Hotel Zeytinada (Olive island)

Hotel Zeytinada (Olive island)

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Kras

79 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island)

• 9Roger Roelofs24-05-2008

Ik ben geweest van 5 tm 15 mei. DE ligging van het hotel is prachtig. Zeer mooi met de vele verschillende bloemen. Het is een vrij Rustig hotel waar je lekker tot rust kan komen. Veel oudere Mensen en Mensen die gewoon lekker willen relaxen en niet veel heisa aan de kop willen hebben. Het personeel is super vriendelijk. Het is eten is niet zo super uitgebreid als in de grote resorts. Maar er is zeer zeker genoeg keuze en het heeft mij elke dag goed gesmaakt. Klein nadeel je moet een straat verder lopen voor aan het strand te komen. Maar dat weet je van te voren. Al met al is de prijs kwaliteit verhouding van dit hotel gewoon super te nomen. Aan de overkand van het hotel kan je op de dolmus stappen en ben je binnen 5 min in bodrum. Om het hotel ligt niks van winkeltjes alleen een internetcafe en een minisupermarkt. De kamers waren mooi proper. Dus een mooie vakantie allemaal

• 9Joseph Dezuttere01-11-2007

wij zijn een week in het hotel gebleven.vind het een zeer mooi hotel en ook rustig.het hotel is echt een bloemen tuin.we wilden een rustig en klein hotel en dat hebben we ook gekregen.het was mijn 4 de keer dat ik in bodrum ben geweest,en iedere keer vind je iets anders om te doen.dit jaar hebben we een jeep safari gedaan en dorps tour.moet je echt doen.zeer leuk.het is veel goedkoper als je een dag uitstap boekt buiten het hotel.wij hebben dit gedaan bij botur ofis,niet ver van het bus station.ga bij gino,hij spreekt ook nederlands.goed toch.uitgangs leven in bodrum is perfect.voor iedereen is er wat.leeftijd doet er niet toe.volgend jaar ga ik zeker terug.dan ga ik met dolfijnen zwemmen.groetjes

• 7Fré & Van02-07-2007

Wij zijn van 20 tot 27 juni in dit prachtig hotel geweest met onze 2 kids van 4 j. Heel gezellig, kleinschalig, mooi aangelegd hotel waar je je direct thuis voelt. Verzorgde, ruime studio's voorzien van airco en terras, gelegen rondom het zwembad. Eten verzorgd, eerder turks maar gevarieerd. Snacks A.I. beperkt tot croque monsieur, hamburger, locale frietjes en pannekoeken. Rustig hotel met voldoende animatie. Gemengd publiek (koppels met jonge kinderen, jonge koppels en ouderen) Heel vriendelijk personeel en goede service. Goede ligging, op 10 min van Bodrum met dolmus.

Wij misten enkel ijsjes in de A.I-formule. De miniclub en speeltuin liggen er wat verlaten bij. Kleine trappen tussen de verschillende bungalows. Piepkleine shop goed voor wat snoep maar een o zo kindvriendelijk verkoopster die de kinderen wat bezighield.

Samengevat: Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!!!

• 9annie en chritiën13-06-2007

wij zijn van 31mei tot 9 juni in dit prachtige hotel geweest.de bediening was zeer goed,het eten ook variatie genoeg.mijn man is slechtziend dus de trappen en er zijn er nog al wat,was dus voor hem wat moeilijk. desondanks was iedereen behulpzaam en hebben we een prachtige vakantie gehad groetjes aan nina en jackeline uit belgie

• 9Geert Decleer23-08-2006

Prachtige reis gehad in de maand juli. Uitstekend hotel, vriendelijke en perfecte service. Niet het megagrote resort maar toch genoeg sfeer om je echt op vakantie te voelen. Lekker en gevarieerd eten. Hopelijk blijft het allemaal zo.....Mooie streek ook , in een mooi land...

• 10Bianca24-06-2006

Nog steeds een "stukje paradijs op aarde"! Wij zijn er nu voor de vierde keer geweest en ondanks dat het "all-inclusive" is geworden (waar wij NIET van houden) is er in het hotel gelukkig niets veranderd. De sfeer is geweldig, het eten is prima, de tuin is prachtig, het personeel is vriendelijk,etc. Voor ons voelt het nog steeds alsof we "thuis" komen. Waarschijnlijk gaan we in september voor de 5e maal terug. Indien u vragen heeft of informatie wilt over het hotel kunt u mij altijd mailen.

H&H, als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij mailen om ervaringen uit te wisselen.

• 9H&H31-05-2006

Ook wij zijn voor de vierde maal weer terug geweest.Vorig niet ivm all in. Nu toch maar weer de gok gewaagd en zoals in de voorgaande jaren perfect. Sommige dinge zijn wat minder, maar het hotel is nog steeds een hotel wat je bij binnenkomst omarmt Voor ons is het een treurig moment als we weer terug moeten naar huis

• 10Jacques en Martien30-05-2006

perfect hotel voor een relaxte vakantie. de suites zijn van alle gemakken voorzien. het eten varierend en voldoende. personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. de ligging is rustig ,en in een fraai aangelegde tuin. dit alles heeft ons een bijzondere relaxte vakantie bezorgd,waar wij met plezier aan terug denken.

• 10Gabriel29-05-2006

het paradijs voor een rustige vakantie, pracht van een hotel, veel variatie in het eten . Service en vriendelijkheid is top.

• 10Bianca13-04-2006

Wij gaan dit jaar (mei of begin juni) voor de 4e keer naar hotel Zeytinada. Het is ons 3 keer super-goed bevallen, alsof je "thuis" komt: een stukje paradijs op aarde. Heerlijk rustig gelegen en toch binnen 10 minuten met de taxi of Dolmus in het drukke Bodrum. Vorig jaar door omstandigheden niet geweest, dus weet niet hoe het is nu het een all-inclusive hotel is geworden. (er zijn overigens GEEN russen; ook dit seizoen niet!) Hotel is niet geschikt voor mensen die animatie willen, het is echt voor RUSTzoekers (hierdoor ook geen druk/luidruchtig publiek).

BeachCheck

7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen