Hotel Vogue Bodrum

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

131 reviews over Hotel Vogue Bodrum

• 2019
    8Eric12-10-2019

Leuke vakantie

Bij aankomst was kamer nog niet klaar, kan je verwachten als je om 12:30 PM aankomt. later de kamer gekregen niet in hoofdgebouw maar in de tuin. Kleine kamer maar wel mooi alleen twee 1 persoonsbedden, bij de receptie gevraagd om een kamer met een tweepersoonsbed en deze ook gekregen. Alleen had deze wel de nodige gebreken, spiegels die veel te hoog geplaatst waren mijn vrouw kon zich niet op maken, de wc pot zat los bij nadere inspectie bleek de gehele wand mee te bewegen. Dit gemeld en pas spiegel gekregen uit jaar nul en een klos onder de WC (kamer was gemaakt in gebouw van een oude entertainment arena) . Volgende dag kenbaar gemaakt bij touroperator hostess en de volgende dag weer een nieuwe kamer.
    Pas wel op er zijn fotografen die bij vrouwen aandringen op een porno foto shoot (dit kenbaar gemaakt bij guest relation) Goede drank, jammer van efes malt, eten weinig variatie, voor de kinderen is veel gedaan en strand is geweldig

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Seda07-09-2019

Fantastisch met een paar minpunten.

Eten vaak lauw waardoor het vaak niet lekker is. Service is minder je moet vaak lang wachten op je drinken veder alles prima!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie van tol25-08-2019

Mooi resort

Aanrader om te boeken. Pluspunten - kamers-service-zwembaden-glijbanen-strand ultra all-in Minpuntje is dat het eten s,avonds nog wel eens lauw is

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Bibi28-07-2019

Meer dan goed hotel!

Fijn hotel, eten was meer dan goed. De tuinkamer was top en schoon. Personeel was zeer vriendelijk. Strand was mooi schoon en service aan je bedje! Animatie prima als je daar om geeft, zelfs de sportschool was voor een vakantie prima. Elke dag een kinderbuffet!

Enige nadeel: handoekje leggen de hele dag plekken bezet houden zonder dat er dan maar iemand kwam de hele dag. En geen nederlands sprekende kinderanimatie. Het hotel is op russen gericht er komen weinig nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Lamberts26-06-2019

Top, voor herhaling varbaar

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie shows s’avonds. Veel keuze in eten, wel af en toe lauw. Mooie buitenbar, heel verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Laute11-10-2018

Mooi hotel met matige service

Mooi hotel: met lekker strand, prachtige zwembaden, heerlijke bedjes. Kamers in hoofdgebouw en in blokken tussen met mooi aangelegd groen. Er is een geweldig aquapqrk, maar in het naseizoen waren de leukste glijbanen dicht, jammer. Verder is er een kermis voor kleine kinderen en een echt leuk dinopark met grote dinosaurussen die savonds tot leven komen, heel mooi gemaakt. De kamers zijn mooi en ruim, met grote badkamer. Slecht verlicht zodat opmaken in de badkamer niet mogelijk is, badkamer was ook niet helemaal schoon. Maar dan de minpunten: Eten is lekker maar restaurant een echte vreetschuur. Chaos met het zoeken naar een tafel, chaos met afruimen en opdekken. Gezellig eten is er niet bij. Je kunt 1 keer per verblijf a la carte eten maar daarvoor moet je om 8 uur smorgens (!) in de rij, en 8.10 is het al vol. Ons is het niet gelukt om een tafel te bemachtigen, elke dag hoop Boze gasten. Veel Russen, vul zelf maar in......

Tuna Bilen Guest Relations Manager, Business Development Manager, 26-11-2018

Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Tuna Bilen Guest Relations Manager

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Joyce07-10-2018

Fantastisch resort!

Overal een geweldig resort. Kamers, eten, drinken, schoonmaak etc fantastisch. Maak gebruik van de a la carte restaurants, daar eet je nog lekkerder! Wij kregen een huis met privezwembad als gratis upgrade, hoe geweldig! Deze liggen wat verder van het hoofdgebouw maar de shuttle service is geweldig. Even bellen en binnen 5 min word je opgehaald. Wij waren met een kleintje van ruim 1,5 en bijna 3. Het kinderstrandje vonden ze super als ook het kinderdorp en het dinopark. Wat we jammer vonden was dat de kermis pas om 20 uur open ging en de minidisco pas om 21 uur was! Dit is voor de kleinsten echt te laat. Het personeel is top en ondanks het gebrekkige Engels doen ze er alles aan om je super van dienst te zijn. Al met al een topresort waar wij zeker nog wel naar terug willen!

Tuna Bilen Guest Relations Manager, Business Development Manager, 26-11-2018

Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you for being our guest and sharing your experience on zoover regarding your recent stay with us. Your feedback is very much appreciated. Your very kindly detailed remarks will not be only great motivation for us to serve you better but also will be really helpful guide for many travelers who have been thinking of visiting us. As Vogue Hotel Bodrum family, we truly enjoyed looking after you and hope to have the pleasure of welcoming you back again in the nearest future. Please do not hesitate to contact us any time for your all concerns. Kind Regards, Tuna Bilen Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 4Fam. Pooran03-10-2018

Nooit meer

Super mooi hotel, mooie schone kamer, maar daarmee was ook alles gezegd.

Eten, helaas koud, salades, yoghurt/beleg niet gekoeld, groente en alles doorweekt in de olie. Wij allemaal zaten binnen 2 dagen aan de buikloop en overgeven. Helaas zagen wij meerdere mensen bij de dokterspost in en uitlopen en hingen er overal medicijn zakjes. Ook stonden er overal desinfectie apparaten maar het hotel bleef vol houden dat er niks mis was. Guest Relations doet alsof ze alles eraan doen om te helpen. Gevraagd voor eten op de kamer, wat na 4 uur en meerdere telefoontjes aan kwam.

Zwembad, koud en kinderen zonder zwemluiers, te weinig bedjes, slechte service. Je kon gerust 30 min wachten voor je drinken kon bestellen.

Ultra inclusive? Zeker niet, je had buiten het hoofdrestaurant, alleen een mini snackbar met restant voedsel van de lunch uit het hoofdrestaurant. Patteserie? Dicht! A la carte? Elke dag vol!

Taal: Russisch en Turks

Nooit meer!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Smissaert26-09-2018

Nooit meer

Zeer mooie accommodatie,alleen het eten is geen 5 sterren waardig eerder 3. Zijn geen zeikers van mensen maar wat is het eten slecht,Heb buikloop opgelopen en overgegeven . Eten is niet warm meer koud dan lauw. Zijn bij de guess relations geweest maar die praten gewoon met je mee om je rustig te houden , ze zou naar de manager gaan van het restaurant en er zou iets aan gedaan worden, maar helaas eten is nog steeds koud de borden zijn ook niet voorverwarmd, terwijl ze wel het apparatuur hebben ervoor de pannen waar het eten in staat zijn ook niet warm. De dame van de guess relations zei als de borden zouden voorverwarmd zijn dat de kinderen de borden lieten vallen grote onzin . Waarom in andere hotels wel de borden verwarmd. Maar goed heel jammer voor dit hotel de accommodatie is wel super. Wij zouden dit hotel niet aanbevelen of je moet aan de lijn doen dan zit je goed hier. Het centrum van bodrum is wel heel gezellig .

Gereisd met partner in september 2018

• 10Yael Wellens22-08-2018

Fantastisch!!!

Echt een super aanrader voor gezinnen met kinderen. Jong of ouder, voor elk wat wils. Prachtig resort, lieve mensen en super schoon en hygiënisch.

Volop kinder annimatie en veel voor de volwassenen te doen. Goed verzorgd eten! Lekker en vers veel keuze.

Van ons krijgt t een dikke 10

Tuna Bilen Guest Relations Manager, Business Development Manager, 26-11-2018

Dear Guest, First of all we would like to thank you for staying at Vogue Hotel Bodrum and finding time to write such a fantastic review about our hotel. It is great to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff played a big role in your experience. We truly value the opinions of our guests and look forward to another opportunity to host you at our beautiful hotel. Sincerely yours, Tuna Bilen Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hotel Vogue Bodrum info