Hotel Voyage Torba

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°13°
Hotel Voyage Torba
9,1

Voyage Torba Hotel in Bodrum is met 8 restaurants ideaal voor een all inclusive vakantie. De kinderen vermaken zich met het gezellige animatieteam, de zwembaden en 6 glijbanen. Wees niet bang voor een strijd om ligbedjes, deze zijn er voldoende. Het privéstrand bevindt zich voor de deur en bezoek het bruisende centrum van Bodrum met de dolmus.

1495 reviews over Hotel Voyage Torba in het Nederlands

Fantastisch !!

Mouthaan
16-5-2019

Dit is echt fantastisch wij zaten in het deluxe gedeelte en zijn echt verwend door al het personeel en in het bijzonder mevr.Gulzat.

Gereisd met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie

Marianne de Jong
16-5-2019

Het is onze 3 de keer dat we hier op vakantie komen. We genieten hier vol op. De kamers zijn schoon. Het personeel is heel vriendelijk, ze zijn gastvrij. Er is leuke entertainment aanwezig en de avond shows zijn geweldig. We willen Asli van het animatie team ook bedanken.

Gereisd met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, zeer aan te bevelen

SaskiaP
16-5-2019

Zeer goed hotel. Je wordt tot in de puntjes verzorgd. Wij hadden een Deluxe kamer en waren zeer tevreden. Een extra bedankje voor Gulzat en de andere dames van de guest relations en al het andere personeel. Saskia

Gereisd met partner in mei 2019

Mirelle
9-5-2019

Heerlijk luxe hotel met leuk personeel en goede kwaliteit en leuk animatie team met Asli en özkan

Gereisd met vrienden in mei 2019

Fantastisch hotel en het personeel is lief, gezellig en zorgzaam. De all inclusive verzorging is super goed. De barkeepers en het animatie team (Asli en Özkan) zijn top! In de avond zijn er gezellige shows en professionele party’s. Ik raad Voyage Torba aan iedereen aan. Ik kom hier graag ieder jaar terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

Een 5 sterren ervaring in alle opzichten.

Fam. van Katwijk
7-5-2019

Heb gekozen voor de luxe kamers met privé zwembad, bar met bediening op je bedjes en direct aan zee. Absoluut top ervaring; nog beter dan bijvoorbeeld, Marbella Beach Club om maar iets te noemen. Je kunt zelf kiezen of je rust wilt, of iets voor de kinderen, het is een groot complex, dus je hebt altijd ruimte. Bodrum is echt 4 klassen hoger dan Lara etc. Leuke stad, leuke (welvarende) mensen en de best denkbare Turkije ervaring. Het hotel kent een geweldige service en guest relations policy, die alles voor je regelen. Dokter 24 uur p.dag in hotel aanwezig. Veel beter kom je niet tegen, dan dit. Super accommodatie, naar wens te boeken.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Super genoten, aan alles is gedacht!

Lennart
6-5-2019

Verblijf met 2 jonge kinderen(11 maanden-2 jaar)

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Hotel personeel spreekt over het algemeen slecht engels waarbij zeker de helft totaal geen engels spreekt of verstaat

Muziek savonds is veelal gebasseerd op de turkse toeristen veel turkse muziek en de covers die ze wel doen zijn in slecht engels en de muziek staat veel te hard.

Eten heb je na 2 dagen wel gezien niet speciaal en weinig variatie. Amper fruit op appels en bananen na. Ala cart restaurant tepanyaki is prima erg goed vlees verschil met hoofdrestauramt is enorm

Zwembaden en dergelijke zijn prima animatieteam is nauwelijks aanwezig. Erg jammer in mijn ogen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dreamhotel

Jules lintzen
2-5-2019

Het is voor ons steeds een thuis komen vlotte bediening, verzorgde kamers. Veel variatie in het eten wat tevens perfect bereid is. We zijn hier al 10 keer geweest en we blijven terug komen omdat we en goede click hebben met het personeel. Zowel overdag als s’avonds zijn er genoeg activiteiten die er voor zorgen dat je een leuke dag hebt. Top animatie team!

heerlijke vakantie

Bart
2-5-2019

ik kom hier al 14 jaar. we zijn heel tevreden. we komen hier elk jaar weer graag terug. alles is tip top in orde. het personeel is vriendelijk. Er is genoeg te doen , ook de activiteiten ‘s avonds zijn top. Het animatie team zorgt voor een leuke sfeer en zorgt voor er altijd iets te doen is ! wij komen zeker weer terug.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenSquash, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.