Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island) in het Nederlands

Mooi Proper en rustig

Joris
25-7-2008

Wij zijn er de 2 laatse weken van mei geweest (2008). Samen met onze kindjes van 4 en 2. Zeer mooie en rustige vakantie gehad. Aanrader voor gezinnen met kindjes (familiekamer en verzorgd zwembad). Lees verder de overige berichtjes. Toch enkele minpuntjes: slechte kennis Engels personeel (zelf receptie) / Rekening minibar klopte niet. Verder zeker een aanrader en met de overige hotelgasten moet je natuurlijk geluk hebben.

Gereisd Familie in Fri Jul 25 2008 12:07:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeytinada is een goed hotel

Peeters
16-7-2008

Zeytinada is een goed hotel. Het personeel doet wat het kan om je een aangenaam verblijf te geven. De kamers zijn simpel maar netjes. De maaltijden zijn gevarieerd en zeer lekker. Regeling rond ligzetels aan het zwembad is zeer slecht. Je moet dagelijks opstaan om 6 uur of vroeger om je eigen zetel te reserveren. "Tips"...geld geven aan het personeel doen wonderen om een of ander gedaan te krijgen. Wij hadden in Zeytinada een all-in vakantie. Het gedrag van sommige hotelgasten is aanstootgevend. Zelden zie je mensen zo schransen als bij een all-in formule. In Turkije wordt geen varkenvlees gegeten. Al maar goed want dan zouden sommige hotelgasten die zich als varkens gedragen niet veilig zijn.

Gereisd Familie in juli 2008

Prettig verblijf

Marcel van Dun
25-6-2008

Of ik ben niets gewend qua eten, maar ik heb geen klachten over het eten in dit hotel, het was altijd warm, op "eettemperatuur". Er was inderdaad een beperkte keus, maar uit hoeveel gerechten zou je dan willen kiezen? Over elke dag hetzelfde eten wil ik nog even zeggen, er wordt regelmatig buiten de eetzaal gebarbequed (vis, Kebap en inderdaad ook kip). Er is verder een grote keus uit sla en aanverwante zaken en de desserts zijn ook ruim aanwezig. Dat wilde ik even kwijt. Over het personeel moet inderdaad gezegd worden dat ze slecht of geen andere taal spreken dan Turks, maar dat wordt gecompenseerd behulpzaamheid en (niet gemaakte) vriendelijkheid. Het zwembad is Groot en aangenaam, en er zijn ruim (gratis) ligbedden, matrassen, handdoeken en parasols aanwezig. Tip: wil je de gehele vakantie verzekerd zijn van ligbedden e.d. geef aan het begin van je vakantie de zwembadman een paar Euro en elke ligt je ligbed voor je klaar. Kort samengevat: een goed hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd Familie in juni 2007

BeachCheck

all inn is inderdaad beperkt, maar wordt in de reisboeken

Sofie
13-6-2008

all inn is inderdaad beperkt, maar wordt in de reisboeken vermeld. Jammer was wel dat de gasten die het optreden op zondagavond bijwoonden op het bovenste terras, daar plots ook dienden te betalen voor cola en water, terwijl dit tot 23u inbegrepen is in de all in. Beneden aan de poolbar kon er wel gratis gedronken worden! Verder een erg mooi en erg rustig hotel. Er is geen animatie. Familiekamers zijn mooi en ruim en hebben goede ligging rond het zwembad. De ligging van de standaardkamers is minder goed. Het kinderzwembad is erg klein. Het personeel is erg vriendelijk, maar heeft amper kennis van Frans en/of Engels. Ze begrijpen dus niet wat je bedoelt.
Onze algemene indruk was echter goed en we hebben een ontspannend weekje achter de rug.

Gereisd Familie in juni 2008

All In was zeer beperkt, eten was veelal koud en elke dag

Marco
8-6-2008

All In was zeer beperkt, eten was veelal koud en elke dag kip, gehakt en rijst. Hotel is wel zeer mooi gelegen en heel rustig. De bar binnen was nooit open zodat je enkel kon terugvallen op de buitenbar. Aan de receptie was er slechts 1 dame die zich fatsoenlijk in Engels kon uitdrukken, de anderen verstonden nooit waar je het over had of verstonden het verkeerd. Veel mensen kregen een rekening van de minibar gepresenteerd terwijl ze niets verbruikt hadden, wat soms tot hevige discussies kon leiden. Al bij al was dit hotel ondanks enkele troeven toch een tegenvaller. Naar verluidt zou het hotel overgenomen zijn en daardoor niet meer dezelfde service bieden als voorheen, maar of dit klopt weet ik niet.

