Hotel Zeytinada (Olive island)

Hotel Zeytinada (Olive island)

8.8Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Tjingo

79 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island)

• 10A. Komdeur17-08-2012

Super hotel, fantastisch eten en personeel

Wij hebben hier een dikke week genoten. Het personeel is super vriendelijk en netjes, het eten is werkelijk fantastisch. Zwembad was heel goed geregeld, personeel zorgde voor handdoeken en voorkwam bezet houden van ligbedden, daardoor eigenlijk altijd plek. Het complex is zeer schaduwrijk vol mooie bloemen en planten en ook bij heel warm weer prima uit te houden. Ook nog een mooi turks badhuis in het hotel. Er is bewust gekozen voor rust en relaxen, dus optimale bediening en rustige loungemuziek. Geen extra vertier of dansavonden en voor kinderen geen animatie, wel waren ze voor de kinderen heel aardig. Torba is een rustiger plaats, wel een heerlijke zee op loopafstand met ligbedden (gratis bij nuttigen van een consumptie)
    Kamers dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken. Conclusie een super hotel met uitmuntend personeel voor degene die er even helemaal uit wil, maar geen belang heeft om vermaakt te worden.

Met oudere kinderen

• 9fam. Dibbets14-09-2011

Prachtig hotel!

Ongelofelijk dat er maar zo weinig Nederlanders hier naar toe gaan! Het hotel is echt prachtig; in de tuin en rond het hotel heel veel groen en bloeiende planten. Vriendelijk personeel, ook al werken ze 6 dagen per week en 12 uur per dag! Het eten (halfpension) is heerlijk en elke dag is er genoeg keus. All inclusive-formule hebben wij niet gemist want drankjes en snacks zijn er echt niet zo duur. Het enige minpuntje vonden wij de ligging t.o.v. het strand: zo'n 10 minuten lopen langs een drukke en ongezellige weg. Verder echt een aanrader, al is 2 weken misschien wat lang.

Met oudere kinderen

Tjingo

7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen