Hotel Voyage Torba

8,8

1470 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Marja
20-6-2018

Fantastisch hotel. Niets op aan te merken. Bediening en vooral Bilal die altijd klaar staat. Kom volgend jaar voor de 9e keer weer terug

Zeer uitgebreid hotel, maar niet gastvrij.

Sylvia Korthuis
14-6-2018

Een mooi ruim opgezet hotel. Het hotel heeft alles , verschillende zwembaden, restaurants, heel veel barretjes en kinderfasciliteiten.

De kamers zijn eenvoudig, beetje kil en niet erg ruim, maar je hoeft er ook niet veel. Er is geen zitje binnen en de balkonnetjes/ terasjes zijn heel wisselend qua formaat.

De restaurants hebben een omslachtig reserveringssysteem, maar zijn wel de moeite waard. De meeste liggen aan de alacartestreet die ook mooie shows schijnt te hebben.

Het mainrestaurant is goed en uitgebreid. Veel verschillende opties, wat lokale gerechten, aziatische gerechten en pastas en heel uitgebreid salades/toetjes. Er is een babybuffet met hapjes, papjes en voedingen van HIP. Ook is er gestoofde vis of vlees en groentes. Ook is er een kok die daar het e.e.a. kan pureren. Er is een beperkt kinderbuffet met wat groentes, patat en elke dag hamburger.

Wat tegenviel, de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel.

Voyage torba is the best

Elburuz
11-6-2018

Zeer vriendelijk personeel. Heel schoon en hygiëne is perfect. Kamers zijn modern en bedden zijn top. Geweldige en lekker eten😋. Genoeg bedden bij de strand en zwembad. Geen strijd voor bedden 😃 . Lekker cocktails en genoeg keuze drank soorten. Alacarte street maakt het park compleet! Wat een geweldige sfeer. Vriendelijke animatieteam en de avonden verschillende shows We hebben echt genoten van ons verblijf. Gaan we zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Torba voor je op een rij gezet:

Geweldig vakantie en perfect hotel

Gokhan
10-6-2018

Vriendelijk personeel, perfect service. Alles zeer schoon en bedden zijn heel goed. Leuke kamers en accommodatie is supermooie.

Heerlijk Turks en nationaal gerechten 😋. A’la carte street heel bezonder. Lekker cocktails en genoeg keuze alle drank soorten. Bij de zee en swimbad genoeg bedden. Dus geen vestrijd voor ligbedden 😉. Geen vervelende animatieteam 😀 Ze zijn zeer vriendelijk en gooie activiteiten.

Voor een heerlijke vakantie heb je het goede adres. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Relaxed vakantie!

Berend Botje
9-6-2018

Heel goed hotel! Elke dag schoon beddengoed. Handdoeken en strandlakens kun je gerust thuislaten. Heerlijke bedjes voorzien van katoenen matrashoezen op houten aanlegsteiger. Echt vakantie hier!

Ontzettend veel keuze als het gaat om eten. 7 of 8 a la cart restaurants en een groot buffet restaurant met alles waar je maar zin in hebt. Verse jus (niet uit een pak) Coca Cola, Magnums en alcoholische dranken, moijto's, barcardi cola's noem het maar op is te krijgen! Wat ik jammer vind is dat je voor het 'steak' restaurant en hetJjapans restaurant bij moet betalen. Het was toch ultra all inclusive? Voor 2 volwassen en 2 kinderen moesten we 70,00 euro bij betalen om in het steak house te gaan eten.

Zelfs je minibar op de kamer staat vol en is onbeperkt te gebruiken en wordt dagelijks bijgevuld! Personeel spreekt nagenoeg geen Engels waardoor het vaak misgaat met bestellingen. Geduld en gebruik van enkele Turkse woorden gaat je zeker helpen.

Wim
8-6-2018

Voor de 2e keer weer een geweldige ervaring. Uitstekende managers die de zaken goed voor elkaar hebben vooral met de personele bezetting in de keuken en service gerichte gastdames en heren. TOP. Olcay, Ozan en Orcun geven ons gezelschap van 8 personen echt een uitstekende vakantie beleving. Torba Private is echt vakantie. Het totale plaatje van Voyage zit goed in elkaar het park is van alle gemakken voorzien, zee,strand,gym, sauna,massage, en niet te vergeten de verschillende restaurants en baren. Wat wij wat tegen vonden vallen dat er in de avonduren weinig optredens zijn behalve de disco. Dit hebben wij wel beter gezien in Turkije. Als totaal beleving geven wij Torba VoYage een hele dikke 9 en komen er graag weer terug.

Simply the best

Anita
7-6-2018

Dat het een superhotel is waar ik al vd 24ste keer verblijf.U denkt misschien saai maar elk jaar is er weer iets nieuws.Dit jaar een aantal vernieuwıng en bij de restaurants, een nieuwe bar, nieuwe animatieteam o.a met de vriendelijke Harika. Het is hier altijd top, Simply the best. İn September komen we terug voor ons jubileum van 25.Een Ann rader!!!!!

Geweldig

Steve
7-6-2018

Geweldig hotel, heel klantvriendelijk, niks ıs hen teveel. Bars overal ın het complex, eten heel lekker en het animatieteam ıs er altijd voor een leuke babbel en toffe activiteiten,

Katia
7-6-2018

Mooi resort, vriendelijk en behulpzaam personeel. voldoende ruimte en plaats aan strand, zwembaden en ın de restaurants. lekker eten, voldoende keuze, een aanrader, we komen zeker terug

Kris
7-6-2018

Dıt hotel ıs een echte aanrader.Het eten ıs lekker, animatieteam ıs super, de avondshows zijn mooi. De kamers zijn prima en de accommodatie ıs supermooi en proper onderhouden. Voor ons ěěn van de betere hotels van Turkije. Wij komen hier zeker nog terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Torba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Torba scoort een 8.83 uit 10 op basis van 1511 reviews.