Hotel Samara

Hotel aan zeeWeer vandaag30°17°
Hotel Samara
8,7

Hotel Samara in Bodrum gaat met de tijd mee. Zo werden er in 2018 een nieuw zwembad en nieuwe beachbar gebouwd. Naast relaxen aan het zwembad, kun je ook plaatsnemen op een van de ligbedjes aan zee. Er zijn verschillende bars, elk met andere cocktails. Het all-inclusive eten in Hotel Samara is goed. Pak de bus naar Bodrum (20 minuten).

1389 reviews over Hotel Samara in het Nederlands

Mooi en goed Hotel

Marianne
13-5-2019

Zeer goed en mooi hotel Eten heerlijk Bedden liggen goed. Badslippers aanwezig. Douchegel shampoo idd aanwezig en word aangevuld.Er zijn geen koffie en thee facaliteiten op de kamer.Voor sommige drankjes moet je betalen verse jus en speciale koffie.idd.Verder overlast gehad van bouwwerkzaamheden naast het hotel. Taxi naar bodrum centrum € 8.00 en naar Turguteis € 20.00

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed hotel ,bouwput met zeer veel herrie bij hotel

paul
13-5-2019

Zeer goed hotel, oude en gerenoveerde kamers,wij hadden een nieuwe kamer , Zeer goed eten. 1 groot nadeel , een bouwput naast het hotel met heel de dag herrie. Niet alles is All-Inn veel moet je zelf bijbetalen zoals speciale koffie,s. In koelkast een flesje cola en fanta ,1 grote fles water word aangevuld.

Gereisd Met partner in mei 2019

Wederom super!

Kevin Cardinaal
8-5-2019

Wederom geweldig! Hotel blijft ieder jaar vernieuwen en verbeter. Kamers ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het resort is ook schoon, netjes en onderhouden. Eten is goed, veel variatie en lekker. Medewerkers zijn stuk voor stuk gastvrij, vriendelijk en spreken prima Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fam. Schenk
7-5-2019

Wat een fantastisch resort! vriendelijk personeel. Het eten wat echt super. Beste resort waar we zijn geweest

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Top! Maar slechte animatie

D. van Ginkel
4-5-2019

Geweldig hotel met super vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor families met oudere (16 tm 21) Nederlandse kinderen. Enige minpunt is de animatie, Bobby deed echt zijn best maar de 2 kaugom kauwende dames doen werkelijk helemaal niets. In de avond is er geen (goede) animatie dus hou daar rekening mee. Wij hebben daar geen behoefte aan dus we hopen volgend jaar weer te komen

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Clare Tussenvoegsel Spanjaard
28-4-2019

Weer een heerlijke vakantie in hotel Samara gehad. Kamers heel mooi en schoon. Personeel is nergens vriendelijker of behulpzamer, niets is teveel. Onze dochter was een paar dagen ziek en werd er alle hulp, ander eten, honing drankjes zonder te vragen aangeboden/gebracht. Echt super. Eten heel afwisselend en smakelijk. Locatie is prachtig! Einde middag borrel bij the pool bar met uitzicht over de baai is echt genieten. Wel wat last van bouwwerkzaamheden naast het hotel maar binnenkort stopt de bouw geloof ik vh hoogseizoen. Ook s nachts jongeren die bij het zwembad (en dus onze kamer) blijven hangen. Uiteindelijk pakte de management de klachten goed op en boden ze een andere plek aan waar ze konden rondhangen. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Anoniem
27-4-2019

Uitstekend ressort, goede service. Eten is goed, keuze uit verschillende gerechten. Iedere dag wat anders. Kamers netjes en schoon. Geen minpunten. Wij komen hier zeker vaker terug.

Voor kleine kinderen raad ik een ander ressort aan. Ik vind dit ressort geschikter voor volwassenen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een super relexe vakantie gehad. met geweldig uit

t Schuur
2-12-2018

Het was Geweldig Hotel, elke dag super lekkere eten. De Bazin liep met de Aller Handen in haar hand naar de Kok, dit moet je maken. En elke dag ander vlees. en zo mooi alles op gemaakt. Gaan zeker weer eens terug.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi Hotel!

Gerda van van Tintelen
20-11-2018

Wij zijn een week naar het Samara Hotel geweest, en hebben het prima naar ons zin gehad, Het zag er heel mooi uit. De kamer was netjes en schoon,en er waren 2 mooie zwembaden plus een kinderbad en die worden heel goed onderhouden. Ook het eten was goed en veel variatie. Personeel was erg vriendelijk en gezellig het was goed vertoeven aan de bar!!!. Ook de tuin zag er netjes uit,alles wordt goed onderhouden. Er worden s morgens wel handdoeken gelegd,maar na wat zoeken toch een bedje gevonden,rondom het Hotel is het wel rustig,maar met de dolmus (de opstapplaats is dichtbij het hotel),ben je zo in Bodrum. Bodrum is een gezellig plaatsje om naar toe te gaan. Wij hebben geen last gehad van de muziek van de buren "Nikki Beach" Wij hebben een hele mooie vakantie gehad met prachtig weer. Groetjes Hennie en Gerda.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Corrie Beekman
2-11-2018

Hoeven niets te weten het is in een woord geweldig en het eten is fantastisch en het personeel erg lief en behulpzaam wat wil een mens nog meer en het is brandschoon

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.