Turgutreis (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Turgutreis (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

vakanties Turgutreis (bij Bodrum)

Prettig Reizen

Reviews over Turgutreis (bij Bodrum)

Super gezellig, Een aanrader !

Astrid van der molen,
    30-10-2018

Turgutreis

Je kunt er heerlijk winkelen en vooral de cultuur opsnuiven, Ook zijn er een aantal dagen in de week markt en is zeker een bezoekje waard je kunt er heel gemakkelijk komen met een dolmusbusje vanuit je resort en het kost maar een euro, kortom het maakt je vakantie nog meer compleet, Ik zou zeker weten hier weer komen en ook iedereen aanraden om hier eens een kijkje nemen !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Leuk om doorheen te slenteren

Erica de Vaan,
    11-9-2018

Turgutreis is een heel leuk, klein dorp, via een wandelpad langs zee ook bereikbaar vanaf Grand Park Bodrum. Het ademt een echt Turkse sfeer, met restaurantjes met Turkse bankstellen buiten, lekkere cocktails, een moskee, bazar-straatjes en een leuk haventje.

Gereisd met partner in maart 2018

Mooi uitzicht

Jong gezin,
    14-8-2018

We hebben een leuke tijd gehad zeer mooi uitzicht en rustig gelegen. Het eten was er lekker maar ook niet wauw. Minpunt is wel je wordt er constant lastig gevallen voor een massage, fotoshoot en als het dit niet is is het wel voor 1 of andere watersport. Nog een minpunt is een stinkende geur bij het zwembad met de glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gewoon gezellig

Connie Schild,
    26-6-2018

We waren in Grand park bodrum op vakanitie,En gingen paar keer naar Turgut reis omdat je daar geld moest pinnen,Daar ook paar keer supermarkt in geweest.

We hebben daar een markt bezocht,Maar einde van de markt zitten 2 dames met sieraden.

Die zijn erg opdringerig kwamen zelfs onze dochter achterna lopen!!

We hebben in Turgutreis nog ergens even lekker wat gedronken,Weet helaas naam van tentje niet meer,Maar was recht tegen over de haven.

En wat echt een super aanrader is is Lapikant heerlijk direct aan het strand daar gegeten.

Aardig personeel,Goed eten en gewoon gezellig aan de zee met zonsondergang 😍

Kortom Turgutreis is zeker leuk om naar toe gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Geweldig

jootje,
    23-6-2018

echt leuke plaats , leuke markt op zaterdag , leuke winkels , voor in de avond de radio bar in de barstraat, erg gezellig. Lekker eten in de vele eethuisjes en ook ontbijten aan het strand . Mooie boottrips , leuke plaats Akyalar ! Vriendelijke mensen , voor iedereen wat wils.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Turgutreis (bij Bodrum) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1004 reviews