6 vragen over Hotel Zeytinada (Olive island)

• Angelo, 05-08-2015

Strand bij het hotel

Is er een strandgedeelte in de buurt van het hotel met ligbedden? ( trgen betaling) of moet je naar strandgedeelte van andere hotels? En hoe is het strand, zand, of kiezels

• syfra, 30-07-2014

drankje

Hallo, weet iemand of je een drankje bij je avondeten krijgt ? alvast bedankt

bert koorevaar, 26-05-2015

Nee drank is voor eigen rekening

• sabwit, 06-08-2013

kind 1 jaar

Is dit hotel geschikt om naar toe te gaan met een kind van 1 jaar?

Marina Hannes, 23-06-2014

Met een kindje van 1 jaar denk ik dat het geen probleem is, hou wel rekening met de vele trappen als je een buggy of kinderwagen bij je hebt. Voor de rust zou ik het zeker doen en er is een kinderbadje voorzien, er zijn ook kinderstoeltjes bij het restaurant.

• Frank, 28-06-2012

Vraagjes

Wordt het (betalend) strand druk bezocht en hoe lang is het lopen? Zijn er restaurants en/of café's in de omgeving van het hotel? Is het rustig zonnen in de tuin van het hotel en zijn er voldoende schaduwplekken? Heeft iemand recente foto's van het hotel, het strand en het haventje? Vriendelijk dank,

We hebben een aantal aanbieders voor Zeytinada (Olive island) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck

• Chantal, 16-06-2012

Recente info over Zeytinada

Heb je zeezicht in het hotel en zijn er in de onmiddellijke omgeving restaurantjes en cafeetjes? Misschien wil iemand recente foto's van het hotel, de omgeving en het strand van Torba plaatsen Alvast bedankt!

A. Komdeur, 17-08-2012

Geen zeezicht in hotel, ligt een paar honderd meter van strand wel goed te lopen, voldoende restaurantjes. Tip: voor 1,50 ben je met een domus busje die voor het hotel langskomt in Bodrum met een bruisend uitgaansleven. (elke 10 min vertrek en een kwartiertje rijden)

• Nathalie, 29-01-2012

1e keer Turkije

Wij (2 volwassenen en 2 kinderen), gaan deze zomer voor de eerste keer naar Turkije. Wie heeft er nog tips? Hoe is het strand? Is het op loopafstand enz.

A. Komdeur, 17-08-2012

Voor Torba zijn waterschoentjes handig, strand is kiezel, wel strandstoelen die bij afname van een drankje gratis te gebruiken zijn.