Hotel Samara

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie baai met een ideaal zeebriesje dat de temperatuur wat tempert, 16+ bad gezellige poolbar, zeer goede bedden, goed en gevarieerde maaltijden, zeer aangename staff,

Hygiene rondom het terrein laat te wensen over vooral het groen wordt niet onderhouden, het is een hotel met overwegend Turkse gasten (75 %) waarvan een groot gedeelte dit hotel niet met respect behandelen o.a. met vochtige kledij op de mooi clubzetels, roken en eten in het zwembad ( te weinig controle door het managment, enkel het 16+ bad hier wordt wel op toegekeken), veel gezinnen met kleine kinderen, dus geen hotel voor een rustige vakantie zeker ook omwille van de geluids overlast van Nikki Beach. Wij gaan nu 15 jaar naar Turkije dit was op het eerste zicht de mooiste locatie, maar wij komen niet meer terug.

Heerlijke bridgevakantie gehad

J.Kluin
6-7-2018

Evenals vorig jaar twee weken verbleven op de mooi aangelegde camping.

We verbleven er met een groep bridgers.

Zelf hadden we een bungalowtje gehuurd.

Eenvoudig maar doelmatig ingericht en prachtig gelegen tegen het zwemmeer aan.

We hebben er dit jaar weer een fijne bridgevakantie gehad, mede door de uitstekende ontvangst van de gastheer en gastvrouw van de camping.

De wifi was dit jaar prima op sterkte.

Mooi en verzorgd complex

Eric & Ilona
1-7-2018

Een prachtig hotel, wij zijn hier voor de tweede keer maar ook de laatste keer. De muziek van het naastgelegen nieuwe hotel overstemd alles, tegen elkaar praten behoeft stemverheffing en dit gaat tot laat in de avond door. Wij laten onze vakantie er niet door bederven maar denk hier goed om als je dit hotel boekt. Mbt de service is het een toplocatie, het eten en drinken en ook de bediening is van een hoog niveau. Jammer dat mbt geluid hier geen afspraken over te maken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Samara voor je op een rij gezet:

Zeer goed hotel. Keiharde muziek hotel ernaast

Guido Degrieck
27-6-2018

Het is de derde maal dat ik naar dit hotel geweest ben.

Een mooi en goed verzorgd hotel. Goed en variatie wat het eten betreft.

Mooie kamers.

Tot nu toe altijd zeer tevreden geweest.

Maar dit jaar heeft mij de luide muziek van het hotel ernaast enorm gestoord.

Het is een betrekkelijk nieuw hotel waar om 13 u de keiharde muziek begint te spelen tot diep in de nacht.

Blijkbaar zou de eigenaar van Samara al iets ondernomen hebben maar zonder resultaat.

Dat is de enige reden dat ik niet meer terug naar Samara zal gaan en ik heb nog vele andere mensen horen klagen over deze muziek.

Perfect

Gabriel
8-6-2018

Elk jaar veranderd er iets in het hotel, deze keer een nieuw prachtig zwembad en een nieuwe Bar aan het strand. Het eten was weer voortreffelijk , je ziet er steeds bekende gezichten voor ons was het de 8e keer in Samara en zeker niet de laatste keer

Heerlijk, fantastisch,

Eric
4-6-2018

Geweldig

Kleinschalig resort 250 kamers,prive strand. Mooie kamers in het hoofdgebouw.erg schoon.dagelijks verse handdoeken..eten uitstekend,vers .voldoende varaitie en smaakvol. Fantastisch personeel, niets is te veel. Doe echter geen fooi in de tipbox, het personeel krijgt daar niks van.gaat allemaal in de zak van de manager,schandalig.geef fooi rechtstreeks, dan komt het bij het personeel( dat gem 300 per maand verdient voor 72 uur werken per week) terecht.

Hotel ligt wel wat afgelegen maar dolmus om de hoek,voor 1,50 ben je in Bodrum,dolmus rijdt tot 3 uur snachts

Prachtig hotel

Ann
22-5-2018

Waren hier al verschillende keren en blijft super. Elke keer is er een verandering. Deze keer een adults-only pool bij en overal goeie wifi. Kamers ruim en net. Personeel allemaal even vriendelijk. Eten lekker en gevarieerd. Gezellige bar om 's avonds te zitten pal aan de zee. Van de bouwwerken van het hotel ernaast is niets meer van lawaai, alles is afgebroken dus laat je hier niet van weerhouden om dit super hotel te boeken. Allemaal Belgen, Nederlanders, Duitsers en Fransen, heel aangenaam publiek. We komen zeker terug.

Genoten !!

Antonette
29-4-2018

Keurig hotel, mooie kamers, extra bed was geen probleem en dan nog ruimte genoeg. Keurige schoonmaak. Vriendelijk personeel. Leuke, lieve enthousiaste entertainment. Eten en drinken was prima. Leuk was voor de kids non alcohol cocktails. Eten is vaak wel hetzelfde maar dat is in alle resorts vaak zo met all inclusieve. Met de dolmus ben je met 20 in bodrum, klein stukje lopen vanaf hotel naar halte dolmus. Geen wandel mogelijkheid bij hotel/ geen boulevard of iets dergelijks/ geen dorpje of stadje in de buurt.

Soraya
27-4-2018

Top hotel niks op aan te merken hygiëne staat hier op nummer 1, de medewerkers zijn super lief en meedekend. Eten is hier top. Voor ons word het volgend jaar weer samara!

Nooit meer

Annemarie
24-4-2018

Boek Geen Samara. Wij verblijven daar op dit moment en je zit vanaf 7 uur in de ochtend tot 21.00 in de herrie omdat ze hiernaast een hotel aan het afbreken zijn. Voor je rust zit je hier niet. Op het strand liggen is onmogelijk en elkaar verstaan al helemaal niet. Situatie bij touroperator uitgelegd maar deden er niks mee! Zo slecht

Voor de 2e keer Samara maar helaas... Nooit en nooit meer. Denk goed na wil je voor dit jaar het hotel boeken. Jammer.

We hebben een aantal aanbieders voor Samara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samara scoort een 9.05 uit 10 op basis van 1384 reviews.