Hotel Onura Holiday Resort

13 reviews over Hotel Onura Holiday Resort in het Nederlands

Leuk vkantiedorp

cordenierf
18-8-2011

Mooi en groot domein met 4 zwembaden met voldoende zetels, 2 keukens, bars, zandstrook aan rotsen met 2 pieren in zee, grote strook met voldoende ligzetels Huisjes in rijen op helling gebouwd met goede airco. Kamers ruim, badkamer met douche en WC apart. Eten was zeker ruim, lekker en voldoende, voor ieder wat wils. Via dolmus op 15 minuten van Bodrum centrum.

Gereisd Met partner in Wed Aug 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

de moeite waard

demirci
6-8-2010

Voor ik ging, had ik de beoordelingen gelezen. Dus ik keek er echt niet naar uit, maar ja, we hadden al geboekt.
Maar het viel reuze goed mee, dus mensen, ik zou zeggen, ga er naar toe!! Er was elke dag afwisseling qua eten, animatie, elke dag was er een optreden in de amphitheater daar! Het is er wel degelijk prober, er wordt elke dag gepoetst, elke dag nieuwe handdoeken... Heel fijne vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2010

nooit meer

ronald
27-1-2010

nooit meer !!!!!!! service : geen Airco : aanwezig maar doet het niet Eten : voedselvergiftiging Hygiene : niet aanwezig Kakkerlakken : persent in grote getalen Schimmels : aanwezig in grote getalen kortom een hel tegen betaling maar wel een 5 sterren hel weet waar je je geld weggooid

Gereisd Met vrienden in juni 2009

dit nooit meer

nellie bergsma
5-1-2009

wij zijn 22 juli 2008 naar hotel onura geweest het was daar vies en de mensen die zeggen het was schoon die moeten zich bedenken om daar weer heen te gaan het personeel was wel vriendelijk maar je wil ook wel eens wat anders eten dan patat en pasta die over het algemeen ook niet te eten was badkamers vies minibar die het niet deed tv kapot dieom alles smerig veel zieken mensen in het hotel door het eten nellie bergsmaergsma

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

prima hotel

Jan Snoey
12-10-2008

Het is een goed hotel met gemotiveerd personeel. Begin een gesprekje met het personeel en je hebt er de hele vakantie vrienden bij. Als ze in de gaten hebben dat je er open voor staat, zijn ze altijd in voor een geintje. Zorg er echter wel voor dat je een kamer krijgt die wat verder weg ligt van het hoofdrestaurant. Anders kun je tot 2 uur 's nachts onbedoeld meegenieten van de muziek. De disco ligt nl. een beetje onpraktisch: bovenop het restaurant. En als dan de deur ook nog eens openstaat is het net een openluchtshow! Ik zat er aan het einde van het seizoen en dat was duidelijk merkbaar. Het 2e restaurant was al gesloten en de bar dichtbij het strand ging even later ook dicht, zodat je ca 300 meter moest lopen voor je drankje. Op deze nadelen na is het echter een prima plek voor een zonvakantie aan strand!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

Nooit meer

WJ
9-10-2008

We zijn wel wat gewent maar helaas valt dit niet onder 4*. Het terrein en de kamers zijn aan renovatie toe,park op zich wel aardig mooi groen maar afgelegen. Je moet er echt op uit met het dolmus busje. Enige in de buurt is een benzinepomp (gevaarlijke weg oversteken). Winkeltje op het terrein betaal je de hoofdprijs. Strand is er niet, steigers en een gemaakt zandplatform. Water ingaan met schoenen aan i.v.m. rotsen in het water. Personeel spreek amper engels maar wel frans en russisch dus je voelt hem al VEEL oostblokkers en deze zijn erg aanwezig. Eten was wel geweldig. Samengevat niet voor ouderen of mensen slecht ter been.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima prijs/kwaliteit verhouding

Geraldine
28-9-2008

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. De hotelkamers zijn erg verouderd maar wel schoon. Eten vonden wij het best wat we tot nu toe in Turkije hebben meegemaakt. Het enige wat ik heel erg slecht vond waren de toiletten bij het zwembad en retaurant die waren echt heel erg smerig. Wat ze wel nog kunnen leren in Turkije is om wat te organiseren voor de gasten bij slecht weer.

Gereisd Familie in Sun Sep 28 2008 22:57:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4* waard!

S-Y
20-9-2008

Hotel is zeker geen 4* sterren waard, eten was zeer ondermaats. Weinig keuze en steeds dagelijkse weerkerende gerechten. Badkamer zeer verouderd, zelfs schimmels in douche en vuile en slechte afwerking vd badkamers algemeen. Geheel hotelcomplex is redelijk verouderd zelfs als er een onweersbui is, regent het binnen in de restaurants....All-in versie was ook beperkt om 16u was het laatste dat je nog iets te eten kon krijgen en het avond eten startte pas om 1930u. Het enige positieve was de mooie ligging en dat het dicht aan Bodrum centrum gelegen is, 10min met dolmus. Geen aanrader en wij gaan er nooit meer naartoe.

ik wil daar weer naar toe!

Marloes
17-9-2008

Kamer is eenvoudig maar doeltreffend. Onura Resort is prachtig aangelegd: alleen maar laagbouw (witgepleisterd) en vooral mooie bloeiende planten en bomen (vooral olijfbomen, wat palmen en pine-trees).

Als je wilt lezen, luieren en zwemmen/zonnen is dit excellent. En als je geen zeurende Nederlanders wilt tegekomen maar vooral vrolijke Fransen, Belgen en zowaar leuke Oostblokkers met wie het gemakkelijk praten is: het was Leuk!

Gereisd Alleenreizend in september 2008

WAUW! 2/9/08 tot 9/9/08

Anouchka Lombardo
17-9-2008

Onura werkt samen met Hotel Ora dus:dubbel zoveel zwembaden en bars,internetcafe,pool,lounge,... Het domein van het hotel is zéér mooi:bloemen,planten,bomen,.. De kamers waren simpel maar toch mooi en verzorgd Het eten was lekker,veel variatie,sommige dingen kwamen wel dagelys terug(rijst,patatjes,..) De zwembaden waren proper,er is zelf een glijbaan Er werd veel gedaan aan animatie:doorheen de dag-->beachvolley,waterpolo,aquagym,..en savonds-->comedyavond,miss&misterverkiezing,bingo,.. Ook voor de kinderen was er veel te doen:handwork,film,spelletjes,... Zowel het animatieteam als de andere werknemers waren zeer vriendelijk Het hotel is zelf in het bezit van een club,je kan hier terecht vanaf 23u (goede muziek!)

In het domein waren veel katten maar deze vielen je niet lastig,ze waren er gewoon,maar als je bang bent van katten is dit mss geen aanrader. In de buurt van het hotel waren geen winkels maar wel een bushalte om naar het centrum te gaan (€1.50)

Gereisd Met partner in september 2008

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand> 10 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onura Holiday Resort in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onura Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.