Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°17°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island) in het Nederlands

Niet geschikt voor kinderen

Rijswijk
7-8-2012

Het hotel heeft een prachtige tuin, mooi zwembad (geen glijbaan), goed zonnetarras met bedjes, alles is er goed verzorgd (geen mooi uitzicht). Het personeel is zeer gereserveerd en afstandelijk (spreken slecht engels). Ze zouden wel wat (kind)vriendelijker kunnen zijn. Ze hebben zogenaamde familiekamers, maar met kinderen in dit hotel is geen aanrader, er is niets te beleven voor kinderen. We kregen een beetje het idee dat kinderen niet welkom zijn (ze mogen vooral geen herrie maken). Er is ook niets te beleven in de omgeving daarvoor moet je naar Bodrum. Het ligt aan een zeer drukke autoweg. Het eten is redelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig hotel om terug te komen

Lia
7-8-2012

Hotel Zeytinada is een klein en zeer verzorgd hotel, rustig gelegen in een prachtige tuin. De gebouwen zijn van natuursteen en marmer, wat een authentieke en rustieke uitstraling geeft. De kamer was groot, netjes en verzorgd. De badkamer was gedateerd, maar schoon. Er is een prachtig zwembad met genoeg houten ligbedden en parasols. De badlakenservice is perfect. De mannen van het zwembad geven een uitstekende service! Het ontbijt- en dinerbuffet waren uitstekend. 's Avonds werd er romantisch gedineerd op het terras van het zwembad. Een minpuntje is dat je voor een ontbijtpakket een toeslag moest betalen. Daarentegen was Wifi gratis en je kon gratis computers van het hotel gebruiken. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar heb ik geen hinder van gehad. In Torba is niet veel te beleven, maar met de dolmus was je snel en goedkoop in Bodrum. Tegenover het hotel is een supermarkt en er zijn ook 2 pinautomaten. Dit is een hotel om zeker terug te komen. Ideaal voor rustzoekers!

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

Fantastisch hotel

Janneke
25-6-2012

Ontzettend goede service! Zeer vriendelijk en goed personeel. Het hotel is niet te groot, niet te klein, heeft een geweldige ambiance en een prachtige tuin. Enige nadeel vond ik de drukke weg waaraan het lag (overigens geen last gehad van lawaai). Tevens alleen mogelijk om tegen betaling naar het strand te gaan (consumptie verplicht). Dit hotel is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Leon
2-6-2012

Een geweldig hotel om lekker tot rust te komen. Prachtige tuin met een heerlijk zwembad. Eten is er uitstekend, voor ieder wat wils. Het personeel is heel vriendelijk, af en toe een beetje te. Kamers zien er keurig uit en worden iedere dag gepoetst. Heel handig is de handoekservice bij het zwembad. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het enige wat je als nadeel kan zien is dat er in Torba niet veel te beleven is en dat de weg voor het hotel af en toe, zeg maar altijd, gebruikt wordt als racebaan. Je moet echt uitkijken met oversteken ! Tegenover het hotel is een kleine supermarkt en 2 pinautomaten. Ook stopt de Dolmus schuin tegenover het hotel. In 10 minuten ben je in het centrum van Bodrum. Wij gaan zeker terug volgend jaar naar dit hotel, je weet wat je hier hebt en komt er niet voor verassingen te staan. Er logeren hier ook altijd piloten in het hotel. Dit wil natuurlijk ook wat zeggen.

Gereisd Met partner in Tue May 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super; een paradijsje!!!

BlF
2-6-2012

Ontzettend goed hotel: u waant zichzelf in een oase van rust en luxe. De tuin is een plaatje; groot zwembad met veel groen en bloemen. Rondom het zwembad zijn kleine gebouwtjes met daarin de suite-kamers (een aanrader; voor iets meer geld heeft u een extra woonkamer en kijkt u vanaf uw slaapkamer of balkon uit op de tuin met zwembad. De hotelkamers liggen verspreid in 2 gebouwtjes achter de suite-kamers/gebouwtjes. Het personeel is heel vriendelijk, het ontbijt en avond-eten is in buffet-vorm. Het hotel is voor mensen die van RUST en luxe houden; animatie is er (gelukkig) niet. Voor extra ontspanning is er een zeer luxe sauna/haman, tennisbaan, tafeltennis, biljart,etc. Een aanrader; wij gaan in september weer terug!!! Afgelopen winter zijn zo'n 30% van alle suite en hotelkamers helemaal gemoderniseerd/gerenoveerd (zie foto's), de andere kamers worden in de winter 2012/2013 gemoderniseerd. Niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm de vele trapjes.

Gereisd Met partner in mei 2012

absoluut een aanrader

marc
30-9-2011

Dit hotel is uitermate geschikt voor mensen die van rust houden en willen relaxen en niet uit zijn op een doe-vakantie. Lekker eten en er is steeds keuze genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn proper en verzorgd. Ik ga zeker terug...

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een paradijs voor rust-zoekers

Blf
29-9-2011

Inmiddels 7x dit hotel bezocht. Enige jaren geleden was het door de all- inclusive-formule minder goed, nu weer SUPER! Mooie kamers, heerlijk eten, rust en vriendelijk personeel. Let op: voor ons een paradijs, maar je moet echt van rust houden er is geen animatie en het is (ivm veel trappen) niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Bodrum op 5 a10 minuten rijden.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel!

fam. Dibbets
14-9-2011

Ongelofelijk dat er maar zo weinig Nederlanders hier naar toe gaan! Het hotel is echt prachtig; in de tuin en rond het hotel heel veel groen en bloeiende planten. Vriendelijk personeel, ook al werken ze 6 dagen per week en 12 uur per dag! Het eten (halfpension) is heerlijk en elke dag is er genoeg keus. All inclusive-formule hebben wij niet gemist want drankjes en snacks zijn er echt niet zo duur. Het enige minpuntje vonden wij de ligging t.o.v. het strand: zo'n 10 minuten lopen langs een drukke en ongezellige weg. Verder echt een aanrader, al is 2 weken misschien wat lang.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

een paradijsje voor rustzoekers

Bi
13-6-2011

Wij zijn inmiddels 6 x in dit hotel geweest. De laatste keer (ong.3 jaar geleden) enorm tegengevallen door de all-incusive formule. Het hotel twee weken geleden bezocht en er gegeten: het eten is (weer) goed, kamers gemoderniseerd, overal WIFI, nieuwe houten ligstoelen aan zwembad, schitterde (moderne) sauna/hamam, etc. Het is GELUKKIG weer als in de begin-jaren: een paradijs (voor rustzoekers)!

Gereisd Met partner in januari 2011

PERFECT

R&S
15-11-2010

In een woord GEWELDIG!! Lekker rustig, prachtige bloemenzee, fijn en rustig langs het zwembad. Heerlijk eten en zeer schone kamers. Wij waren er wel met een kind maar hebben niks gemist, animatie hebben wij niet nodig! Wij gaan volgend jaar hopelijk weer terug naar het heerlijke ZEYTINADA!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeytinada (Olive island) in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeytinada (Olive island) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.