Hotel Voyage Torba

8,8

1476 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Rick

Vriendelijk personeel

Leuke a la carte restaurants

Je komt hier erg tot rust

Veerle
13-7-2018

Erg goed hotel. Nergens over te klagen. Personeel erg vriendelijk.

SIMPLY THE BEST

Paul

Ik kom hier al 15jaar dus dan ıs het dık ınorde.ık vınd de animatie zeer goed

Geweldig

Sam
13-7-2018

Goed hotel, al meer dan 10 keer hier geweest en we blijven terug komen. Niks op aan te merken!

Romario
13-7-2018

Fıjn hotel met uitstekende accommodatie en fijne animatie.

Aanrader

Blkz
7-7-2018

Personeel is super vriendelijk. In het algemeen is het super goed maar kamers zijn verouderd en super klein. de bedden zijn ook klein en niet comfortabel. Voor de rest alles dik inorde.

Marja
20-6-2018

Fantastisch hotel. Niets op aan te merken. Bediening en vooral Bilal die altijd klaar staat. Kom volgend jaar voor de 9e keer weer terug

Zeer uitgebreid hotel, maar niet gastvrij.

Sylvia Korthuis
14-6-2018

Een mooi ruim opgezet hotel. Het hotel heeft alles , verschillende zwembaden, restaurants, heel veel barretjes en kinderfasciliteiten.

De kamers zijn eenvoudig, beetje kil en niet erg ruim, maar je hoeft er ook niet veel. Er is geen zitje binnen en de balkonnetjes/ terasjes zijn heel wisselend qua formaat.

De restaurants hebben een omslachtig reserveringssysteem, maar zijn wel de moeite waard. De meeste liggen aan de alacartestreet die ook mooie shows schijnt te hebben.

Het mainrestaurant is goed en uitgebreid. Veel verschillende opties, wat lokale gerechten, aziatische gerechten en pastas en heel uitgebreid salades/toetjes. Er is een babybuffet met hapjes, papjes en voedingen van HIP. Ook is er gestoofde vis of vlees en groentes. Ook is er een kok die daar het e.e.a. kan pureren. Er is een beperkt kinderbuffet met wat groentes, patat en elke dag hamburger.

Wat tegenviel, de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel.

Voyage torba is the best

Elburuz
11-6-2018

Zeer vriendelijk personeel. Heel schoon en hygiëne is perfect. Kamers zijn modern en bedden zijn top. Geweldige en lekker eten😋. Genoeg bedden bij de strand en zwembad. Geen strijd voor bedden 😃 . Lekker cocktails en genoeg keuze drank soorten. Alacarte street maakt het park compleet! Wat een geweldige sfeer. Vriendelijke animatieteam en de avonden verschillende shows We hebben echt genoten van ons verblijf. Gaan we zeker terug.

Geweldig vakantie en perfect hotel

Gokhan
10-6-2018

Vriendelijk personeel, perfect service. Alles zeer schoon en bedden zijn heel goed. Leuke kamers en accommodatie is supermooie.

Heerlijk Turks en nationaal gerechten 😋. A’la carte street heel bezonder. Lekker cocktails en genoeg keuze alle drank soorten. Bij de zee en swimbad genoeg bedden. Dus geen vestrijd voor ligbedden 😉. Geen vervelende animatieteam 😀 Ze zijn zeer vriendelijk en gooie activiteiten.

Voor een heerlijke vakantie heb je het goede adres. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Voyage Torba scoort een 8.84 uit 10 op basis van 1518 reviews.