Hotel Zeytinada (Olive island)

Hotel Zeytinada (Olive island)

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Kras

79 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island)

• 6Chris09-06-2010

klein hotel

Het personeel spreekt en verstaat amper engels. Vriendelijk kon ik ze ook niet noemen ! Het ontbijt was weinig uitgebreid. Luide (achtergrond) muziek aan het zwembad : niet ontspannend ! Buiten het hotel is niets te zien.

Alleenreizend

• 7Chris09-06-2010

Een tegenvaller

Buiten het hotel is er niets te zien. Het personeel spreekt en verstaat amper engels. Luide ( achtergrond ) muziek aan het zwembad : is niet ontspannend ! Het ontbijt is weinig uitgebreid. Het avondeten valt redelijk mee.

Alleenreizend

• 8Marcel23-08-2009

Rustig hotel

Dit hotel (jammer, geen all inclusive meer) is uitermate geschikt voor vakantiegangers die rust houden. Slechts een keer per week (zaterdag) animatie, de rest van de week 's avonds heerlijk rustig een drankje drinken met rustige muziek. Het zwembad is geweldig: ligstoelen met matrassen en parasols, een groot zwembad met een "eiland" vol bloemen, planten en bomen waaruit rustige klassieke muziek klinkt. Het eten is goed en gevarieerd. De kamers worden dagelijks schoongehouden. Hou alleen rekening met het wegvallen van de waterdruk zo tussen 6 en 7 uur 's avonds (veel mensen douchen en baden). Praktisch voor de deur stopt de dolmus die je in 15 minuten naar Bodrum brengt. Op loopafstand is het kleine strand van Torba. Niet geschikt voor mensen in een rolstoel op slecht ter been: trappen van de recpetie naar de kamers, van de receptie naar het restaurant en naar het zwembad. Ook van de ingang naar het hotel naar de openbare weg is een steile klim. Al met al tot een aanrader.

• 9petra27-02-2009

niet meer terug

Wij gaan al jaren hiernaar toe. De eerste jaren was het een fantastisch hotel met een hele goede service en een super keuken. De kamers waren goed verzorgt en schoongemaakt en ook het personeel was zeer goed! De laatste jaren hebben we het ontzettend achteruit zien gaan door ander management en beleid. Slecht eten(koud en oud en weinig variatie), personeel niet goed(alleen achter de receptie wel), schoonmaak super slecht enz enz. Jammer want het is een mooi complex. Tevens wordt ook ineens de rust verstoord door kolonies Belgen die aan 1 stuk door wouwelen aan het zwembad met een stemvolume van heb ik jou daar...... Dus hoezo een rustig gebeuren??? Vroeger lagen we ècht rustig aan het zwembad, nu ontvlucht je het bijna. Dit alles waarschijnlijk door de allinformule. Vroeger was het HP. Dit jaar gaan ze weer HP hanteren. Misschien keert dan de charme weer terug maar voor ons even een paar jaar niet. Op zoek naar echte rustige plekjes waar ze weten wat service is.

Met vrienden

• 9Familie Goossens23-02-2009

Zeer mooi en rustig hotel

Wij bezochten Zeytinada in Augustus 2008. Zeer mooi hotel, gelegen in een bloemenzee. Zeer rustig, mooi zwembad, mooie kamers. Eenvoudige maar degelijke keuken, wel niet geschikt voor "moeilijke" eters. Kinderanimatie is zéér beperkt aanwezig maar te verwaarlozen. Hotel is uitermate geschikt voor mensen die willen genieten van een rustige vakantie in een charme hotel.

Met jonge kinderen

• 8Engels E22-10-2008

Rustig hotel

Familiekamer zeer ruim,standaardkamer is vrij klein zeker voor een periode van 3 weken.Spijtig dat de kamers zo gehorig zijn. Het eten op het einde van het seizoen valt tegen alle dagen spruiten en bloemkool met kip, terwijl de markten een enorme keuze aan groenten hebben. Zwembad zeer verzorgd en ruim voldoende zetels rond het zwembad. Personeel is zeer vriendelijk. Er is geen animatie voorzien,dus zeer rustig hotel,minder geschikt voor kinderen.

• 9Vereecke Rita25-09-2008

Een aanrader

Turks eten moet je leren samenstellen, als je dat onder de knie hebt kan je heel lekker eten. Wij hebben het in dit mooi hotel geleerd. Eten was zeer verzorgd, de kamers dagelijks proper gemaakt zelfs de tuinman zie je dagelijks zijn werk doen. Zeer rustgevend hotel. Enkel hebben wij voor 's avonds animatie gemist!

• 8Peter22-09-2008

Best te doen

Alleen jammer van de onopgevoede Polen! Systeem met de dolmus werkt erg goed. Je zit zo in Bodrum. De prijzen daar zijn wel wat aan de hoge kant, voor Turkse begippen. Markt in Turgutreis is een aanrader. Ook de boottrip (te boeken bij het reisbureautje van Ali) is aan te raden - vraag naar de boot van Mehmet!

• 9Anouschka24-08-2008

mooi hotel

wij vonden het een heel mooi hotel, we zaten eerst in een ander hotel maar dat was zo erg dat we verhuisd zijn. eerste indruk toen we binnen kwamen rijden was heel mooi, met allemaal vrolijke bloemen.kamers ook zeer schoon.zwembad is heel gezellig alleen moesten we om half 7 opstaan om een plekje aan het zwembad te bemachtigen. op het moment dat wij er waren, waren er heel veel Polen en Belgen, toen de polen weg waren was het in eens heel rustig... eten was erg lekker en was niet koud ofzo, alleen als je een lastige eter bent is het niet echt ideaal. maar wij vonden het toppie!

• 8De Staelen Jurgen11-08-2008

Ideaal hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Mooie omgeving,geen zeezicht.Kamers zijn in orde, wij hadden een familiekamer. Personeel, receptie inkluis begrijpt moeilijk engels, communiceren niet makkelijk. Eerste week veel Belgen, wat voor een goede sfeer in het hotel zorgde, daarna een pak Russen, hele andere stijl waardoor de sfeer en rust minder was. Eten van goede kwaliteit, maar wat eentonig, veel kip en rijst. Zwembad is mooi, om ligzetels te bemachtigen is het aan te raden om voor 8 uur handdoeken te leggen. Mooie sauna en turks bad, gratis voor hotelgasten. Tegenover het hotel is een supermarkt welke tot 23 u geopend is, erg makkelijk dus. Centrum van Bodrum makkelijk bereikbaar via Dolmus, nooit langer dan vijf minuten moeten wachten. Iets oedkoper dan de meeste hotels in de buurt, kwaliteit net dat ietsje minder, maar wel 4 sterren waard. Ideaal hotel voor wie graag tot rust wil komen of gezinnen met kleine kinderen.

BeachCheck

7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen