Appartement Omar

9.4Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Torba (bij Bodrum)

9.4Fenomenaal

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

8 reviews over Appartement Omar

• 9Kuipers19-04-2010

Zeer gastvrij en prachtplek

Zelden zo'n gastvrij complex meegemaakt. De gast staat centraal! Bar blijft open tot gasten naar bed gaan! Zijn gek op kinderen. Appartementen simpel maar schoon! Restaurant heerlijk en wordt zelfs op verzoek verse vis ingekocht en voor je klaargemaakt! Heerlijk klein complex!

Met jonge kinderen

• 9Leo Rijkers19-08-2006

Voorgaande jaren 1 keer per jaar naar Omar geweest. Dit jaar 2 keer Helemaal super, leuk en netjes personeel die van een geintje houden en af en toe even komen babbelen. De appartementen zijn schoon en er is prima aico in de slaapkamer (5 euro per dag). In de baai is goed te zwemmen er is geen stroming. Een hele goede plek om tot rust te komen

• 10Fam. Rentop05-05-2006

Hoi..! Wij zijn samen met de famillie leurs op vaknatie geweest nergens last va gehad,, Op tv gewest en zeggen dat ze nergens heeb zijn geweest en een rustigge vakantie gehad! niet dus,, Men is naar waterpretparken geweest heeft zuipfeestjes gehpuden etc.. Wij gaan dit jaar voor de 8e keer naar app. Omar het is een schitterd paradijsje een echte aanraader!!

• 8Fam. Rentrop22-01-2006

We gaan aankomend jaar voor de 8e keer naar Omar..! egt een aanrader! schitterend paradijsje!

• 10Fam. van Voorst tot Voorst11-07-2005

Reactie 1/2

We zijn net terug van vakantie en hebben het onzettend naar ons zin gehad in Omar te Torba.

Een prachtig opgebouwd appartementencomplex gesitueerd aan een mooie baai. Het personeel is er bijzonder vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd. Het is zeer kindvriendelijk en niet nabij het grote massatoerisme. Het is een goede stek om vanaf op ontdekking uit te gaan over het schiereiland en omgeving/

Wij komen zeker terug!

• 10Rene van het Erve30-12-2004

Nu al twee keer geweest... Mooie omgeving, prima mensen, matige keuken Komen zeker nog een keer terug

• 9Rene22-08-2004

Hoi, augustus 2004 en net terug. Ook ik had de eerdere vakantie ervaringen gelezen en ging er toch een beetje met gemengde gevolens naartoe. Herrie, geen last.We gingen gewoon lekker 22.30 uur slapen, disco muziek hoor je niet (meer).Airco is inmiddels gelukkig aanwezig. Het is echter het enige appartementen complex, de rest is all inclusive dus niet veel restaurantjes.Onze favoriet was Menthol, lekker en nog goedkoop ook. Het gros van de vakantie gangers is turks en die zitten het liefst aan het strand.

Gewoon een aanrader voor diegene die niet van dat massale en drukke houden.

• 10fam van laarhoven20-06-2004

prima naar ons zin gehad gaan elk jaar weer met plezier terug leuke mensen.het is er lekker rustig en zeer mooi een echt paradijsje

0 tips over Appartement Omar

0 vragen over Appartement Omar