Hotel Voyage Torbastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

9.2Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Voyage Torba Hotel in Bodrum is met 8 restaurants ideaal voor een all inclusive vakantie. De kinderen vermaken zich met het gezellige animatieteam, de zwembaden en 6 glijbanen. Wees niet bang voor een strijd om ligbedjes, deze zijn er voldoende. Het privéstrand bevindt zich voor de deur en bezoek het bruisende centrum van Bodrum met de dolmus.

1570 reviews over Hotel Voyage Torba

• 2019
    10Anita Nat14-10-2019

#SIMPLYTHEBEST#

Dit was voor ons de 27ste keer dat we Voyage Torba bezochten..........wat kan ik nog meer zeggen....... Hebben al veel echt goede hotels bezocht in Turkije maar dit blijft #SIMPLYTHEBEST# Het begint al als je aankomt en bij de receptie wordt verwelkomt door het vriendelijke personeel 😃 Dan kom je op je kamer die heerlijk schoon is en kunt beginnen te genieten...... Het eten is heerlijk, de bediening perfect. Gratis handdoeken op het strand. Heerlijke koffie en allerlei soorten drankjes allemaal keurig gebracht door al het geweldige personeel.. Een prachtig strand met heerlijke ligbedden en diverse zwembaden. Een gezellig theehuis met turkse pannekoeken. ‘S Avonds geweldige shows die zeer gevarieerd zijn en dus voor elk wat wils. Evens in de Barstreet waar diverse specialiteitenrestaurants zijn vaak een show van acrobaten of bv tenoren, echt geweldig. Echt een aanrader!!!!!!!!

• 8Monique Van dorp02-10-2019

Boek een luxere kamer esnt de bedden zijn erg klein. Verder een fantastisxhe beleving. Alles is perfect

• 8Arie23-09-2019

Jammer , geen tweede keer .

Veel groter complex dan ik had verwacht. Een mooi groot zwembad zonder activiteiten. De kamers zijn héél klein. Wij hadden de familiekamer met drie volwassenen,met één badkamer,maar dat wisten we van te voren. De badkamer stinkt naar riool,dat komt waarschijnlijk dat de afvoer van de wastafel een plastic slang is en geen sifon. De a la carte restaurants zijn goed,het grote restaurant is goed en lekker eten voor iedereen. Helaas galmt het er wel en dat is niet prettig met zo ontzettend veel jankende baby's en gillende kleine kinderen, die je trouwens overal hoort op het complex,strand. 's Avonds is er regelmatig (live) muziek,bij de terrassen van de a la carte restaurants,daarna bij de Skybar. Dan moet je wel van ontzettend harde muziek houden want de volume knop staat aardig open, hoewel ik best wat gewend ben. Doordat ik het vergelijk met Center Parcs, een complex met zoveel huilende baby's en gillende kinderen,gaan wij niet terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Michel Diesveld07-09-2019

Volgend jaar toch maar adult only zoeken

Een van de mooiste ressorts die wij bezocht hebben in Turkije.Alleen zeer jammer dat 80% van de gasten Turkse jonge ouders zijn met huilende en schreeuwende kinderen van zeer jonge leeftijd, wij zijn gek op kinderen maar je kunt ook te veel hebben,waar je ook kwam of het nu in de ochtend was of in de avond,overal schreeuwende en huilende kinderen. in de restaurants was het echt niet normaal meer. Ook voor de oudere gasten word totaal niks gedaan, alles qua animatie is gericht op kinderen en ouders.( elke avond schreeuwmuziek) Ik heb zoveel goede beoordelingen gelezen maar wij zijn dan waarschijnlijk net in de verkeerde tijd geweest.

• 9Michelle08-08-2019

Ruim opgezet en toch niet massaal

De familie kamer is aan de kleine kant. Wij hadden drie koffers mee en dan kun jij de koffers niet echt kwijt. Bedden zijn goed. In alle restaurants mag je gratis eten behalve de Japanner 15 euro en de steakhouse 20 euro pp. De restaurants liggen in de zo geheete main street waar live muziek is. Er is een koffiebar ook met ice koffie. Overal behalve in het main restaurant word je bediend. De lunch bij de italiaan is top!! Elke ochtend is er vers sap. Ijsjes uit de ola bak zijn gratis van cornetto tot magnum. De thee bar viel wat tegen, omdat het vrij zoet is, maar als je daarvan houd ik dat natuurlijk prima. Bij de zwembaden en het strand is altijd wel een bedje te vinden in tegenstelling van de bedjes op de pier. Op de pier worden er al vroeg handdoeken neergelegd. Neem je duikbril mee want er zwemmen genoeg vissen. Het strand is heerlijk en de zee helder. Het peroneel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Geweldig park!! Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Fam. vdMaarel05-08-2019

Helemaal te gek: echt een droomvakantie!!

Wij hebben gekozen voor een familiekamer DeLuxe2 (Family Sea Side/Swim Up) en dat was echt een geweldige ervaring: het leek wel een droom!! Sowieso is alles zeer schoon en heel mooi verzorgd, met oog voor detail. De vier eigen ligbedjes (met elke dag schone badlakens) mét privé zwembad én eigen barretje met bediening is helemaal te gek. Je wordt continu op je wenken bediend (met name dank aan Seray en Burak)en ultra all inclusive dus je kan echt van alles bestellen, zoals cocktails, merkbieren en lekkere koffie’s De à la carte restaurants zijn goed en gevarieerd, het strand mooi (nog geen 100m vanuit appartement) de shows groots en professioneel. Goede airco op de kamer. Dit is echt genieten...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sertan A.05-08-2019

Een top animatie team!

Ik wil het animatie team bedanken voor de onvergeetelijke dagen hier. Je vervelen hier is onmogelijk. Er is heel wat te doen zoals : bike tour, bellydance, beachvolley, shooting en noem maar op.. De avond programmas worden op een professionele manier gedaan en zijn heel gezellig. Het animatie team is vriendelijk. Ze staan altijd klaar voor je en komen een babbeltje doen overdag. We willen ASLI van het animatie team speciaal bedanken voor de leuke momenten. Altijd met een glimlach en vol energie doet ze haar werk zeer goed!

Gereisd in augustus 2019

• 10Rabia03-08-2019

Place to be

Ik ben 3 weken naar Voyage geweest in torba (bodrum). Het was prachtig weer daar, ontzettend genoten van alle mooie faciliteiten en prachtige hotel. Daarnaast waren er allemaal supervriendelijke personeel in het hotel in dienst. Ik heb echt een band met ze gekregen en vind dat ze mij erg leuk hebben benaderd gedurende mijn verblijf. In het restaurant waren er namelijk 2 dames en een heer genaamd Gulayim, Ebru Sah en Engin Ozdemir ze hebben ons altijd vriendelijk te woord gestaan. Altijd gevraagd hoe ons verblijf is en of ze iets voor ons kunnen betekenen. Dat maakte het toch een stukjes persoonlijker. Van het animatie team was er Ebru zij gaf dagelijks de workouts. Ontzettend vriendelijke meid en echt een topper. Ze kwam iedere dag langs en gaf al haar aandacht aan de gasten van het hotel! Van de barmannen was er Tolga koru hij maakte gevarieerde coctails iedere dag. Tot slot was er een jongen Fatih Buyukhan die ontzettend goed bediend

• 10Jooren27-07-2019

Bedankt Asli, Mehtap, Özkan, Valerya en Erdem 🥰🙏

Een heel mooi resort met alles erop en eraan. Het eten is heerlijk, veel keuze om te eten. Ook de kamers zijn mooi. Ze komen elke dag alles schoon maken. Maar waar we pas van genoten hebben is de animatie hier. Een geweldig sport animatie team die heel wat activiteiten organiseren zoals de bike tour, bellydance, shooting en noem maar op. Het sport animatieteam is zeer vriendelijk en zijn allemaal 1 Voor 1 top animators die ervoor zorgen dat de mensen hun vakantie om een leuke manier doorbrengen. Ze stonden altijd klaar voor de gasten. Ik wil als eerste Asli van het animatie team bedanken. Ze doet haar werk zeer goed en was zeer enthousiast. Ook een danku aan Mehtap, Özkan,Erdem en Valerya van het animatie team. Hopelijk zien we jullie volgend jaar terug!

• 10Dylan22-07-2019

Een geweldig ANIMATIE TEAM!

Het is onze eerste keer in Voyage Torba. We zijn zeer tevreden. Onze kamers zijn zeer netjes en worden elke dag schoon.Het eten is lekker en er is veel variatie. MAAR , wat het hotel compleet maakt het SPORT animatie team . Ze zijn zeer vriendelijk en komen elke dag een babbeltje doen met ons. Ze doen hun werk zeer professioneel. Er zijn overdag heel wat sportactiviteiten te doen zoals de bike tour die heel leuk is , shooting , beachvolleybal en noem maar op.. ‘ s Avonds heb je in de skybar ook leuken concerten en party’s zoals de Circus party, xray , .. Ik wil ÖZKAN , VALERYA en MEHTAP bedanken van het animatie team , maar een HEEEL speciale dank ook voor ASLI van het animatie team die ervoor zorgde dat we onze vakantie op een leuke manier doorbrachten. Ze was altijd zeer enthousiast en vriendelijk. Ze spreekt Nederlands wat ook heel handig was om een leuk babbeltje te doen. Zeker een aanrader dit prachtig resort!

69 tips over Hotel Voyage Torba

• joop, 27-06-2014

de omgeving is voor ons geweldig, lekker rustig maar toch ben je binnen tien minuten in bodrum

• Kevin & Rox, 23-06-2014

Geweldig goede shows in het Amphitheater waar ik zelf in de ''minste'' show hoofdrolspelers mocht zijn ;) Heb er uiteindelijk wel erg om kunnen lachen.

• Andy Nieuwenhuijse, 21-05-2014

Boek u excursie's aan de overkant van het hotel. Scheelt een hoop geld. Wat erg leuk is, is de jeep safari. Werkt een Turks/Nederlandse jongen die je veel over de omgeving kan vertellen.

160 vragen over Hotel Voyage Torba

• Michel, 11-08-2019

standaard kamer zeezijzicht

Goedendag,wie kan mij vertellen waar de standaardkamers zeezijzicht liggen.Kan ze niet vinden op de foto"s op internet. Wij komen 2 september voor 9 heerlijke dagen.

• Cecil, 04-08-2019

Luiers

Weet iemand toevallig of er in het winkeltje in het hotel luiers worden verkocht en eventueel andere babyspullen?

Bedankt alvast Groetjes

• ingrid, 10-07-2019

Foto's?

Wie kan mij helpen aan foto's van de standaard kamers en de superieure kamers, vooral de badkamers en de kleerkasten?? U mag mij mailen op [email protected] Alvast heel erg bedankt.

Hotel Voyage Torba info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht