Hotel Bendis Beach

4.8Matig

Turkije, Egeïsche Zee, Turgutreis (bij Bodrum)

4.8Matig

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

143 reviews over Hotel Bendis Beach

• 2019
    4Monique05-06-2019

Echt Nooit meer

zeer onprofessioneel gebeuren en beleid. In het voorseizoen ontzettend saai, in directe omgeving niets te zien dan vuil en bouw. Geen barretje of restaurant, winkel. Verschrikkelijk strand, vuil en zwerfhonden, zere voeten strand. Wij waren er eind mei en zaten daar met ongeveer 20 gasten, Oostblok en Turken. We waren een aangename opvulling voor het onervaren jonge personeel dat gedrild en klaargestoomd werd voor de zomer. Bijna niemand spreekt Engels. Bedden zijn ontzettend slecht en douchen is voor kinderen maar ook volwassenen levensgevaarlijk. Ijskoud, lauw en dan uit het niets kokend heet en weer opnieuw..... Het eten is eenzijdig, lauw, klef en zonder smaak, weinig tot geen keus, heeft totaal niets met de Turkse keuken te maken. De Haman houd zich niet aan afspraken. Wij werden 2 keer weggestuurd terwijl er al betaald was door overboeking en dat met 20 gasten??? Zeer beperkte all-in
    als het gaat om alcoholische drankjes het meeste moet je 5€ voor betalen. Geen ijsjes voor kinderen en de zogenaamde snack is als het er is iedere dag hetzelfde. Bediening op het strand zeer slecht mijn man kreeg cola maar ik moest zelf mijn wijn halen, wederom word ook daar geen Engels gesproken. Cocktails zijn iedere keer verschillend ze gooien er maar wat in, er is geen fatsoenlijke kaart waarop staat wat er in gaat.... Niet zo handig voor mensen met een allergie ofzo. Afhandeling van onze klachten ter plekke zijn door touroperator ook niet naar tevredenheid afgehandeld. Zij lieten ons na aankomst ook aan ons lot over en de dag erna voor niets wachten op de reisleider!! Geen acceptabele compensatie gekregen en heel duidelijk gemaakt dat dit voor ons de slechtste vakantie was van ons leven en zeker niet 4 ster waardig. Ook de 9.4 van zoover die beweerd dat het fenomenaal is, is gebaseerd op 2013, is belachelijk, maar heeft ons wel op het foute spoor gezet met het kiezen van de bestemming. Een klacht geplaatst bij thuiskomst bij touroperator, dat is nu een week geleden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Peter Buschgens23-04-2019

Grandioos hotel en grandioze Zomervakantie

Bendis Beach is een grandioos klein hotel. Touroperator heeft mij 125 euro korting gegeven, omdat gedurende mijn vakantie er een irritante kinder waterglijbaan vlak voor mijn kamer werd geinstalleerd

Alleen gereisd in juli 2017

• Oude reviews

7wvz08-05-2017

Kamers top, eten top, bar top, animatie minder!

Super leuke kamer en het eten is echt lekker, genoeg variatie soms in de rij maarja hoort bij all inclusive, animatie was toen slecht met onderlinge ruzies enzo en 's avonds niet veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7leny C01-02-2017

liever niet in september.

Informeer maar eerst wanneer ze gaan sluiten!! in september gegaan maar de laatste 4 dagen waren ze alleen maar aan het inpakken en schoonmaken. De eigenaar ontwijkt je alsof je de pest heb!

Alleen gereisd in augustus 2016

• 5Inèz Deman17-09-2016

Komen hier niet meer

Wij kregen een kamer met zicht op zwembad bij aankomst kamer ronduit Smerig!!! Urine in toilet glazen wand badkamer heel vuil. Bruine wc borstel midden in badkamer gewoon op de vloer, vuile lakens. Airco tweemaal stuk gegaan. Met tegenzin toch komen maken maar hebben 2 uren in kamer moeten wachten tot iemand kwam. Dan nog niet gesproken van onvriendelijk personeel! Zijn gegaan op vakantie tijdens offer feest doe dit nooit. De turken krijgen dan luxe behandeling en als toerist krijg je zelfs nog geen vriendelijk woord!! Zelfs gaat het zo ver dat turken eten geserveerd krijgen en als toerist je eten en drank zelf moet gaan halen. Wij waren niet enige toeristen die hier over klaagden!! Hier komen wij nooit meer!!!!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Leontine schuiling16-09-2016

