Hotel Thor Luxury & Villas

Hotel Thor Luxury & Villas
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Thor Luxury & Villas voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geen 5* waardig!

Connie en Hans,
24-9-2018

De eerste indruk is wauw!Maar als je rond gaat kijken geen 5 * waardig.

Meubilair wat stuk is zoals loungesets stoelen tafels parasols scheuren in de matrassen op het strand.Badhandoeken(service) helemaal versleten de rafels eraan.Ontbijt is v.a 7.00 er is geen vers brood ongekoeld pakken sap worden er neergezet geen kok aanwezig die een omelet kan bakken of die moet nog geroepen worden personeel druppelt rond 8 .00 binnen in de ontbijtzaal.Ze zijn de hele dag met hun mobieltjes bezig deze zijn belangrijker dan de gasten.Geen A merken drank.Hotel ligt ook onderaan de berg je kunt er niet uit alleen met de taxi.Er is totaal geen beleid.We gaan al 23 jaar na Turkije dit hebben we nog nooit meegemaakt.Veel irritatie geeft dit,je kijkt er toch na uit!Managmant bevestigd al deze klachten ook!De naam Thor luxury doet zich totaal geen eer aan,ze slaan de plank totaal mis!

In het

63 reviews over Hotel Thor Luxury & Villas in het Nederlands

Geen 5* waardig!

Connie en Hans,
24-9-2018

De eerste indruk is wauw!Maar als je rond gaat kijken geen 5 * waardig.

In het

Dit nooit meer!!

Fam. Muijden,
9-1-2018

Wij zijn hier voor de 3e keer geweest en dit was meteen de laatste keer. Wat een ramp is dit resort geworden. Nieuw management, nieuw personeel. Maar veel te weinig personeel. Totaal geen interesse in de gasten. Eten was voorheen heel goed maar ook het keukenpersoneel is vervangen. Eten koud, continu hetzelfde en zonder smaak, geen groente. Wij hebben 14 dagen gehakt gegeten, veel keus was er, behalve vis, helaas niet. Ach en tenslotte nog de (jonge) Oostblokkers met hun dagelijkse herrie en asociaal gedrag. Dit past totaal niet in een adult only. Ze werden tot overmaat van ramp ook nog in de kamer naast ons geplaatst. Wij hebben security moeten bellen om te kunnen slapen! Het hotel zat er helaas vol mee, ook nieuw want dit was eerdere jaren niet zo. Ook de blaffende waakhond konden wij wel de nek omdraaien. Continu blaffen, je werd er gek van. En midden in de nacht is dit echt geen pretje. Nee mensen wij hebben hier 2 fantastische vakanties meegemaakt. Maar met het nieuwe management heeft dit pareltje zijn glans voorgoed verloren. En klagen heeft geen zin. Je mag in de rij gaan staan bij de receptie want je bent niet de enige. Maar er wordt helaas niets mee gedaan.

De steiger is overigens geweldig, lekker aan zee met prachtig uitzicht. Jammer dat er geen bediening is, gebrek aan personeel. Je loopt steeds op en neer met je hapje en drankje. De kamers met jacuzzi zijn top. De hamam is ook prima. Heel mooi, schoon en groot zwembad. De dagelijke herrie (hele harde muziek) bij het zwembad en de steiger is echter niet zo fijn. Voor je rust hoef je hier zeker niet (meer) naar toe. Er is, in tegenstelling tot andere jaren, ook helemaal geen amusement meer. Eerder iedere avond wel iets leuks. Wel een gemis hoor. Zonde, zonde. Was echt een topper dit complex. Nu een complete afknapper.

Heel slecht!

Illay,
12-9-2017

-Nou hotel is op een vreselijke locatie. weg na het hotel toe is echt gevaarlijk!

Eten was wel oke maar niet wauw ofzo Wat van de ochtend over was ging gewoon door na het middag eten. En de minuut dat je je bestek weer op je bord legde namen ze gelijk je bord weg 😒 Echt hinderlijk

-Ons kamer werd wel schoongemaakt alleen de ene keer geen wc papier andere keer geen koffie of geen lepels. 4de dag werd de badjas ook meegenomen en niet vervangen ://// We wouden onze kleding laten strijken alleen omdat er geen strijkijzer in kamer was, haalde ze na 3 keer bellen de kleding op. En het werd ook gewassen wat je dan uiteindelijk ook moest betalen.!

1 keer gehad dat de housekeeping om 10:30 in ons kamer kwam 🙄 We lagen nog te slapen het is vakantie uiteraard.

Gelukkig hadden we wel een swim up kamer de ligstoelen waren voor ons maar heel irriterend dat er steeds andere mensen op gingen liggen.

- het slechtste vond ik toch dat er geen lamp echt in de kamer was alleen een stalamp

Als je van die "doenk, doenk, doenk" beat muziek houdt dan ben je hier goed. Gedurende 't grootste deel van de dag, zowel aan het zwembad als aan het strand. Vonden wij niet tof met het oog op een rustvakantie. Verschillende malen gemeld, ook door andere gasten, maar weinig oor naar. Nieuwe manager blijkbaar, richten zich op een jonger publiek. Verder alles vrij privé, aangezien er op de 400 kamers misschien 25 mensen logeerden, alleen aan het zwembad (geen handdoek leggen vooraf dus, dat was nieuw), zo goed als alleen in het restaurant, in het begin voelde dat wat raar, maar na een tijd was dit wel luxe. Door de weinige toeristen geen activiteiten (paar keer aquabic gezien met 2 personen), avondanimatie ook beperkt. De weg naar het hotel is wel erbarmelijk, enorm steil (moet je al bijna een berg beklimmer voor zijn) en losse stenen (niet onderhouden, erg!). Zelf op uitstap is dan ook moeilijk, ligt ook een eind stappen van de weg waar een dolmus langs komt. Hotel zelf wel heel mooi, prachtig zwembad, eten ok (wel veel hetzelfde), vriendelijk personeel, kamers ook zeer mooi. Op dat vlak OK.

Geweldig! Eind weer eens een hotel met service

tjrfranssen_1
4-6-2016

Super mooi hotel op korte afstand van Bodrum. Met de hotelshuttle kun je aantal keer per dag voor 10TL pp per enkele reis naar bodrum gaan. De terugreis kun je ook makkelijk doen met een dolmus voor slechts 3,30TL pp en dan loop je vanaf de hoofdweg in 5 minuten naar beneden. de berg is nogal steil naar het hotel maar naar beneden lopen is geen enkele moeite. De taxiservice is ook prima echter iets prijziger (45TL) per enkele reis. Het hotel is op ongeveer 7 km vh centrum dus makkelijk per shuttle / dolmus te bereiken.

restaurant : super schoon - lekker vers warm gevarieerd eten! perfecte service. altijd mooie ingedekte tafels. schoon bestek, mooi glaswerk. gewoon goed dus!

bar : overal wordt je persoonlijk bediend en krijg je een bijbehorend glas bij je drankje. Alles is goed gekoeld en perfect op smaak gemixt. Wij hadden een swim up room en werden zelfs voor de kamer bediend. Wij zijn hier 8 dagen verbleven en ik denk dat we zelf 3 x naar de bar zijn gelopen om drankjes te halen... de rest van de tijd was er altijd wel een ober in de buurt.

Het hotel is 16+ en staat hoog aangeschreven bij de Turkse bevolking en je merkt ook dat hier een ander slag publiek komt... er is een verdwaalde "oostblokker" maar hier heb je verder geen last van en er is ook geen teken van overmatig alcohol gebruik. Als je rust zoekt in een mooi luxe hotel met goede service zonder te veel poespas dan moet je hier zeker boeken!

Slechtste hotel ooit!

Manichke
12-1-2016

Niets is wat het lijkt. Dit moest een mooie huwelijksreis worden, maar het werd een nachtmerrie! Alles wat ons op voorhand beloofd werd via mail rechtstreeks van het hotel, daar kwam niets van in huis. Toen we hen de mail toonden, beweerde zelfs de dame wiens naam eronder stond dat ze dit niet gemaild had. Verspil jullie geld niet aan dit hotel, er zijn zoveel betere voor minder geld!

Geen 2e keer

Steven
2-9-2015

Hotel is voor 99% bezet door Turken. Kamer prachtig schoonmaak zeer slecht, eten goed verzorgt. Geen winkeltjes Geen Libanees/Turks restaurant Geen animatie gericht op vakantie Gangers. Bediening is slecht men spreekt of verstaat nergens in geheel hotel Engels waardoor irritaties oplopen. Eten weghalen of steeds verkeerd drankje. Lakens op bedjes zwembad vies en een met urine vlekken in 11 dagen niet verschoond. Zeker geen 5 sterren

Ramp ooo ramp

Escouzy
8-7-2015

Beste mensen blijf daar weg, helemaal niets goeds van te zeggen. Via de touroperator geklaagd maar die hebben niets ondernomen.. Echt ondermaats. Voor ons het slechtste hotel dat we ooit gedaan hebben.Iederéén liep te klagen

geweldig ! hotel

rina
12-6-2015

Dit is een 'adult only' hotel en dat is ons erg goed bevallen. De omgeving is er prachtig, personeel heel vriendelijk en het eten heerlijk ,kortom een geweldig hotel.

Met zijn zessen verwend !

marc goeman
28-5-2015

Wij hebben heel wat ervaring als groep (soms meer dan 30) met reizen in Turkije. Steeds kregen wij goede service maar in dit hotel springen de mensen voor jou ! Met een beetje goede wil kom je heel ver ... wij leerden een beetje Turks, zij leerden een beetje Engels en ... Frans. Alles tip top in orde, wij hebben 9 dagen genoten van lekker eten, lekkere wijn, mooie accommodatie , heerlijke massages en fantastisch personeel !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thor Luxury & Villas in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thor Luxury & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.