeel werd zo nu en dan onvriendelijk teruggefloten door de manager. Dit geeft je een ongemakkelijk gevoel.

In de periode dat wij in het hotel verbleven waren voldoende vrije bedjes aanwezig. Rond het zwembad zijn goeie parasols aanwezig die groot genoeg zijn om bescherming te bieden tegen de zon, op het strand zijn de parasols beduidend kleiner en laten meer zonlicht door. Het hotel heft een Eigen stuk strand waar allen hotelgasten mogen liggen, helaas is er geen toilet aanwezig bij strand ... wel een barretje waar alleen frisdrank wordt geschonken.

Het eten is heerlijk en er is werkelijk voldoende om uit te kiezen, er is natuurlijk altijd wel een avondje dat het net even iets minder is maar dat mag de pret niet drukken. Vreemd genoeg wordt er zeer weinig vis aangeboden, in de twee weken dat wij er waren is maar vier keer vis geserveerd.

Wat ook jammer was is dat het hotel behoorlijk afgelegen ligt, een lekkere wandeling zo na het eten langs de boulevard zit er dus helaas niet in. Om in de bewoonde wereld te komen moet je een taxi of dolmus nemen maar om dat nu elke avond te doen is iets teveel van het goede.

Het is zeker geen slecht hotel maar als je een ster meer kunt betalen dan zou ik dat zeker doen!

Super vakantie gehad!

Familie Zwirs
28-7-2016

Wat een heerlijke vakantie van 2 weken hebben we met onze zoons van 4 en 6 jaar gehad!

Kamers:

Deze waren schoon, fris en groot genoeg voor 4 personen. Dagelijkse werden de kamers schoongemaakt, bedden opgemaakt en handdoeken verschoond. Een nadeel, de balkons zijn zo klein dat de geschikt is voor 1 persoon.

Complex:

Het complex is goed overzichtelijk, zowel vanaf de bar, als het zwembad konden we alles in de gaten houden, zoals het restaurant, de zwembad(je) met de 2 nieuwe glijbanen, als het sportveldje en het toiletgebouw. Het strand ligt op maar een paar meter afstand van het complex, prima te doen.

De wellness is heerlijk, het zit beneden in het complex, echt de moeite waard om even te gaan kijken. Het is zoveel mooier dan je verwacht. Ook de kinderen zijn van harte welkom, we hebben een lekkere behandeling gehad met z'n vieren voor maar 50 euro.

Restaurant:

prima eten (de hele dag) en voldoende variatie!

Boottocht:

Dagelijks komt er een jongen langs, die een aanbod doen om mee te gaan met een boottocht! voor maar 20 euro pp heb je een grandioze dag, inclusief transfer en eten. Onze jongens mochten gratis mee. Het zwemmen in de grot was echt heel leuk! De reisorganisatie bied deze boottocht ook, alleen voor 60 pp.

Personeel is wat stug, maar ze doen echt hun best!

Al met al, een perfecte vakantie voor een goedkoop prijsje!

Grandioos, voor deze prijs

Elly
3-7-2016

Eigenlijk heb ik nergens iets op aan te merken

Was geweldig

Leontine
31-1-2016

Service was erg goed, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Resort een beetje aan de kleine kant, maar verder prima.

Leuk hotel

Petra
20-10-2015

Het is een kleinschalig hotel. Eten was goed maar wij hebben beter gehad in andere hotels Turkije.Helaas niet veel vis en sochtends geen vers gemaakt eitje, maar het eten was absoluut niet slecht.Personeel was af en toe wel vriendelijk, wel slecht engels. Animatieteam matig.Excursies vragen naar touroperator host(Selim), super mooie excursies.Wat wij heel slecht vonden was dat er sochtends geen bedje meer vrij was omdat er snachts al handdoeken op werden gelegd.En vervolgens kwamen er veel gasten de hele dag niet opdagen.Werd niks aan gedaan.Tevens bij het strand. In de omgeving weinig te doen.Wifi was slecht.Disco was dicht.Kamers waren mooi en schoon.Turgutreis leuk plaatsje.Leuke vakantie gehad maar zullen niet snel weer naar dit hotel gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Bendis Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bendis Beach in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bendis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.