Hotel Zeytinada (Olive island)

Hotel Zeytinada (Olive island)

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Tjingo

79 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island)

• 6Rijswijk07-08-2012

Niet geschikt voor kinderen

Het hotel heeft een prachtige tuin, mooi zwembad (geen glijbaan), goed zonnetarras met bedjes, alles is er goed verzorgd (geen mooi uitzicht). Het personeel is zeer gereserveerd en afstandelijk (spreken slecht engels). Ze zouden wel wat (kind)vriendelijker kunnen zijn. Ze hebben zogenaamde familiekamers, maar met kinderen in dit hotel is geen aanrader, er is niets te beleven voor kinderen. We kregen een beetje het idee dat kinderen niet welkom zijn (ze mogen vooral geen herrie maken). Er is ook niets te beleven in de omgeving daarvoor moet je naar Bodrum. Het ligt aan een zeer drukke autoweg. Het eten is redelijk.

• 10R&S15-11-2010

PERFECT

In een woord GEWELDIG!! Lekker rustig, prachtige bloemenzee, fijn en rustig langs het zwembad. Heerlijk eten en zeer schone kamers. Wij waren er wel met een kind maar hebben niks gemist, animatie hebben wij niet nodig! Wij gaan volgend jaar hopelijk weer terug naar het heerlijke ZEYTINADA!

• 9Familie Goossens23-02-2009

Zeer mooi en rustig hotel

Wij bezochten Zeytinada in Augustus 2008. Zeer mooi hotel, gelegen in een bloemenzee. Zeer rustig, mooi zwembad, mooie kamers. Eenvoudige maar degelijke keuken, wel niet geschikt voor "moeilijke" eters. Kinderanimatie is zéér beperkt aanwezig maar te verwaarlozen. Hotel is uitermate geschikt voor mensen die willen genieten van een rustige vakantie in een charme hotel.

D-reizen

7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen