Hotel Voyage Torba Private

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°13°
Hotel Voyage Torba Private
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Torba Private voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Voyage Torba Private in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi hotel om te relaxen !

Janneke
11-6-2018

Het hele resort is prachtig aangelegd, het is erg groot maar toch is het heel knus. De private is wel erg mooi! Erg veel rust, prachtige kamer, lekkere bedden! (Gewoon normaal en een beetje zacht) mooie badkamer met een ruime lekkere douche, minibar altijd goed gevuld. Natuurlijk super luxe je eigen stransbedjes voor je kamer en hup zo het water in. Het eten was top vooral ook de a la carte bij de private! Erg lekker De biefstuk:) de steak house waar wij op de laatste dag voor gekozen hadden ( 20,- p.p) was super ! Lekker eten, leuke muziek en erg gezellige sfeer. Lekkere cocktails bij de sky bar en bij de private!

Nu wat minpunten:

- na de show die afloopt om 24:00 is er niets te beleven in het hotel( niet geschikt voor mensen die elke avond het erg Laat willen maken.

- s nachts bij de panorama bar en private erg slechte cocktails ze snappen het niet.

- helaas ook geen eten snachts bij de private

Verder geschikt om te relaxen!

Heerlijk

Ingrid
21-5-2018

Voor de zesde keer op rij een topvakantie gehad. Uitstekend personeel dat goed aanvoelt hoe ze met verschillende gasten om moeten gaan. We voelen ons er echt thuis. Er is tal aan mogelijkheden en plekken om te zitten of wat te doen. Heerlijk eten bij het private deel en een nog groter aanbod bij de overige restaurants. Alles is schoon en goed onderhouden. Op alle details wordt gelet. Ook kun je makkelijk met de lokale bus (ook nog heel goedkoop) naar Bodrum of andere plaatsen. Het strand aan het resort is uitgebreid en ook heel mooi.

Geweldig!

Trienke Köster
14-5-2018

Helemaal Top, een echte aanrader Torba als resort maar voor iets meer geld ga dan voor het private gedeelte, Dit is een lux opgezet parkje met een prachtig eigen zwembad. De kamers zijn ruim, schoon met een inloopkast. Elke dag worden de bedden verschoont inclusief de handdoeken. Eigen ligstoelen waar ook elke ochtend nieuwe handdoeken klaarliggen. De bediening is geweldig! Alles is volop verkrijgbaar. Voor mij was er zelfs glutenvrij brood geregeld. De bar is 24 uur per dag open. Dus ook als je laat binnen komt kan je altijd wat eten. Het leuke is dat dan toch de gemakken van het groter resort erbij heb. Bijv eten in verschillende restaurants en het glijbanen park voor de kinderen. Volop schepijs verkrijgbaar maar ook magnums en cornetto's. Erg lekker en gezellig is de espressobar. Mooi strand met pier en volop ligbedden.

adotravel.nl

De service bij het Private part is mede door Mesut (Manager) en zijn collega's helemaal geweldig! Inmiddels vijf keer geweest en het verveeld er nooit. Doordat we zo goed verwend worden door Mesut maken we amper nog gebruik van het Meanrestaurant. De a la carte restaurants zijn super (steakhouse is een aanrader). Hotel is van alle gemakken voorzien, klein minpuntje de toiletten bij het strand (adultbeach) zijn aan vervanging toe (oud). Erg prettig is dat je binnen een kwartier in het centrum van Bodrum bent, leuk klein centrum waar ze veel minder opdringerig zijn dan in de grote steden. Groot winkelcentrum (Oasis Mall) is leuk om te zien maar erg duur). Nog zes weken en dan gaan we weer, kijken er heel erg naar uit. Wij als echte dierenliefhebbers vinden het erg fijn dat de honden die daar lopen ook goed verzorgd worden door de lokale bewoners en door de medewerkers. We zien al jaren de zelfde honden lopen en dat is dus een goed teken!

Helemaal Super, pure verwennerij.

Patrick en Dieke van Eekelen
25-9-2017

Zojuist terug van een weekje Voyage Torba Private (eerste keer). Heerlijk relaxte vakantie gehad. Mesut en zijn team zorgen ervoor dat het je werkelijk aan niets ontbreekt. Wij zijn al bij diverse 5*resorts geweest maar deze spant echt de kroon (zeker qua service en kwaliteit eten). Niets was te gek, zelfs 24-7 room-service welke je eigenlijk niet veel hoefde te gebruiken want er liep een groot deel van de dag al iemand rond waar je je bestelling aan mocht doorgeven. Alles werd keurig en snel bij je kamer gebracht. Het Private restaurant heeft een prima vrij uitgebreide a-la carte kaart. Voldoende afwisseling en het eten is van zeer goede kwaliteit. Ook het Steak House was perfect. Aangezien het eten in het private restaurant al perfect was hebben we de andere a la carte restaurants niet geprobeerd. Zagen er wel prima uit overigens. Één klein minpuntje waren de harde bedden maar goed dat hebben wij in Turkije nog niet anders gehad. Kortom: een absolute aanrader als je van luxe en verwennerij houdt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Mesut and team thank you very much again, it was great.

Zoals verwacht, gewoon goed

Leon
26-8-2017

Perfect om zelf te relaxen en je zwemmende kind(eren) in de gaten te houden. Eten uitstekend, evenals service en gastvrijheid. Zwembaden geweldig. Kamer is schoon en goed, mag wat ruimer. Bedden zijn uitstekend. Onderhoud (details) kan wat beter. Restaurant bij het private gedeelte had last van vliegen (slechts binnen, buiten niet); het grote restaurant had hier geen last van.

We zijn eind mei/begin juni geweest en hebben het super gehad!

Mesut, Ilke, Onur en Olcay hebben ervoor gezorgd dat er niets ontbrak, daarnaast was ook het a la carte eten heerlijk. Het private gedeelte was voor ons met kleine kinderen (1 1/2 en 4) echt ontspannen en genieten. Het zwembad voor je slaapkamer, restaurant op enkele passen afstand ideaal.

Fantastisch , ongelofelijke service

Artemieff
8-6-2017

Mesut en zijn team zijn echt verwenners , niets mag je zelf doen ! Zelfs toen we een dokter nodig hadden was hij diegene die het nodige deed ! Ik kan niets slechts verzinnen buiten het feit van de blaffende honden 's nachts maar daar kan niemand iets aan doen ! voor de rest TOP !

Het was weer fantastisch!

Familie Hoogschagen
7-6-2017

Voor de zesde keer in het Private deel geweest. Het was weer luilekkerland. Mesut en zijn team staan garant voor een fantastische vakantie, de service was weer top.

Prachtig hotel met top service

Familie Appelmans
5-6-2017

Wij werden in het private gedeelte direct met open armen ontvangen door Mesut en zijn team. Niets is hun teveel. Echt top service. Prijs kwaliteit is voor dit hotel uitstekend. Het uitzicht op de baai is een pareltje om te bewonderen vanuit de panorama bar.

adotravel.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voyage Torba Private in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voyage Torba Private zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.