7 tips over Hotel Zeytinada (Olive island)

• BlF, 18-06-2013

TIP: voor een klein bedrag meer verblijft u in de suites (ook wel familiekamer genoemd). Deze liggen in de gebouwtjes rondom het zwembad en kijken dus uit op de prachtige tuin EN u heeft naast de slaapkamer een aparte woonkamer! De hotel-kamers liggen in 2 gebouwen achter de gebouwtjes, waardoor ze geen uitzicht hebben op de tuin/zwembad en ze zijn dus ook kleiner.

• A. Komdeur, 17-08-2012

Nog bijzonder te vermelden : bijna dagelijks stond er buiten een kok. S morgens omeletten te bakken, en s avond buiten bv een barbecue met verse vis of kip en een grill met kebab, en elke avond variatie in eten ! Aanrader : Nederlandse excursie naar Efeze, en de Domus busjes: die brengen je voor een paar euro naar Bodrum (15 min) of naar de markt in Turgutreis op zaterdag (via Bodrum een half uurtje)

• Celine, 20-08-2012

Wij hadden dit hotel geboekt, maar kregen de dag voor vertrek te horen dat het overboekt was. Dat was heel erg vervelend, dus hou hier rekening mee als je dit hotel wilt boeken!

• Rijswijk, 07-08-2012

Een geschikt hotel voor een zeer rustuge vakantie zonder poespas. Let op: de kamer is gereserveerd tot 12 uur. Mocht je tot 's avonds blijven dan moet je alles apart betalen!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Kras
    BeachCheck
    BeachCheck

• BlF, 02-06-2012

Wilt u graag naar Turkije en houdt u van RUST en LUXE dan is dit hotel een aanrader!!!!! Voor de "drukte" bent u binnen 5 a 10 minuten in de gezellige stad Bodrum (Dolmus stopt voor de deur van het hotel).

• Leon, 02-06-2012

Er is wi-fi aanwezig maar die valt nogal eens uit. Is ook alleen in de buurt van de receptie en op het zwembad te gebruiken. Op de kamers is er geen ontvangst. In deze tijd zal men dit toch moeten gaan regelen dat er in het hele complex wi fi aanwezig is.

• Marina Hannes, 23-06-2014

Laat je niet verleiden door de gratis citytrip naar de windmolens, op zich niks aan te zien behalve een mooi uitzicht op Kos, nadien nemen ze je mee naar een demo juwelen en lederwaren.Zo verlies je veel tijd aan zaken die je niet wil hebben. Beter de bus nemen en op eigen houtje de "molens" bezoeken. Voor liefhebbers van Cubaanse salsa , in Bodrum aan de jachthaven in hotel Pasaj speelt nog tot september een Cubaans bandje SEPTETO CARISMA een echte aanrader, je waant je in open air in Cuba.