Hotel Voyage Torba

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°15°
Hotel Voyage Torba
8,8

1482 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Anders

Goed hotel

Fran
14-10-2018

Voor de 5e maal een super vakantie gehad.

In voyage torba!! Heb heel de week echt lekker gegeten.

Wat ik wel miste is bijvoorbeeld een snack, pizza of iets wat je mee kan nemen naar het strand.... animatie kan wel beter...!!! alhoewel ik me toch elke avond vermaakt heb. Wat ik minder vond is dat ze bij het ontbijt ze niet meer langskomen met koffie. De straat bij alle ala cart restaurants is super en erg gezellig in de avond....

Je ķomt hier werkelijk niets te kort.....en zou best nog een keer boeken.

voor 1x prima maar niet gekregen wat we verwachten

Tim Wipprecht
5-10-2018

Wij komen al meerdere malen in resorts in Turkije. Ik kijk altijd naar reviews en neem deze ook mee in mijn beslissing om te boeken. Zodoende dus voor Voyage Torba gekozen.

Kinderbuffet

schone kamer

mooi resort

service is echt zeer slecht. Na wat rondvragen kwamen we erachter dat sinds kort de vorige baas naar een ander hotel is gegaan en ook al het goede personeel heeft meegenomen. Dit is zeker te merken want jesus wat zijn ze hier vaak onvriendelijk.

Kinderclub echt een drama. Dames zijn bezig met zichzelf en telefoon. Een kind had een tand gebroken omdat ze niet goed opletten.

Zeer krappe familiekamer.

eten niet fantastisch.

Kortom jammer dat we hier naar toe zijn gegaan. Prima voor deze x maar komen niet meer terug. Mensen aub kies niet op basis van de 8e en 9e die mensen gaven. Dit was het waarschinnjk ik t verleden wel maar nu zeker niet!!! Boek lekker ergens anders

Geen 5* waard

Astrid
4-10-2018

Heel mooie ligging.

Voor de rest geen 5 sterren waard.

Familiekamer aan de kleine kant en niet echt proper, vegen en spetters op muren en deuren.

Bij aankomst lag er nog een vuile handdoek naast de lavabo.

Elke morgen een verschrikkelijke rioolstank vanuit de douche. Na wat water te laten lopen trok de stank wel weg.

Er wordt onvoldoende gepoetst. Ook de openbare toiletten zijn vies, vuil en vettig.

De helft van de producten in de minibar was over vervaldatum.

Buffetrestaurant elke middag en avond hetzelfde. Zo goed als geen afwisseling.

Boeken voor a la carte restaurant is haast onmogelijk.

Handtastelijke en opdringerige garçon tegenover onze zoon van 18.

Personeel is, op enkele uitzonderingen na, niet gemotiveerd. Lang wachten op drinken, bestek, ...

Preisdaler

Jammer maar niet meer hierheen.

Ferry Dijkhuizen
28-9-2018

Wij zijn hier nu voor de 3e maal en het hotel gaat er zienderogen op achteruit. Te weinig personeel, dagelijkse kost in het restaurant dat je zelf je bestek bij elkaar moet zoeken. Hopen dat er iemand van het personeel vraagt of je iets te drinken wil. De kamer ziet er op het oog redelijk uit, maar een voorbeeld; het douchescherm zit vol aanslag en moet met geweld geopend en gesloten worden. Veel van deze kleine irritaties hebben ons in ieder geval doen besluiten hier niet meer terug te keren. Waar in godsnaam de 8.9 vandaan komt mag Joost weten, ik kom niet verder als een 7tje op dit moment. Wat ook nog problematisch is, het reserveren bij een a la carte restaurant. Het is iedere dag maar weer hopen dat het lukt en klagen hierover bij guest relations. Vakantieverkopers wees eens eerlijk in uw aanrijdingen tegenover uw klanten.

Goed hotel

Boerjan marnix
22-9-2018

Op enkele minpuntjes aan heel goed hotel Koffiemachine in restaurant is een ramp en de a la Carte restaurants zijn bijna onmogelijk om te boeken zeer ingewikkeld systeem jammer !!! Wie last heeft van het gehuil van kleine kinderen blijft er beter weg

Fabuleus

S verhaaren
1-9-2018

Een heerlijkr accomodatie. Lekker eten. Veel a la carte restsurants. Mooie ligbedden en genoeg vermaak.

Rick

Vriendelijk personeel

Leuke a la carte restaurants

Je komt hier erg tot rust

Veerle
13-7-2018

Erg goed hotel. Nergens over te klagen. Personeel erg vriendelijk.

SIMPLY THE BEST

Paul

Ik kom hier al 15jaar dus dan ıs het dık ınorde.ık vınd de animatie zeer goed

Geweldig

Sam
13-7-2018

Goed hotel, al meer dan 10 keer hier geweest en we blijven terug komen. Niks op aan te merken!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.