Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°19°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island) in het Nederlands

zeker een aanrader

Marina Hannes
23-6-2014

Samen met mijn vriendin een erg aangename rustige vakantie gehad in dit hotel. Het eten was lekker maar als je niet echt van vlees houdt is er weinig alternatief, af en toe een ijsje als dessert was leuk geweest bij een temp° van 35 graden. Dineren bij het zwembad was super , een pluspunt vonden wij dat er geen animatie was, lekker rustig hoewel je de animatie van het nabij gelegen hotel wel hoort. De kamers zijn uitstekend, wij hadden een terras met uitzicht op het zwembad wat natuurlijk een pluspunt is.Vriendelijk personeel minpunt dat ze zo slecht Engels spreken hoewel de meesten hun best doen. Kamers netjes onderhouden, dagelijks propere handdoeken en regelmatig een bloemetje op het bed :-) Wij hadden half pension, de lunch die we in het hotel genomen hadden was ook lekker en niet te prijzig.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

niet meer terug

petra
27-2-2009

Wij gaan al jaren hiernaar toe. De eerste jaren was het een fantastisch hotel met een hele goede service en een super keuken. De kamers waren goed verzorgt en schoongemaakt en ook het personeel was zeer goed! De laatste jaren hebben we het ontzettend achteruit zien gaan door ander management en beleid. Slecht eten(koud en oud en weinig variatie), personeel niet goed(alleen achter de receptie wel), schoonmaak super slecht enz enz. Jammer want het is een mooi complex. Tevens wordt ook ineens de rust verstoord door kolonies Belgen die aan 1 stuk door wouwelen aan het zwembad met een stemvolume van heb ik jou daar...... Dus hoezo een rustig gebeuren??? Vroeger lagen we ècht rustig aan het zwembad, nu ontvlucht je het bijna. Dit alles waarschijnlijk door de allinformule. Vroeger was het HP. Dit jaar gaan ze weer HP hanteren. Misschien keert dan de charme weer terug maar voor ons even een paar jaar niet. Op zoek naar echte rustige plekjes waar ze weten wat service is.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

in mei 2006 in zeytinada geweest was dan formidabel, nu in

Gabriel
27-9-2006

in mei 2006 in zeytinada geweest was dan formidabel, nu terug geweest in september en het was er terug thuiskomen in voor ons het klein paradijsje, eten nog uitgebreider en service optimaal. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeytinada (Olive island) in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeytinada (Olive island) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.