Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°19°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Zeytinada (Olive island) in het Nederlands

2008

Best te doen

Peter
22-9-2008

Alleen jammer van de onopgevoede Polen! Systeem met de dolmus werkt erg goed. Je zit zo in Bodrum. De prijzen daar zijn wel wat aan de hoge kant, voor Turkse begippen. Markt in Turgutreis is een aanrader. Ook de boottrip (te boeken bij het reisbureautje van Ali) is aan te raden - vraag naar de boot van Mehmet!

Gereisd Familie in september 2008

mooi hotel

Anouschka
24-8-2008

wij vonden het een heel mooi hotel, we zaten eerst in een ander hotel maar dat was zo erg dat we verhuisd zijn. eerste indruk toen we binnen kwamen rijden was heel mooi, met allemaal vrolijke bloemen.kamers ook zeer schoon.zwembad is heel gezellig alleen moesten we om half 7 opstaan om een plekje aan het zwembad te bemachtigen. op het moment dat wij er waren, waren er heel veel Polen en Belgen, toen de polen weg waren was het in eens heel rustig... eten was erg lekker en was niet koud ofzo, alleen als je een lastige eter bent is het niet echt ideaal. maar wij vonden het toppie!

Gereisd Familie in augustus 2008

Ideaal hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

De Staelen Jurgen
11-8-2008

Mooie omgeving,geen zeezicht.Kamers zijn in orde, wij hadden een familiekamer. Personeel, receptie inkluis begrijpt moeilijk engels, communiceren niet makkelijk. Eerste week veel Belgen, wat voor een goede sfeer in het hotel zorgde, daarna een pak Russen, hele andere stijl waardoor de sfeer en rust minder was. Eten van goede kwaliteit, maar wat eentonig, veel kip en rijst. Zwembad is mooi, om ligzetels te bemachtigen is het aan te raden om voor 8 uur handdoeken te leggen. Mooie sauna en turks bad, gratis voor hotelgasten. Tegenover het hotel is een supermarkt welke tot 23 u geopend is, erg makkelijk dus. Centrum van Bodrum makkelijk bereikbaar via Dolmus, nooit langer dan vijf minuten moeten wachten. Iets oedkoper dan de meeste hotels in de buurt, kwaliteit net dat ietsje minder, maar wel 4 sterren waard. Ideaal hotel voor wie graag tot rust wil komen of gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 19:37:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi Proper en rustig

Joris
25-7-2008

Wij zijn er de 2 laatse weken van mei geweest (2008). Samen met onze kindjes van 4 en 2. Zeer mooie en rustige vakantie gehad. Aanrader voor gezinnen met kindjes (familiekamer en verzorgd zwembad). Lees verder de overige berichtjes. Toch enkele minpuntjes: slechte kennis Engels personeel (zelf receptie) / Rekening minibar klopte niet. Verder zeker een aanrader en met de overige hotelgasten moet je natuurlijk geluk hebben.

Gereisd Familie in Fri Jul 25 2008 12:07:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeytinada is een goed hotel

Peeters
16-7-2008

Zeytinada is een goed hotel. Het personeel doet wat het kan om je een aangenaam verblijf te geven. De kamers zijn simpel maar netjes. De maaltijden zijn gevarieerd en zeer lekker. Regeling rond ligzetels aan het zwembad is zeer slecht. Je moet dagelijks opstaan om 6 uur of vroeger om je eigen zetel te reserveren. "Tips"...geld geven aan het personeel doen wonderen om een of ander gedaan te krijgen. Wij hadden in Zeytinada een all-in vakantie. Het gedrag van sommige hotelgasten is aanstootgevend. Zelden zie je mensen zo schransen als bij een all-in formule. In Turkije wordt geen varkenvlees gegeten. Al maar goed want dan zouden sommige hotelgasten die zich als varkens gedragen niet veilig zijn.

Gereisd Familie in juli 2008

Prettig verblijf

Marcel van Dun
25-6-2008

Of ik ben niets gewend qua eten, maar ik heb geen klachten over het eten in dit hotel, het was altijd warm, op "eettemperatuur". Er was inderdaad een beperkte keus, maar uit hoeveel gerechten zou je dan willen kiezen? Over elke dag hetzelfde eten wil ik nog even zeggen, er wordt regelmatig buiten de eetzaal gebarbequed (vis, Kebap en inderdaad ook kip). Er is verder een grote keus uit sla en aanverwante zaken en de desserts zijn ook ruim aanwezig. Dat wilde ik even kwijt. Over het personeel moet inderdaad gezegd worden dat ze slecht of geen andere taal spreken dan Turks, maar dat wordt gecompenseerd behulpzaamheid en (niet gemaakte) vriendelijkheid. Het zwembad is Groot en aangenaam, en er zijn ruim (gratis) ligbedden, matrassen, handdoeken en parasols aanwezig. Tip: wil je de gehele vakantie verzekerd zijn van ligbedden e.d. geef aan het begin van je vakantie de zwembadman een paar Euro en elke ligt je ligbed voor je klaar. Kort samengevat: een goed hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd Familie in juni 2007