Gereisd Met partner in juni 2008

zeer mooi hotel,voor een all in ,moesten we toch bepaalde

Viviane
31-5-2008

zeer mooi hotel,voor een all in ,moesten we toch bepaalde zaken betalen zoals,minnibar coctails ijsjes en caputiunos,eerste dagen was het eten koud ,na vele klachten van mensen was er verbetering,wij gaan zeker niet terug

Gereisd Met partner in mei 2008

Ik ben geweest van 5 tm 15 mei

Roger Roelofs
24-5-2008

Ik ben geweest van 5 tm 15 mei. DE ligging van het hotel is prachtig. Zeer mooi met de vele verschillende bloemen. Het is een vrij Rustig hotel waar je lekker tot rust kan komen. Veel oudere Mensen en Mensen die gewoon lekker willen relaxen en niet veel heisa aan de kop willen hebben. Het personeel is super vriendelijk. Het is eten is niet zo super uitgebreid als in de grote resorts. Maar er is zeer zeker genoeg keuze en het heeft mij elke dag goed gesmaakt. Klein nadeel je moet een straat verder lopen voor aan het strand te komen. Maar dat weet je van te voren. Al met al is de prijs kwaliteit verhouding van dit hotel gewoon super te nomen. Aan de overkand van het hotel kan je op de dolmus stappen en ben je binnen 5 min in bodrum. Om het hotel ligt niks van winkeltjes alleen een internetcafe en een minisupermarkt. De kamers waren mooi proper. Dus een mooie vakantie allemaal

Gereisd Anders in mei 2008

Complex is rustig en super schoon

Miek
18-5-2008

Complex is rustig en super schoon. Mooie gebouwen complex. De familiekamers zijn erg klein. Wij waren met 2 kids van 2 en 4 waarvan er gelukkig nog een in een kinderbedje sliep. Slaapbank in huiskamer neemt alle ruimte in. Wel elke dag schoonmaak en handdoeken!! Eten voor kinderen is er niet. Mijn jongens lustten het turkse eten niet. Er werden pannenkoeken beloofd die er na 2 avonden dan een keer kwamen. klein kinderbadje. Volgende keer wel weer turkije maar met meer kindervermaak. Speeltuintje ook heel klein. Personeel vriendelijk. Boek een excursie om de hoek, dan ben je de helft kwijt!

Gereisd Familie in mei 2008

Koppel met 1 kind van drie van 3 tem 13 mei 2008

David
16-5-2008

Koppel met 1 kind van drie van 3 tem 13 mei 2008. zeer mooi en rustig gelegen hotel, perfect voor oudere koppels of met kleine kinderen. Het eten was zeer lekker en uitgebreid (ben zelfs verdikt).De all in zou misschien wel wat kunnen uitgebreid worden (naar alcoholische dranken alleen raki, gin tonic en wodka cola) de rest koste minstens 8 euro. Ook ev ijsjes voor kinderen en veel fruit ontbraken. Over het algemeen zijn we zeer tevreden: hotel is zeer mooi architectoraal opgebouwd en personeel is zeer kindvriendelijk. Turkisch bad naast het hotel is een ervaring op zich: voor 10 euro peeling en zeepmassage (vrouwen vragen beter een vrouw want de mannen lijken nogal bruut en hardhandig te werk te gaan) en daarna voor ev 40 euro nog een oliemassage.Bodrum is op een 10tal minuutjes te bereiken met dolmus (gele kleine busjes)voor 1,5 euro per persoon per rit. Vette aanrader !!!

Gereisd Familie in mei 2008
2007

wij zijn een week in het hotel gebleven

Joseph Dezuttere
1-11-2007

wij zijn een week in het hotel gebleven.vind het een zeer mooi hotel en ook rustig.het hotel is echt een bloemen tuin.we wilden een rustig en klein hotel en dat hebben we ook gekregen.het was mijn 4 de keer dat ik in bodrum ben geweest,en iedere keer vind je iets anders om te doen.dit jaar hebben we een jeep safari gedaan en dorps tour.moet je echt doen.zeer leuk.het is veel goedkoper als je een dag uitstap boekt buiten het hotel.wij hebben dit gedaan bij botur ofis,niet ver van het bus station.ga bij gino,hij spreekt ook nederlands.goed toch.uitgangs leven in bodrum is perfect.voor iedereen is er wat.leeftijd doet er niet toe.volgend jaar ga ik zeker terug.dan ga ik met dolfijnen zwemmen.groetjes

Gereisd Anders in november 2007

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeytinada (Olive island) in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeytinada (Olive island) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.