Hotel Samara

9,1

1361 reviews over Hotel Samara in het Nederlands

fantastisch

Ronald, 28-2-2018

Een zeer klant vriendelijk Hotel.Waar service naar de klant op de eerste plaats komt.

Zeer goed eten. Onze kamer is altijd tip top in order en schoon. Indien er iets niet naar je zin is melden en eea wordt direct verholpen. Zijn er voor de 25e keer naar toe geweest.Zijn in september weer geweest Zo fijn vinden wij dit hotel. Gaan in mei 2018 wederom naar dit fijne hotel.

prima hotel en mooi gelegen

A. te Velthuis, 27-10-2017

Prima hotel, mooie kamers (wel gehorig) en mooie ligging. Kamers waren mooi en schoon. Eten is heel uitgebreid en erg lekker.

Wel weinig mogelijkheden om 's-avonds even eindje te lopen. Ligt afgelegen, maar met busje ben je in een kwartiertje in Bodrum.

Personeel vond ik niet altijd even vriendelijk (konden soms ook slecht engels), maar of dat kwam door einde seizoen weet ik niet.

Mooie ligging in de natuur , mooie tuinen en vlak aan zee gelegen. Wij hebben er erg van genoten. Zou het wel weer aanbevelen.

geweldig

Marianne en rien, 20-10-2017

Wat een super hotel ,alles klopte ik snap nu waarom zoveel mensen er weer naar toe gaan ,wij zijn 15 keer in Turkije geweest en nooit naar hetzelfde hotel ,naar dit hotel gaan we heel graag weer naar toe.En ook de juwelier in het hotel Yusuf is een hele betrouwbare man en fijne zaak (wel onderhandelen ,dat hoort erbij)Ik was door wespen gestoken en hij is met ons naar de apotheek gegaan en de dag erna is hij weer voor mij naar de apotheek gegaan .De kamers zijn super en het personeel heel lief

Goed .

Johan M., 6-10-2017

Was ondertussen reeds 7 jaar geleden dat we in Samara hadden verbleven . Het hotel ziet er nog steeds up to date uit . Héél netjes , er wordt constant gepoetst. Met de dolmus ben op een 15-tal minuten in Bodrum centrum . De bufetten zijn gevarieerd en voor ieder wat wils .

Mijn vrouw bestelde een Bailey's , we wisten dat dit drankje tegen betaling was . Zo'n 33 TL ( 8.50 euro) . Een klein maatglaasje van enkele ml is er wel ruim over voor deze toch wel hoge prijs . De wisselkoersen die het hotel hanteert zijn ook niet correct . Jammere evolutie.

Tijdens de namiddag aan het zwembad dagelijks moeten luisteren naar André Hazes , Frans Bauer en andere Hollandse smartlappen is nu niet bepaald aangenaam .

Conclusie : het hotel is nog steeds "goed" , maar heeft in de loop der jaren wel een stuk van de goeie service en charme verloren .

Fantastisch,voor de vijfde keer

Karina en Tony, 23-9-2017

Super hotel,zeer mooie kamers,lekker eten,keimooi zwembad en strand,personeel super vriendelijk

Super hotel!

Tournet N, 22-9-2017

Mooie, ruime kamer. Prachtige baai van het hotel met een groot, proper zwembad. Er was steeds genoeg plaats aan het zwembad/strand ook al kwam je pas om 10 uur, al is dit waarschijnlijk niet het geval in het hoogseizoen. Het is wel vrij ver van alles te voet, maar voor slecht 3 lira kan je met dolmus naar Bodrum. Het eten was lekker maar niet zo gevarieerd.

Over het algemeen, super hotel met heel vriendelijk personeel!

super hotel

Ann, 7-8-2017

Voor de 11de keer dit hotel geboekt en blijft super. Alles klopt er : het eten, kamers, personeel, zwembad,.... volgend jaar zeker terug

In een woord geweldig

Hc a, 5-8-2017

Echt alleswas geweldig strand restaurant hetwaserg schoon en de kamers top goede bedden

Goede service

Rita, 14-7-2017

Prima hotel, erg vriendelijke mensen het eten is gevarieerd en lekker van smaak. Wifi is prima, de dag van vertrek de hele dag nog overal gebruik maken van alles, alleen andere wifi code vragen. Doordat turkije minder in trek is bij nederlanders en belgen zijn er meer russen en oekraieners. Met de dolmus kun je prima naar bodrum.

Goed 4 sterren hotel voor jonge families

pieter De Cock, 10-7-2017

Maaltijden zijn goed bereid,het is er proper,veel mooie bars met veel zitplaatsen.Hotel is echter niet van een 5 sterren niveau.Aanbod eten is te beperkt,je moet betalen voor vers fruitsap,bepaalde koffiesoorten.Kamers zijn niet erg modern,zijn aan renovatie toe en zijn erg gehorig (Muziek discotheek,huilende kinderen).Personeel bars en restaurants zijn vriendelijk,aan de receptie helemaal niet (op dag van vertrek krijg je maar wifi tot 12u en daarna niks meer,leuk als je pas om middernacht vertrekt uit het hotel)Na veel discussie kregen we toch een code.Dit is maar 1 van de vele details waarop het hotel klantvriendelijker kan zijn .Er zijn enorm veel kleine kinderen en veel russen en oekraieners. Wij reizen veel en zijn in turkije al in andere 5sterren horels geweest en deze was minder.Aan de dresscode mag men ook iets doen,niet dat iedereen chique gekleed moet zijn maar men liep in savonds het restaurant in met strandkledij,er was ook niemand van hetpersoneel die daar toezicht op hield.

Voor ons was het een leuke vakantie,ook omdat we deze aan 50%korting hebben geboekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Samara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samara scoort een 9.07 uit 10 op basis van 1373 reviews.