all inn is inderdaad beperkt, maar wordt in de reisboeken

Sofie
13-6-2008

all inn is inderdaad beperkt, maar wordt in de reisboeken vermeld. Jammer was wel dat de gasten die het optreden op zondagavond bijwoonden op het bovenste terras, daar plots ook dienden te betalen voor cola en water, terwijl dit tot 23u inbegrepen is in de all in. Beneden aan de poolbar kon er wel gratis gedronken worden! Verder een erg mooi en erg rustig hotel. Er is geen animatie. Familiekamers zijn mooi en ruim en hebben goede ligging rond het zwembad. De ligging van de standaardkamers is minder goed. Het kinderzwembad is erg klein. Het personeel is erg vriendelijk, maar heeft amper kennis van Frans en/of Engels. Ze begrijpen dus niet wat je bedoelt.
Onze algemene indruk was echter goed en we hebben een ontspannend weekje achter de rug.

Gereisd Familie in juni 2008

Complex is rustig en super schoon

Miek
18-5-2008

Complex is rustig en super schoon. Mooie gebouwen complex. De familiekamers zijn erg klein. Wij waren met 2 kids van 2 en 4 waarvan er gelukkig nog een in een kinderbedje sliep. Slaapbank in huiskamer neemt alle ruimte in. Wel elke dag schoonmaak en handdoeken!! Eten voor kinderen is er niet. Mijn jongens lustten het turkse eten niet. Er werden pannenkoeken beloofd die er na 2 avonden dan een keer kwamen. klein kinderbadje. Volgende keer wel weer turkije maar met meer kindervermaak. Speeltuintje ook heel klein. Personeel vriendelijk. Boek een excursie om de hoek, dan ben je de helft kwijt!

Gereisd Familie in mei 2008

Koppel met 1 kind van drie van 3 tem 13 mei 2008

David
16-5-2008

Koppel met 1 kind van drie van 3 tem 13 mei 2008. zeer mooi en rustig gelegen hotel, perfect voor oudere koppels of met kleine kinderen. Het eten was zeer lekker en uitgebreid (ben zelfs verdikt).De all in zou misschien wel wat kunnen uitgebreid worden (naar alcoholische dranken alleen raki, gin tonic en wodka cola) de rest koste minstens 8 euro. Ook ev ijsjes voor kinderen en veel fruit ontbraken. Over het algemeen zijn we zeer tevreden: hotel is zeer mooi architectoraal opgebouwd en personeel is zeer kindvriendelijk. Turkisch bad naast het hotel is een ervaring op zich: voor 10 euro peeling en zeepmassage (vrouwen vragen beter een vrouw want de mannen lijken nogal bruut en hardhandig te werk te gaan) en daarna voor ev 40 euro nog een oliemassage.Bodrum is op een 10tal minuutjes te bereiken met dolmus (gele kleine busjes)voor 1,5 euro per persoon per rit. Vette aanrader !!!

Gereisd Familie in mei 2008
2007

Wij zijn hier voor 2e keer geweest van 6 t/m 20 augustus

Ellen, Lou & Edwin van Meurs
7-9-2007

Wij zijn hier voor 2e keer geweest van 6 t/m 20 augustus 2007. De vorige keer was de all-inclusive formule nog niet ingevoerd, dus waren wij benieuwd hoe we dat zouden ervaren. Ons is gebleken dat zo'n formule voor ons persoonlijk niets is omdat wij graag de vrijheid hebben om te bepalen waar we lunchen en dineren. MAAR het hotel was weer SUPER GEWELDIG!!! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, goed eten en de ambiance van de geweldige tuin blijft betoverend. Inderdaad geen animatie maar wij vinden dat ook niet passen bij dit hotel. Je komt hier voor je rust en om te relaxen en als je de drukte in wilt ligt Bodrum op een paar kilometer! Wij waren hier met onze 16 jarige dochter en ook die heeft zich uitstekend vermaakt. In onze periode waren er Belgen, Turken, een paar Engelsen en een groot aantal Polen. Het was heerlijk om weer terug te zijn en wij vinden het nog steeds een prachtig klein paradijs!

Gereisd Familie in augustus 2007

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeytinada (Olive island) in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeytinada (Olive island) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.