Hotel Samara

1374 reviews over Hotel Samara in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Jody van Gils
8-9-2018

Goed hotel. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Lekker eten bij het buffet restaurant! Goede kwaliteit, veel variatie elke dag. A la carte restaurant is niet echt a la carte, want je kunt niks kiezen, het is een voorgekozen menu, en niet lekker.

Nadeel is echt het massale handdoekjes neergeleggen. Sommige mensen die elk jaar terug komen hebben meer handdoek kaartjes en reserveren met 2 personen 6 bedjes (zwembad, strand, en adults only). Het hotel doet hier niks tegen en daarom heb je om 10 uur al geen plekje meer. De ligbedjes liggen ook erg dicht op elkaar.

Verder prima hotel voor weinig geld!

Prima!

Judy
10-8-2018

Prima resort. kamers zijn netjes. Tuin wordt goed onderhouden

Prima familie resort

Kiara
5-8-2018

Prima familie resort, schoon en hygienisch. Het is klein, maar lekker knus en gezellig. Eten is prima, vers en genoeg variatie. Een aanrader ! Alleen spreken ze slecht tot geen Engels, het was erg vervelend dat de meerderheid vd medewerkers vd receptie en de verpleging geen Engels konden praten.

nikki beach is spelbreker

huyghe mieke
29-7-2018

6 de maal samara, altijd in sept nu uitzonderlijk,en voor de laatste maal juli,

Zeer veel kinderen alhoewel geen echt gepaste kinderanimatie

Zeer veel discolawaai van Nikki beach, niet uit houden

Spijtig...

Mooie baai met een ideaal zeebriesje dat de temperatuur wat tempert, 16+ bad gezellige poolbar, zeer goede bedden, goed en gevarieerde maaltijden, zeer aangename staff,

Hygiene rondom het terrein laat te wensen over vooral het groen wordt niet onderhouden, het is een hotel met overwegend Turkse gasten (75 %) waarvan een groot gedeelte dit hotel niet met respect behandelen o.a. met vochtige kledij op de mooi clubzetels, roken en eten in het zwembad ( te weinig controle door het managment, enkel het 16+ bad hier wordt wel op toegekeken), veel gezinnen met kleine kinderen, dus geen hotel voor een rustige vakantie zeker ook omwille van de geluids overlast van Nikki Beach. Wij gaan nu 15 jaar naar Turkije dit was op het eerste zicht de mooiste locatie, maar wij komen niet meer terug.

Mooi en verzorgd complex

Eric & Ilona
1-7-2018

Een prachtig hotel, wij zijn hier voor de tweede keer maar ook de laatste keer. De muziek van het naastgelegen nieuwe hotel overstemd alles, tegen elkaar praten behoeft stemverheffing en dit gaat tot laat in de avond door. Wij laten onze vakantie er niet door bederven maar denk hier goed om als je dit hotel boekt. Mbt de service is het een toplocatie, het eten en drinken en ook de bediening is van een hoog niveau. Jammer dat mbt geluid hier geen afspraken over te maken zijn.

Zeer goed hotel. Keiharde muziek hotel ernaast

Guido Degrieck
27-6-2018

Het is de derde maal dat ik naar dit hotel geweest ben.

Een mooi en goed verzorgd hotel. Goed en variatie wat het eten betreft.

Mooie kamers.

Tot nu toe altijd zeer tevreden geweest.

Maar dit jaar heeft mij de luide muziek van het hotel ernaast enorm gestoord.

Het is een betrekkelijk nieuw hotel waar om 13 u de keiharde muziek begint te spelen tot diep in de nacht.

Blijkbaar zou de eigenaar van Samara al iets ondernomen hebben maar zonder resultaat.

Dat is de enige reden dat ik niet meer terug naar Samara zal gaan en ik heb nog vele andere mensen horen klagen over deze muziek.

Perfect

Gabriel
8-6-2018

Elk jaar veranderd er iets in het hotel, deze keer een nieuw prachtig zwembad en een nieuwe Bar aan het strand. Het eten was weer voortreffelijk , je ziet er steeds bekende gezichten voor ons was het de 8e keer in Samara en zeker niet de laatste keer

Heerlijk, fantastisch,

Eric
4-6-2018

Geweldig

Kleinschalig resort 250 kamers,prive strand. Mooie kamers in het hoofdgebouw.erg schoon.dagelijks verse handdoeken..eten uitstekend,vers .voldoende varaitie en smaakvol. Fantastisch personeel, niets is te veel. Doe echter geen fooi in de tipbox, het personeel krijgt daar niks van.gaat allemaal in de zak van de manager,schandalig.geef fooi rechtstreeks, dan komt het bij het personeel( dat gem 300 per maand verdient voor 72 uur werken per week) terecht.

Hotel ligt wel wat afgelegen maar dolmus om de hoek,voor 1,50 ben je in Bodrum,dolmus rijdt tot 3 uur snachts

Prachtig hotel

Ann
22-5-2018

Waren hier al verschillende keren en blijft super. Elke keer is er een verandering. Deze keer een adults-only pool bij en overal goeie wifi. Kamers ruim en net. Personeel allemaal even vriendelijk. Eten lekker en gevarieerd. Gezellige bar om 's avonds te zitten pal aan de zee. Van de bouwwerken van het hotel ernaast is niets meer van lawaai, alles is afgebroken dus laat je hier niet van weerhouden om dit super hotel te boeken. Allemaal Belgen, Nederlanders, Duitsers en Fransen, heel aangenaam publiek. We komen zeker terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samara in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.