Hotel Samara

Hotel aan zeeWeer vandaag14°-1°
Hotel Samara
8,7

Omschrijving
Hotel Samara in Bodrum gaat met de tijd mee. Zo werden er in 2018 een nieuw zwembad en nieuwe beachbar gebouwd. Naast relaxen aan het zwembad, kun je ook plaatsnemen op een van de ligbedjes aan zee. Er zijn verschillende bars, elk met andere cocktails. Het all-inclusive eten in Hotel Samara is goed. Pak de bus naar Bodrum (20 minuten).

1382 reviews over Hotel Samara in het Nederlands

Het was Geweldig Hotel, elke dag super lekkere eten. De Bazin liep met de Aller Handen in haar hand naar de Kok, dit moet je maken. En elke dag ander vlees. en zo mooi alles op gemaakt. Gaan zeker weer eens terug.

Heel mooi Hotel!

Gerda van van Tintelen,
20-11-2018

Wij zijn een week naar het Samara Hotel geweest, en hebben het prima naar ons zin gehad,

Het zag er heel mooi uit.

De kamer was netjes en schoon,en er waren 2 mooie zwembaden plus een kinderbad en die worden heel goed onderhouden.

Ook het eten was goed en veel variatie.

Personeel was erg vriendelijk en gezellig het was goed vertoeven aan de bar!!!.

Ook de tuin zag er netjes uit,alles wordt goed onderhouden.

Er worden s morgens wel handdoeken gelegd,maar na wat zoeken toch een bedje gevonden,rondom het Hotel is het wel rustig,maar met de dolmus (de opstapplaats is dichtbij het hotel),ben je zo in Bodrum.

Bodrum is een gezellig plaatsje om naar toe te gaan.

Wij hebben geen last gehad van de muziek van de buren "Nikki Beach"

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad met prachtig weer.

Groetjes Hennie en Gerda.

Geweldig

Corrie Beekman,
2-11-2018

Hoeven niets te weten het is in een woord geweldig en het eten is fantastisch en het personeel erg lief en behulpzaam wat wil een mens nog meer en het is brandschoon

waanzinnig

peter breuer,
1-11-2018

wereld hotel alleen niet heen gaan als je wil wandelen

maar alles gelijkvloers zeer schoon personeel zeer aardig geen lange wacht tijden bij drank halen strand combinatie zwembad heel mooi eten is erg goed

Relaxte plek

Birgit,
18-10-2018

Geweldige week!

Geen geluid van de buren.

Super relaxte vakantie, zeer vriendelijk personeel.

Ik kom zeker terug!

Eten heerlijk.

Kamers wel gehorig.

Zwembaden zijn heerlijk.

Heerlijke rustige vakantie

Annemieke,
7-10-2018

Erg mooi park, wordt heel goed schoon gehouden en zeer goede service. Personeel is vriendelijk en de meeste spreken prima Engels en sommige zelfs steenkolen Nederlands. Bij elke bar een verschillende cocktail kaart waardoor er erg veel keuze is. Het eten was goed, altijd warm en elke dag was er wel iets anders, ook het eten bij de snackbar was goed. S'ochtends worden er wel handdoeken gelegd maar alsnog bleven er veel plekken over. Het a la carte restaurant is een voorop gesteld menu, je kunt alleen kiezen tussen vlees en vis. Het eten was wel erg lekker maar slechte uitleg over wat je nou precies op je bord had liggen.

Animatie was prima maar heb er vooral geen te hoge verwachtingen over. De discotheek is een aanfluiting, hele kleine ruimte met keiharde muziek, iedere avond open terwijl er geen gasten op af kwamen. Er wordt wel vaak georganiseerd door de animatie dat ze met een bus naar Bodrum gaan om daar uit te gaan.

Leuk maar voor ons nooit meer

Cees,
4-10-2018

Bij aankomst was de kamer nog niet klaar. Best vervelend want we waren ongeveer 24 uur wakker maar goed kan gebeuren. Wat ons erg irriteerde was het handdoeken gedrag. Om 06:00 uur opstaan om een plaatsje te bemachtigen aan de zwembaden. De plaatsen werden vaak heel de dag bezet gehouden zonder dat er mensen oplagen. Dit werd ook door het personeel toegestaan en vaak legde deze tegen betaling ook de handdoeken al klaar voor de mensen (voornamelijk oostblok mensen). De kinderanimatie is om 21:00 uur mijns inziens veel te laat en elke dag het zelfde erg saai. De rest van de animatie was van bedroevende kwaliteit met een man die zich zelf wel heel graag door de microfoon hoorde praten en /of meezingen. Verder is het een goed en schoon hotel met goed eten en over het algemeen vriendelijk personeel.

Te druk!

Inni,
28-9-2018

Ligbedden staan allemaal tegen elkaar. Zowel op strand als aan het zwembad. Handdoek leggen om half 7 als je een goed plaatsje wil. Obers hebben voorkeursbehandeling voor sommige gasten. Stoelen aan de bar soms ganse dag bezet met handdoeken en gerief van gasten ook al zaten ze er maar een uurtje. Werd niks aan gedaan!

Hotel was zeer proper. Lekker eten met bediening van drank aan tafel. Wij vonden het te druk!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Jody van Gils,
8-9-2018

Goed hotel. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Lekker eten bij het buffet restaurant! Goede kwaliteit, veel variatie elke dag. A la carte restaurant is niet echt a la carte, want je kunt niks kiezen, het is een voorgekozen menu, en niet lekker.

Nadeel is echt het massale handdoekjes neergeleggen. Sommige mensen die elk jaar terug komen hebben meer handdoek kaartjes en reserveren met 2 personen 6 bedjes (zwembad, strand, en adults only). Het hotel doet hier niks tegen en daarom heb je om 10 uur al geen plekje meer. De ligbedjes liggen ook erg dicht op elkaar.

Verder prima hotel voor weinig geld!

Prima!

Judy,
10-8-2018

Prima resort. kamers zijn netjes. Tuin wordt goed onderhouden

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.