Het was geweldig, zou er zo weer heen gaan

Ik vond alles goed, kan niet bedenken wat er niet goed was. Service was uitstekend, personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8kees10-08-2016

super fantastisch

gewoon zeeer goed verblijf , zowel personeel , animatie als gasten. zijn er ruim twee weken geweest , hebben er een fantastische vakantie gehad.vooral die drie van het animatieteam hebben er mede voor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad.om het niet te hebben over de vriendelijkheid van de bediening , een voor een vrolijke , vriendelijke gasten. om een lang verhaal kort te maken een SUPER vakantie gehad , gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Edwin07-08-2016

Fijne vakantie maar ....

Zoals andere mensen al hebben aangegeven is het een kleinschalig complex, dit heeft verder niets te maken met de uitrusting of kwaliteit van het hotel maar je kunt dus niet "anoniem" opgaan in de menigte (c;

Het klopt helaas dat het personeel en de manager slecht tot geen Engels spreekt, ook de aanwezige verpleegkundige spreekt GEEN Engels en dat is een kwalijke zaak. Over het algemeen zijn de mensen best aardig en doen hun best, het personeel en de manager zijn het niet altijd eens over wat "klantvriendelijkheid" nu inhoudt en het personeel werd zo nu en dan onvriendelijk teruggefloten door de manager. Dit geeft je een ongemakkelijk gevoel.

In de periode dat wij in het hotel verbleven waren voldoende vrije bedjes aanwezig. Rond het zwembad zijn goeie parasols aanwezig die groot genoeg zijn om bescherming te bieden tegen de zon, op het strand zijn de parasols beduidend kleiner en laten meer zonlicht door. Het hotel heft een Eigen stuk strand waar allen hotelgasten mogen liggen, helaas is er geen toilet aanwezig bij strand ... wel een barretje waar alleen frisdrank wordt geschonken.

Het eten is heerlijk en er is werkelijk voldoende om uit te kiezen, er is natuurlijk altijd wel een avondje dat het net even iets minder is maar dat mag de pret niet drukken. Vreemd genoeg wordt er zeer weinig vis aangeboden, in de twee weken dat wij er waren is maar vier keer vis geserveerd.

Wat ook jammer was is dat het hotel behoorlijk afgelegen ligt, een lekkere wandeling zo na het eten langs de boulevard zit er dus helaas niet in. Om in de bewoonde wereld te komen moet je een taxi of dolmus nemen maar om dat nu elke avond te doen is iets teveel van het goede.

Het is zeker geen slecht hotel maar als je een ster meer kunt betalen dan zou ik dat zeker doen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Familie Zwirs28-07-2016

Super vakantie gehad!

Wat een heerlijke vakantie van 2 weken hebben we met onze zoons van 4 en 6 jaar gehad!

Kamers: Deze waren schoon, fris en groot genoeg voor 4 personen. Dagelijkse werden de kamers schoongemaakt, bedden opgemaakt en handdoeken verschoond. Een nadeel, de balkons zijn zo klein dat de geschikt is voor 1 persoon.

Complex: Het complex is goed overzichtelijk, zowel vanaf de bar, als het zwembad konden we alles in de gaten houden, zoals het restaurant, de zwembad(je) met de 2 nieuwe glijbanen, als het sportveldje en het toiletgebouw. Het strand ligt op maar een paar meter afstand van het complex, prima te doen.

De wellness is heerlijk, het zit beneden in het complex, echt de moeite waard om even te gaan kijken. Het is zoveel mooier dan je verwacht. Ook de kinderen zijn van harte welkom, we hebben een lekkere behandeling gehad met z'n vieren voor maar 50 euro.

Restaurant: prima eten (de hele dag) en voldoende variatie!

Boottocht: Dagelijks komt er een jongen langs, die een aanbod doen om mee te gaan met een boottocht! voor maar 20 euro pp heb je een grandioze dag, inclusief transfer en eten. Onze jongens mochten gratis mee. Het zwemmen in de grot was echt heel leuk! De reisorganisatie bied deze boottocht ook, alleen voor 60 pp.

Personeel is wat stug, maar ze doen echt hun best!

Al met al, een perfecte vakantie voor een goedkoop prijsje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Elly03-07-2016

Grandioos, voor deze prijs

Eigenlijk heb ik nergens iets op aan te merken

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hotel Bendis Beach info