Hotel Zeytinada (Olive island)

Hotel Zeytinada (Olive island)

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

79 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island)

• 9Lia07-08-2012

Een prachtig hotel om terug te komen

Hotel Zeytinada is een klein en zeer verzorgd hotel, rustig gelegen in een prachtige tuin. De gebouwen zijn van natuursteen en marmer, wat een authentieke en rustieke uitstraling geeft. De kamer was groot, netjes en verzorgd. De badkamer was gedateerd, maar schoon. Er is een prachtig zwembad met genoeg houten ligbedden en parasols. De badlakenservice is perfect. De mannen van het zwembad geven een uitstekende service! Het ontbijt- en dinerbuffet waren uitstekend. 's Avonds werd er romantisch gedineerd op het terras van het zwembad. Een minpuntje is dat je voor een ontbijtpakket een toeslag moest betalen. Daarentegen was Wifi gratis en je kon gratis computers van het hotel gebruiken. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar heb ik geen hinder van gehad. In Torba is niet veel te beleven, maar met de dolmus was je snel en goedkoop in Bodrum. Tegenover het hotel is een supermarkt en er zijn ook 2 pinautomaten. Dit is een hotel om zeker terug te komen. Ideaal voor rustzoekers!

• 10marc30-09-2011

absoluut een aanrader

Dit hotel is uitermate geschikt voor mensen die van rust houden en willen relaxen en niet uit zijn op een doe-vakantie. Lekker eten en er is steeds keuze genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn proper en verzorgd. Ik ga zeker terug...

• 6Chris09-06-2010

klein hotel

Het personeel spreekt en verstaat amper engels. Vriendelijk kon ik ze ook niet noemen ! Het ontbijt was weinig uitgebreid. Luide (achtergrond) muziek aan het zwembad : niet ontspannend ! Buiten het hotel is niets te zien.

• 7Chris09-06-2010

Een tegenvaller

Buiten het hotel is er niets te zien. Het personeel spreekt en verstaat amper engels. Luide ( achtergrond ) muziek aan het zwembad : is niet ontspannend ! Het ontbijt is weinig uitgebreid. Het avondeten valt redelijk mee.

BeachCheck

7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen