Géén boekingskosten

Hotel Voyage Torba

TurkijeEgeïsche ZeeTorba (bij Bodrum)

9.4FenomenaalScore uit 1360 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Voyage Torba Hotel in Bodrum is met 8 restaurants ideaal voor een all inclusive vakantie. De kinderen vermaken zich met het gezellige animatieteam, de zwembaden en 6 glijbanen. Wees niet bang voor een strijd om ligbedjes, deze zijn er voldoende. Het privéstrand bevindt zich voor de deur en bezoek het bruisende centrum van Bodrum met de dolmus.

Bekijk de beschikbaarheid

1360 Reviews over Voyage Torba

• 10Janine Oldenburger13-08-2022

Luxer, fijner en mooier ga je het niet vinden!

Er zijn zoveel goede dingen te zeggen dat het niet eens in 1 beoordeling past. Het hotel is super schoon en netjes en er is altijd een plekje op het strand en bij de zwembaden om te liggen. Je kan hier via je mobiel eten en drinken bestellen. Het waterpark is ook geweldig voor kids! Er zijn veel plekken om iets lekkers te eten/drinken zoals een bakker met ijssalon, diverse bars en diverse restaurants (1 zelfs 24/7 open!). Het eten is echt overal heel lekker en ze hebben echt heel veel keuze. De kamers zijn ruim, mooi en schoon. Elke avond is er entertainment en de shows (circus, cyber & cabaret) springen er echt uit! Bij het verblijf krijg je eigen personal assistents. Via een groepsapp op whatsApp kan je ze altijd bereiken. Wij hadden Catalina en Emir als assistent en zij zijn beiden echt geweldige en warme mensen. Ze hebben oprecht interesse in je en staan altijd voor je klaar. Dit hotel is eigenlijk wel veel meer dan 5 sterren waard!

• 10Suayip13-08-2022

Dienstverlening bij Voyage geeft een speciaal gevoel. We waren zeer te spreken over onze privé assistenten Selin en Berke. Er is voldoende keuze uit verschillende keukens. De inrichting van de kamers is prachtig en geeft een thuisgevoel. Bij Voyage krijg je een compleet pakket met een fantastische ervaring aangeboden. Een aanrader.

• 10Haci Cini16-06-2022

Awesomeee

Samen met mijn partner hebben wij een week genoten! In 2017 waren wij hier ook al geweest maar in 2022 is het resort compleet gerenoveerd. Selim en Berkin waren onze contact personen en ik moet zeggen, ze hebben ons meer dan top geholpen! 👏. In het algemeen, het personeel, hygiëne, service, vriendelijkheid van het persoon allemaal goed geregeld!

• 9Lana mohammed31-05-2022

Geweldig

Hygiëne uitstekend, kwaliteit eten uitstekend, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele leuke baby/kinder club.

• 10Anita Nat14-10-2019

#SIMPLYTHEBEST#

Dit was voor ons de 27ste keer dat we Voyage Torba bezochten..........wat kan ik nog meer zeggen....... Hebben al veel echt goede hotels bezocht in Turkije maar dit blijft #SIMPLYTHEBEST# Het begint al als je aankomt en bij de receptie wordt verwelkomt door het vriendelijke personeel 😃 Dan kom je op je kamer die heerlijk schoon is en kunt beginnen te genieten...... Het eten is heerlijk, de bediening perfect. Gratis handdoeken op het strand. Heerlijke koffie en allerlei soorten drankjes allemaal keurig gebracht door al het geweldige personeel.. Een prachtig strand met heerlijke ligbedden en diverse zwembaden. Een gezellig theehuis met turkse pannekoeken. ‘S Avonds geweldige shows die zeer gevarieerd zijn en dus voor elk wat wils. Evens in de Barstreet waar diverse specialiteitenrestaurants zijn vaak een show van acrobaten of bv tenoren, echt geweldig. Echt een aanrader!!!!!!!!

• 8Monique Van dorp02-10-2019

Boek een luxere kamer esnt de bedden zijn erg klein. Verder een fantastisxhe beleving. Alles is perfect

• 8Arie23-09-2019

Jammer , geen tweede keer .

Veel groter complex dan ik had verwacht. Een mooi groot zwembad zonder activiteiten. De kamers zijn héél klein. Wij hadden de familiekamer met drie volwassenen,met één badkamer,maar dat wisten we van te voren. De badkamer stinkt naar riool,dat komt waarschijnlijk dat de afvoer van de wastafel een plastic slang is en geen sifon. De a la carte restaurants zijn goed,het grote restaurant is goed en lekker eten voor iedereen. Helaas galmt het er wel en dat is niet prettig met zo ontzettend veel jankende baby's en gillende kleine kinderen, die je trouwens overal hoort op het complex,strand. 's Avonds is er regelmatig (live) muziek,bij de terrassen van de a la carte restaurants,daarna bij de Skybar. Dan moet je wel van ontzettend harde muziek houden want de volume knop staat aardig open, hoewel ik best wat gewend ben. Doordat ik het vergelijk met Center Parcs, een complex met zoveel huilende baby's en gillende kinderen,gaan wij niet terug.

• 9Michel Diesveld07-09-2019

Volgend jaar toch maar adult only zoeken

Een van de mooiste ressorts die wij bezocht hebben in Turkije.Alleen zeer jammer dat 80% van de gasten Turkse jonge ouders zijn met huilende en schreeuwende kinderen van zeer jonge leeftijd, wij zijn gek op kinderen maar je kunt ook te veel hebben,waar je ook kwam of het nu in de ochtend was of in de avond,overal schreeuwende en huilende kinderen. in de restaurants was het echt niet normaal meer. Ook voor de oudere gasten word totaal niks gedaan, alles qua animatie is gericht op kinderen en ouders.( elke avond schreeuwmuziek) Ik heb zoveel goede beoordelingen gelezen maar wij zijn dan waarschijnlijk net in de verkeerde tijd geweest.

• 9Michelle08-08-2019

Ruim opgezet en toch niet massaal

De familie kamer is aan de kleine kant. Wij hadden drie koffers mee en dan kun jij de koffers niet echt kwijt. Bedden zijn goed. In alle restaurants mag je gratis eten behalve de Japanner 15 euro en de steakhouse 20 euro pp. De restaurants liggen in de zo geheete main street waar live muziek is. Er is een koffiebar ook met ice koffie. Overal behalve in het main restaurant word je bediend. De lunch bij de italiaan is top!! Elke ochtend is er vers sap. Ijsjes uit de ola bak zijn gratis van cornetto tot magnum. De thee bar viel wat tegen, omdat het vrij zoet is, maar als je daarvan houd ik dat natuurlijk prima. Bij de zwembaden en het strand is altijd wel een bedje te vinden in tegenstelling van de bedjes op de pier. Op de pier worden er al vroeg handdoeken neergelegd. Neem je duikbril mee want er zwemmen genoeg vissen. Het strand is heerlijk en de zee helder. Het peroneel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Geweldig park!! Een aanrader

• 10Fam. vdMaarel05-08-2019

Helemaal te gek: echt een droomvakantie!!

Wij hebben gekozen voor een familiekamer DeLuxe2 (Family Sea Side/Swim Up) en dat was echt een geweldige ervaring: het leek wel een droom!! Sowieso is alles zeer schoon en heel mooi verzorgd, met oog voor detail. De vier eigen ligbedjes (met elke dag schone badlakens) mét privé zwembad én eigen barretje met bediening is helemaal te gek. Je wordt continu op je wenken bediend (met name dank aan Seray en Burak)en ultra all inclusive dus je kan echt van alles bestellen, zoals cocktails, merkbieren en lekkere koffie’s De à la carte restaurants zijn goed en gevarieerd, het strand mooi (nog geen 100m vanuit appartement) de shows groots en professioneel. Goede airco op de kamer. Dit is echt genieten...

Hotel Voyage Torba info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (11)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (7)
  • KinderzwembadBeschikbaar (4)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)